Právě je úte lis 26, 2024 11:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 16, 2004 1:29 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 29, 2004 1:28 am
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
zgerbiak píše:
ako dam plosne na vsetky strany twoside? dakym spôsobom ako davam svetlo a texturu: F a potom W ale ano za ten svet neviem najst twosie. ani vo vypise klav. skratiek. Hmmmmm.....? :shock:


Pokud je myšleno pojmem "twoside" položka Double Sided tak takhle:
Vybereš objekt, na kterém chceš provést změnu
F9 - přejdeš na Editing
zde najdeš záložku Mesh a na ní zapneš/vypneš Double Sided

Při výběru objektu je samozřejmě nejlepší být v Object Mode, nikoliv v Edit Mode, ušetříš si tím zmačknutí klávesy "a" - vyber vše. :)

Snad je to ono.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 16, 2004 4:14 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
peknee to som vedel :wink: ale to mi spravi vzdy len jednu plochu. aj ked mam oznacene vsetky :cry: .................. :shock: :shock: :shock: :shock: :cry: :cry: :cry: :( :( :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2004 10:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
Ahojte.
Tak sem si pustil video "Taper krivkovy test" a chtel sem to
vyzkouset. Nejak sem ale nenasel tlacitko "taper" (nebo tak).
Bylo umistene pod cudlikem pro volbu bevel.
Mam verzi 2.34 takze me to celkem prequapilo.

Uz nejsu tak prekvapeny. Nasel sem to kdesi tak
uz vim, ze to bude az v 2.35 a ted je to v CVS.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 29, 2004 11:57 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Prave robim objekt ktory deformuje lattice a potreboval by som ten objekt previest do meshu. Nepoznate na to nejaku skratku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 29, 2004 1:04 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Ctrl-Shift-A na deformovanom objekte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 29, 2004 6:52 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Velmi velke diky. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 12, 2004 11:45 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
je to trochu OT ale schanim tutorial na subsurf (nejlépe česky)...nevíte někdo o nějakým...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 13, 2004 12:12 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
mad_eye píše:
je to trochu OT ale schanim tutorial na subsurf (nejlépe česky)...nevíte někdo o nějakým...


Jeden mám rozepsanej (na tu křesadlovou pistoli, co se tu někde válí ve WIP), asi jako 10 dalších, ale kdy to dopíšu, ví Bůh :(

Ale jestli Ti ta angličtina vyloženě nevadí, tak jeden je třeba tady
http://www.linuxgraphic.org/section3d/b ... x-ang.html

A existuje celá řada dalších-ona ta angličtina v nich není ani moc těžká a jde hlavně stejně o ty dokumentační obrázky :)

A další, hodně dobrej od Enrica Valenzy tady: (na tenhle mám dokonce povolení od autora, abych ho přeložil do češtiny a zveřejnil na těchle stránkách :) )
http://www.enricovalenza.com/makebongo.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 13, 2004 12:46 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
tol píše:

Jeden mám rozepsanej (na tu křesadlovou pistoli, co se tu někde válí ve WIP), asi jako 10 dalších, ale kdy to dopíšu, ví Bůh :(

Ale jestli Ti ta angličtina vyloženě nevadí, tak jeden je...


jo to je v pohode takovouhle anglictinu jeste zvladam.... :) diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: renderování bez prespektivy
PříspěvekNapsal: sob pro 04, 2004 8:31 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
sitnarf píše:
Chtěl bych použít vyrenderované modely z Blenderu v isonometrické strategii. :?: Existuje v Blenderu nějaká
funkce, která by zapla renderování bez prespektivy? Hledal jsem to v Render buttons, ale nenašel. :)


Oznac si kameru, stlac F9 a zaklikni Ortho. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 13, 2004 6:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
separate - klavesa "p" :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2005 10:23 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Potrebujem previest pohyb telesa v gameblenderi do kriviek v ipo curve editora. Prosim, nevie niekto ako to urobit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2005 9:07 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Také tlačidlo v Blenderi nie je, existuje ale skript, ktorý to robí. Pozri do tejto diskusie.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz