Právě je úte lis 26, 2024 4:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 100 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 12:06 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Fakt pekne. Smekam :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 12:28 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Nádhera :D .. uploadni jim to na www.blender3d.org Ať vědí v zahraničí, jak se dělá s Blenderem . 8) Fakt moc pěkný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 8:17 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 9:39 pm
Příspěvky: 153
nechces stoho srpavit click and point adventuru ? :) fakt skvele


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 8:51 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Dobrý. 8)
Druhý pohled, který mi padl na hodináře (není-li to zloděj), mi řekl, že on je vyloženě tím nejslabším místem celého obrázku. :wink:
Ale jinak jak píšu. moc pěkné. :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 10:07 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Taby píše:
Dobrý. 8)
Druhý pohled, který mi padl na hodináře (není-li to zloděj), mi řekl, že on je vyloženě tím nejslabším místem celého obrázku. :wink:
Ale jinak jak píšu. moc pěkné. :thumbsup:

Zlodej by vzal ze stolu ty hodiny a zmizel... Urcite by se nezabyval oteviranim rozvrzane skrine. :wink:

Take jsem si hodinare vsiml pozdeji, ale nedokazu si popsat co mi na nem vadi. Prvdi dojem je asi takovy: Koukam na pekne zatisi, a najednou se leknu, protoze vidim, ze nejsem sam.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: na
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 10:13 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
na tom hodinari mi osobne vadi propadly hrudnik a pak spatne namapovana textura na rukavu. Jinak naprosto uzasny obrazek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 3:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
hrudnik je ok, to lidi co delaji dlouho u stolu mivaji (sam jsem cim dal vice vzornym prikladem :) ale ta ruka a na ni rukav je divny. ( i zaclona je pekne ztvrdla :) Calgon do kazdeho prani.

co ma v hrnku Nescafe? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 4:28 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
yarpen:dokázal bych si to představit mírně přiostřené a barevně trochu více laděné tmavé tóny do teplé škály(teda pokud to nemá působit trochu odtažitě, ale přítulně), potom bez toho pana hodináře vlevo ale to už je asi věc vkusu. Jinak kompozičně se mi to fakt líbí.

ještě jedna věc nevím čím to je ale zdá se mi to zrnitý jako hodně z tvých renderů, což mi na nich hodně vadí. Fakt nevím jak to děláš.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 4:42 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Je to moc pěkné po stránce barevnosti,modelů i nasvícení, jen si myslím, že kompozičně to nefunguje kvůli tomu hodináři. Postava obecně je velmi silný kompoziční prvek, který na sebe poutá pozornost, lhostejno, kam ho umístíš. Pokud ho dáš úplně na stranu, že ani není v záběru celý, vypadá to jako chyba a obrázek působí nevyváženě. Stejně jako když je ta postava utopená ve tmě a není k tomu evidentně žádný důvod.
Vím, že Ti ta postava dala asi hodně práce, osobně si ale myslím, že by obrázek vypadal lépe bez ní:)

Na každý pád se ale pořád zlepšuješ:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 5:53 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
mě se naopak líbí jak je to zrnitý připomíná mi to klasickou fotku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 6:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Díky všem.
Větší obrázek postnu večer a bude bez hodináře :) . Dědula se opravdu moc nepoved, takže příští moje obrázky se budou zaměřovat spíš na anatomii, kde mám vzatím obrovské mezery.

Ragnos: obrázek ještě zesvětlím - dodělával jsem ho večer a tam se mi zdál právě moc světlý
Zrnění je kvůli menšímu počtu samplů u AO - pomalu se toho snažím vyvarovávat - u tohodle obrázku to ale bylo úmyslně kvůli atmosféře - jak psal KIWI.

btw: co znamená Ragnos - pokud to není tajemství :) , pořád si na tu novou přezdívku nemůžu zvyknout

tol: díky, tohohle si opravdu vážím

tady je odkaz na wire, pokud se chcete někdo kouknout ->
wire


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 6:50 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
yarpen píše:
Ragnos: obrázek ještě zesvětlím - dodělával jsem ho večer a tam se mi zdál právě moc světlý
Zrnění je kvůli menšímu počtu samplů u AO - pomalu se toho snažím vyvarovávat - u tohodle obrázku to ale bylo úmyslně kvůli atmosféře - jak psal KIWI.

no jestli jsi to plánoval kvůli atmosféře tak ti to neberu, ale mě to přijde jako technická chyba ta zrnitost, že bez ní by to mohlo být o třídu lepší. ona zrnitost pokud je způsobena malým počtem samplů vždycky ubírá po technické stránce... neříkám kdyby jsi ty sampli ohulil naplno, a tu opravdu jemnou zrnitost dodal až v postprocesu i když i tak by si ubírál koneckoncům na kvalitě, ale takhle nevyužiješ té možné kvality. Ono tento obrázek má dobrou atmosféru i bez té zrnitosti, která to podle mě celkem schazuje. sry.

Ragnos, je dle jednoho zdroje keltský bůh pohrom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 14, 2007 9:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Ragnos: No on má právě tenhle obrázek 10 samplů. To zrnění způsobuje zčásti i hdri mapa, se kterou interní render zrovna moc dobře nepracuje - bez ní je render v tomhle nastavení téměř čistý
Snažil jsem se to obejít yafrayem, ale neměl jsem s ním trpělivost :) .

tady je slibované větší rozlišení
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 15, 2007 12:48 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
super...spadla mi celist :)

bez toho deduly to vypada (alespon podle me) daleko lepe ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 15, 2007 8:40 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
tak ta poslední verze je velmi povedená :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 100 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz