Dobrý den,
Zjistil jsem,že kvůli době výpočtů nelze ve hrách použít žádné částicové efekty,halo efekty apod.
Nemohl by jste mi prosím někdo poradit,jak bych mohl tyto věci nahradit?,všiml jsem si,že některé halo se dají nahradit obrázkem,nevím však,jak nastavit,
aby se otáčel za kamerou a byl vždy viděl zepředu.
Taky bych potřeboval vědět,jak je to ve hrách s vazbami (child-parent) a nevím jak je to v takovém případě s amaturami.
V některých blenderových hrách (s auty) jsem viděl,jak kamera jede za autem,je k němu přivázaná i vazbou old-track,ale nesdílí jeho rotaci,
když se auto dostane do smyku,kamera stojí a sleduje ho.
A ještě poslední věc,co mi leží v hlavě,ve hrách,nenáročných na výpočet,jsou stromy nahrazovány dvěma,či třema podlouhlými objekty plane,
které jsou v sobě zakloubené...,na každém z nich je namapovaná strom a okolo je to úplně průhledné.Když jsem se prohrabával texturami jedné hry,viděl jsem dokonce,že okolí stromu bylo vybarveno sytě růžovou,tato barva byla vyhrazena,aby nahrazovala průhlednost,vůbec nevím,jak to udělat v Blenderu,vím,že jde udělat něco podobného s černou,když se zaškrtne položka add,tato funkce však sice odstraní a zprůhlendí černou,ale texturu celkově zesvětlí a výsledek je hrozný.
Nemohli by jste mi poradit,nebo poslat nějaký odkaz na tuturial popisující to,jak nahradit stromy,buď touto metodou,nebo nějakou jinou?
Předem děkuji
Tony Smith
|