Právě je stř lis 27, 2024 12:01 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2007 9:37 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
V materialy mas "Map Input" a vtm size x, size y a size z. Skus dat hodnoty napriklad na 2 alebo na 3. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2007 9:42 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
Zkus si nastavit opakování (velikost) textury po jednotlivych osach... na obrazku to bude lip videt... :wink:

Obrázek

Zgerbiak me predbeh....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2007 10:10 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Panove, tohle bych resil spise UV mappingem.
http://wiki.blender.org/index.php/Manua ... V_Textures


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2007 10:15 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
Pitris: no to já už dneska taky ale nevím, jak je Adeneth zkušený, mě třeba trvalo hodně dlouho než jsem začal UV maping používat... :wink: a ted vim že je to dost dobrá věc....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2007 10:34 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Ony ty predchozi napady nebyly spatne. Ale pomoci UV mas lepsi kontrolu na umistenim a velikosti textury na plose.

Jinak to ci poses si trochu odporuje. Texture je rozmazana, protoze je mala- nekvalitni. Zaostrit jei lze tak, ze ji budes pozorovat z dalky tzn ji namapujes na objekt malou a budes ji opakovat. Pokud ji opakovat nechce, tak Ti nezbyva nic jineho, nez si poridit texturu s velkym rozlisenim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2007 8:54 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
lowpoly - model s malo polygony, hipoly - model s hodne polygony.
Ten prvni se pouziva u animaci a her, protoze nema tak velke naroky na systemove prostredky a ten druhy se hodi na staticke rendery, protoze je podrobny a propracovany.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2007 9:07 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Adeneth píše:
Ja viem, ze toto bude strasne hlupa otazka a asi sa kazdy kto ju bude citat zasmeje, ale... Aky je rozdiel medzi low a high poly modelom? :) Sorry, ze toho moc neviem...


Spis je mi k smichu to, ze si vsichni myslite, ze se vám budeme smat...kazdy jednou zacinal, ne? Nikdo uceny z nebe nespad, jak by rekla moje máma :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2007 9:17 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
freekill píše:
Nikdo uceny z nebe nespad...

... a pokud ano, stejne se pri tom zabil :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2007 3:35 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Pitris píše:
freekill píše:
Nikdo uceny z nebe nespad...

... a pokud ano, stejne se pri tom zabil :D

:lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2007 9:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Byť tebou, tak riadne popracujem na modeloch. Ani jeden nevypadá funkčne. Najprv by si si mal zohnať lepšie referenčné obrázky. Po takom rebríku by som veru nechcel stúpať do neba :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz