Právě je ned lis 24, 2024 11:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 11:53 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Proc to davas do dokoncenych projektu, kdyz na tom jeste delas?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 29, 2007 12:33 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Pitris píše:
Proc to davas do dokoncenych projektu, kdyz na tom jeste delas?


Celou dobu si rikam, ze to je dokoncene a pak to vitezoslavne vystavim a par kolegu me tady na foru presvedcilo, ze par kosmetickych uprav to chce, tyto upravy jsem v ramci moznosti provedl a hodil jsem to sem, no a pry stromy ... ono hotove/nehotove tady na foru to je relativni, zatim neznam byt jen jeden jediny prispevek, ktery by nevyzadoval dalsi zmenu. Z hlediska ucelenosti si myslim, ze to melo smysl davat do teto casti fora...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re:
PříspěvekNapsal: pon úno 05, 2007 12:28 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
asi finalni verze, mozna tam chybi falesni sobi/y nebo neco jineho extra zimniho


Přílohy:
roubenka_cz.jpg
roubenka_cz.jpg [ 128.02 KiB | Zobrazeno 1425 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 1:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Hmm.. docela super... Jenom je tam takovy ostry stin sloupku nejbliz ke kamere.... zkus ho zmekcit, pusobi to dost, byla to jedna z prvnich veci na kterou sem se kouknul


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re:
PříspěvekNapsal: ned úno 11, 2007 11:38 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
D@vi$ píše:
Hmm.. docela super... Jenom je tam takovy ostry stin sloupku nejbliz ke kamere.... zkus ho zmekcit, pusobi to dost, byla to jedna z prvnich veci na kterou sem se kouknul


U stinu mi ani tak nevadi ta ostrost, ono kdy je stin mekci ? Spis mi vadi, ze s ohledem na nepravidelne rozlozeni svetelnych zdoju, je prava i leva hrana stejne ostra a jak jsem tak prekontroloval nastaveni, tak pricinu neznam. Dnes to prohlasuji za finalni verzi. Diky vsem za pripominky a adminum za schovivavost pri uploadu dilcich verzi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 12, 2007 11:39 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
hmm..pěkný. To bys moh posílat jako nějakou pohlednici nebo přání. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 15, 2007 1:09 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Kareem píše:
hmm..pěkný. To bys moh posílat jako nějakou pohlednici nebo přání. :)


jenom na pohlednici ... ja myslel na serial typu pratele zeleneho udoli :D no hlavne jsem si potreboval testnout nocni scenu a snad i ty sromy vypadaj trochu k svetu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 15, 2007 1:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
vaba píše:
jenom na pohlednici ... ja myslel na serial typu pratele zeleneho udoli :D no hlavne jsem si potreboval testnout nocni scenu a snad i ty sromy vypadaj trochu k svetu

Přes co máš ty stromy? Já jsem chtěl dělat do svý Ulice
Přes Gen3 Ale to mi vzrostl zdroják při 12-ti stromech z 5 MB na 230 MB tak jsem udělal fake. udělal jsem render jednoho stromu a v blenderu jsem různě testoval vytváření alfa map, až se mi povedlo udělat 2D stromy :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re:
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2007 1:13 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
vojtas1 píše:
vaba píše:
jenom na pohlednici ... ja myslel na serial typu pratele zeleneho udoli :D no hlavne jsem si potreboval testnout nocni scenu a snad i ty sromy vypadaj trochu k svetu

Přes co máš ty stromy? Já jsem chtěl dělat do svý Ulice
Přes Gen3 Ale to mi vzrostl zdroják při 12-ti stromech z 5 MB na 230 MB tak jsem udělal fake. udělal jsem render jednoho stromu a v blenderu jsem různě testoval vytváření alfa map, až se mi povedlo udělat 2D stromy :)


níže je na rychlo něco málo o mém postupu...

http://data1.edisk.cz/stahni/48658/blen ... .21kB.html

jen pro info původní soubor bez stromů měl 12 MB a soubor se stromy má 35 MB. Pokud si použil nějaký L-systém, tak 230 MB nebude až zas takový problém.. Já nemám rád fake. Také bych poznamenal, že tvoje scéna je na preciznost stromů daleko náročnějsší než ta moje. Sice je máš vzadu, ale máš to ve dne. Ono ta velikost souborů je při renderování pracovních verzí a následných úpravách nic moc. Já většinou nejdříve v jedné vrstvě udělám jen terén, tam dám krychli a nějaký válec a nastavím globální osvětlení. Potom v jiné vrstvě udělám hlavní motiv se stejným nasvícením, potom v další vtrstvě jeden strom, nakopíruju to a doufám, že to vyjde.

Jinak tvůj obrázek jako studie proč ne. Stromy v pozadí jsou ale v zásadě stejné. To co je v mém díle :) tak to je jen jeden strom. Je vždy jinak natočen a nakopírován a ještě různě přes sebe.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2007 2:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
to Vojtas1: Ty stromy ešte celkom v pohode, ale tie materiály ... brrr
Tie domy si len nakopíroval a každému dal iný materiál však :!: - takáto lenost sa nevypláca a odráža sa aj na výsledku. Byt tebou tak na tom už nerobím alebo to celé prekopem a poctivo premodelujem. Dotaz : to je tvoja ulica :?:
to Vaba: Stromy sa ti určite vydarili, aj ked po technickej to má svoje muchy, tá atmosféra co z toho ide to prevalcuje. Jediný komu môže vadiť výsledný efekt obrázku si ty - pokial si nevystihol svoj zámer(pratele zeleného údoli) :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2007 6:48 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Jediný komu môže vadiť výsledný efekt obrázku si ty - pokial si nevystihol svoj zámer(pratele zeleného údoli)

jj :D

Jen k tomu obrázku kolegy ... no domech by to chtelo urcite zapracova, take vika kanalu. Jinak volba pohledu atd. neni to tak spatne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 17, 2007 1:18 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
2 DonaldX Ten render ulice je už trochu starší. Vím, že ty textury jsou špatné, ale bylo to první dílko, které jsem dokončil. Jinak ke kopírování baráků .. jsou tam 2 - jeden , co má v prvním patře 2 okna a 2. má v prvnim patře 3 okna ;) .. to jen tak. Ale věřím si, že teď už bych to udělal lépe. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 7:08 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
to Vaba, koukám, koukám a něco mi tam nesedí. Říkám si co to je. Stromy. Ale proč? A došlo mi to - seděj na sněhu. Koukni kolem, to ho sněhu je tam aspon metr a na nich (jinak sou super) je jen pár centimetrů. V týhle situaci by tam byly spíš býlý kopule, občas někde zespoda vyčuhující větěv. Ten obrázek je sice zvláštní, ale hezkej :D.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 3:18 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
xixixao píše:
to Vaba, koukám, koukám a něco mi tam nesedí. Říkám si co to je. Stromy. Ale proč? A došlo mi to - seděj na sněhu. Koukni kolem, to ho sněhu je tam aspon metr a na nich (jinak sou super) je jen pár centimetrů. V týhle situaci by tam byly spíš býlý kopule, občas někde zespoda vyčuhující větěv. Ten obrázek je sice zvláštní, ale hezkej :D.


Ono do fotorealisticnosti to ma daleko, mozna tam je i jista disproporce v mnozstvi snehu na ohrade a na strese. Faktem je, ze na ohradu jsem ho uz tolik nedaval, nebylo to nic moc.

Jinak s temi stromy tezko rict, snehu je tam tak do pul metru :) Ty kopule jsem chtel modelovat pomoci metabalu a podle jedne fotky a nebyl to pekny pohled. Volil jsem mensi zlo.

Jeste bych doplnil jestli sedi nebo nesedi na snehu. Zase pokud je strom delany, tak jak ho mam ja a dochazelo by k pruniku jehlici a snehu ... bylo by jeste divnejsi. Testovaci render sem uz davat nebudu, ale je to takove hranate. Popravde jak udelat realisticke zasnezene stromy i s perfektni navazmosti na zem. To by sezralo mraky casu. No je to trochu odflakle, ale celkove myslim kompromis.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz