Právě je pát lis 01, 2024 6:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Fluid simulation
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 12:40 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Ahojte,

nějak se nemůžu zkamarádit s touto vychytávkou :) Jde mi o to, že potřebuju, aby se kapalina začala počítat až od 1300 framu, ale nevím, jak to nastavit. I když zadám počáteční čas výpočtu přímo v nastaveních Fluid simulace, tak se to počítá vždy od framu prvního a konečný frame je ten, který je nastaven v Render buttons jako konečný frame animace. A i přesto, že jako počáteční frame animace tamtéž nastavím 1300, též se kapalina počítá od snímku 1.

Nevěděl by někdo, jak to napravit? :) Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fluid simulation
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 2:10 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
bily.trpaslik píše:
Ahojte,

nějak se nemůžu zkamarádit s touto vychytávkou :) Jde mi o to, že potřebuju, aby se kapalina začala počítat až od 1300 framu, ale nevím, jak to nastavit. I když zadám počáteční čas výpočtu přímo v nastaveních Fluid simulace, tak se to počítá vždy od framu prvního a konečný frame je ten, který je nastaven v Render buttons jako konečný frame animace. A i přesto, že jako počáteční frame animace tamtéž nastavím 1300, též se kapalina počítá od snímku 1.

Nevěděl by někdo, jak to napravit? :) Děkuji

No takhle, jak pises to lze udelat jen pres sequence editor. Naopak ale muzes posunout fluid tak, ze se Ti napocita jeste pred frame 1. To se hodi, pokud chces mit uz ve frame 1 ustaleny stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 4:55 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Pitris: A jak to tedy provedu v tom Sequence editoru? Mám totiž scénu, kde již zmíněných 1299 snímků bude kamera mimo a teprve na 1300 přejde na tu kapalinu. A mně se nechce čekat sto milionů let, než se odpočítá simulace těch prvních snímků, které vůbec nevyužíju.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 9:11 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Tak to asi budes muset cekat. Jedine, ze by jsi udelal strih. Budes mit scenu jednu s kapalinou a jednu bez. Nejdrive kamera pojede ve scene bez tekutiny a ve druhe scene kamera zacne na uplne stejnem miste, kde prvni kamera skoncila, ovsem uz s kapalinou. Pokud si sladis polohy kamer v obou scenach a jejich rychlosti, tak ve vysledku ani nepujde poznat, ze se jedna o 2 sceny spojene v sequence editoru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 9:19 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
To by mohlo vyjít, zkusím to .. Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 9:22 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
http://wiki.blender.org/index.php/Tutor ... nce_Editor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz