Právě je sob lis 23, 2024 2:18 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: unreal engine
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2004 4:13 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
sice to neni blender, ale tohle je na me moc
http://www.unrealtechnology.com/flash/t ... ue30.shtml
to je jeden z duvodu proc nedelam rendrovany veci, protoze cekam ze to vsechno pujde realtime....ale tohle v realu je husty.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: unreal engine
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2004 4:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
jm píše:
sice to neni blender, ale tohle je na me moc
http://www.unrealtechnology.com/flash/t ... ue30.shtml
to je jeden z duvodu proc nedelam rendrovany veci, protoze cekam ze to vsechno pujde realtime....ale tohle v realu je husty.

jm


Jo, je to hodně dobrý, i když už nějaký pátek ty obrázky jsou:)

No říkáš že nemá cenu dělat renderovanou grafku. Jaký je rozdíl mít potřebné znalosti udělat tohle renderem nebo realtimem? Akorát že potom místo toho aby jsi to renderoval hodiny tak to bude 50x za vteřinu, ale to je všechno akorát otázka železa :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2004 5:54 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ve vysledku jde o to ze to mas prave 50x za sec, a ne 1 za 1az vic hodin, v tom to je husty. a co me na tom bavi nejvic, ze to neni staticka vec, ale interaktivni ve kde se muzes pohybovat. obrazek je na me moc statickej :twisted: jde o to ze se delat napr animaci pomoci rendrovanejch obrazku oproti moznosti s tim pracovat v realnem case je rozdil jako to psat v kodu nebo to videt v 3d okne nakyho softu. nehlede na pozdejsi moznosti. podle me je otazka casu, a jak vidim tak to nebude trvat tak dlouho, pocitam ta 10 let kdy se budou veci rendrovany na rendrfarmach delat realtime.
je husty ze se daj udelat interaktivni filmy, a ne cumet na naky pohyblivy obraxky co dal reziser se svoji bandou dohromady a rikaj ti kam mas koukat...ikdyz je nekdy zajimavy jak se na to divaj, ale tenhle princip je tady uz dlouho a uz to chce neco novyho..
(napriklad v maye, jdou pri modelaci aplikovat cg schejdry takze to vidis se vsema efektama v realnem case pri modelovani, ....coz je naprosto husty...stejne sou uz dneska materialy silene narocny ze ani pro rendering si je vsechny clovek nemuze delat sam, v tom bych rozdil nevidel)
jm :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz