Právě je ned lis 24, 2024 9:59 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 19, 2007 9:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Tol zachránce :)

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/clanek2047803217.html

Dříve jsem viděl i nějaký, kde se kamera pohybuje přímo po kruhu, ale to už asi nenajdu a takhle je to mnohem lepší. btw od verze 2.42 doporučuji při pohledu z kamery (0) dát "SHIFT+F" a pak kolečkem myši jedeš dopředu, či dozadu ... zatáčíš normálně pohybem myši a potvrdíš to levým tlačítkem myši ... zrušíš to (ještě za "letu") pravým tlačítkem myši :)

Happy Blending


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 19, 2007 9:42 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
A nebo to můžeš udělat úplně jednoduše tak, že sparentuješ kameru s křivkou po které se má pohybovat. A aby ti kamera vždy hleděla ve směru letu tak je lepší kousek před kameru dát Empty, sparenovat ho s křivkou a k němu teprve připarentovat kameru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 19, 2007 9:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Louise Cypher píše:
A nebo to můžeš udělat úplně jednoduše tak, že ...

Mohl by jsi to prosím lépe vysvětlit i pro mne ? Zejména, jak uděláš, aby se to hýbalo po křivce .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ch
PříspěvekNapsal: pon úno 19, 2007 9:58 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
NetHill píše:
Chvalte lidi tohoto fóra... Moc díky... Sice přesně nevím jak to udělám, ale díky tvým směrnicím se to jistě dříve nebo později naučím... Thanks


Někteří lidé (já) pomalu chápou, ale možná mi časem dojde , co jsi napsal. Jinak zmiňovaný "Tol" je tvůrce těch tutoriálů a zdejší admin ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 19, 2007 10:04 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
aa :oops: Louise Cypher omlouvám se . Hned jak jsem zmáčkl ALT+A tak jsem pochopil co udělal ten partent ... nečekal jsem, že je to takhle snadný :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 19, 2007 10:26 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Ten druhý tutoriál s pohybem kamery po křivce je tady (ale ten článek je teda starý jak metuzalém, moc se od té doby ale naštěstí nezměnilo)
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/bl_koule_2.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 20, 2007 7:50 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Nálet kamery sa da urobit aj jednoducho cez I klávesu, potom LocRot.

V dolezitych framoch takto vytvorim IPO body a pohyb sa automaticky vyhladi. Ked sa mi nepaci automatika, este doladim.

Na niektore sceny je to lepsie, ako parentovanie na krivku, lebo vychadzam z pohladu kamery, ktory sa mi paci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 20, 2007 10:35 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
ja to delam jako pedu a to mnohem casteji nez pomoci krivky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 20, 2007 10:41 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Parentovat kameru na krivku a na ni animovat pohyb je ale mnohem flexibilnejsi nez pomoci klicu. Klicovani je vhodne pro opravdu jednoduche animace.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 20, 2007 12:20 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Animácia kamery cez IPO je vhodná, keď treba dosiahnuť presné pozície a orientácie kamery - pri animácii prilepením na krivku je oveľa ťažšie dosiahnuť požadovanú presnosť, zmena na jednej časti krivky pohne aj inými časťami.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 20, 2007 1:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Suhlas - robim relativne jednoduche animacie, ale zalezi mi na tom, aby som mal v istych okamihoch kompoziciu presne taku, aka sa mi paci najviac.

Samozrejme, uznavam aj parentovanie na krivku, ale o tom uz bolo popisane vela, tak som prilozil aj toto riesenie.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz