Právě je pát lis 01, 2024 4:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 27, 2007 1:35 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Přihoď sem blend...takhle težko poznat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 27, 2007 10:38 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
TiLK píše:
Myslíš do fóra? Ako? Screenshot?

...ne, mysli do fora, jako v zipu zabaleny .blend - jak nahravas obrazky, tak tak muzes nahravat taky zipka treba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 27, 2007 4:45 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Chybí ti v tom zipu ty textury co jsi použil...beznich nevim co ti nefunguje...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 27, 2007 10:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Problemem je, zda se, ze ten mesh ma prirazene dva materialy, pouzity material pro jednotlive faces nastavis v editing (f9) / Link and materials. Proste ten druhy material smazej a pak by to melo jit v pohode.
Jinak ti doporucuju, abys obekty ktere jsou stejne duplikoval a ne kopiroval (Alt+D), pak budes jeditovat vsechny instance najednou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 12:25 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
To Alt+D aplikuj v edit modu,ne v objekt modu...pokud chceš mít na několika objektech tu samou texturu,nebo materiál...duplikování v edit modu ti zajistí to,že budeš mít objekt složenej z několika meshů...

Co se týče toho pojmenovávání textur a materiálů,tak to se dělá kvůli přehlednosti a snažší orientaci...to aby si věděl k čemu jakej materiál,nebo textura patří,nebo co představuje...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 1:12 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
To jestli si to pojmenuješ nebo ne,záleží jen a jen na tobě...
Mě to velice pomáhá v případech,kdy mám složitější model s desítkama objektů a stejnym počtem materiálů s textůrama...když chci pak změnit jednu texturu u podobnejch materiálů,nebo aplikovat jeden materiál z více podobnejch ale jiných vlastností na objekt,tak potom vyznat se v tolika materiálech bez pojmenování je obtížný...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 2:14 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Genom píše:
To Alt+D aplikuj v edit modu,ne v objekt modu...pokud chceš mít na několika objektech tu samou texturu,nebo materiál...duplikování v edit modu ti zajistí to,že budeš mít objekt složenej z několika meshů...

No tak za prve - Alt+D mi v edit modu vubec nefunguje (nebo jestli jo, tak nevim jak) - alespon v 2.42... - na kopirovani v editmodu pouzivam Shift+D.
A za druhe - nejak nechapu smysl toho mit vice stejnych obektu v jednom meshi. Kdyz si treba udelam sto vezicek a pak chtel vsechny nejak upravit, pak bych musel upravovat kazdou zvlast, nehlede na to, ze mit v meshi tolik obektu by na prehlednosti rozhodne nepridalo.
Naopak pokud budu mit duplikaty a budu chtit upravit vsechny najednou, tak nemusim editovat kazdou vezicku zvlast, ale jenom jednu instanci (a tim upravim vsechny jeji duplikaty).
V pripade ze budu chtit aby se jedna lisila, tak ju muzu vzdycky nakopirovat pres Shift+D a vytvorit tak novou, nezavislou kopii.
Jeste jedna poznamka - Objekt chapu jako nejakou strukturu na kterou jsou napojene:
- jediny mesh (jeho nazev vidis v Editing - link and Materials), ten muze mit vice casti
- sada materialu
- IPO
- a mozna jeste neco (nejak hluboce jsem to nezkoumal)
Jak napojeny mesh, tak materialy lze pozdeji upravit a nahradit. Duplikaty tedy fungujou tak, ze jsou to objekty napojene na stejny mesh.
Pro nazornost doporucuju podivat se do Outlineru (je to typ podokna).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 3:49 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
postolka píše:
Genom píše:
To Alt+D aplikuj v edit modu,ne v objekt modu...pokud chceš mít na několika objektech tu samou texturu,nebo materiál...duplikování v edit modu ti zajistí to,že budeš mít objekt složenej z několika meshů...

No tak za prve - Alt+D mi v edit modu vubec nefunguje (nebo jestli jo, tak nevim jak) - alespon v 2.42... - na kopirovani v editmodu pouzivam Shift+D.
A za druhe - nejak nechapu smysl toho mit vice stejnych obektu v jednom meshi. Kdyz si treba udelam sto vezicek a pak chtel vsechny nejak upravit, pak bych musel upravovat kazdou zvlast, nehlede na to, ze mit v meshi tolik obektu by na prehlednosti rozhodne nepridalo.



S tim souhlasim...přepsal jsem se...napsal jsem to úplně naruby než jsem měl namysly...Alt+D v objekt modu...zato dík,že jsi mě opravil...

Ale jinak když budu chtít něco narychlo rozkopčit kolem dokola,použiju spin dup...a ten ti udělá několik meshů v jednom objektě...leda že bys to pak jednotlivě separoval...ta poslední věta ode mě je pravda poněkud krkolomně napsaná ale bylo to myšleno tak,že je třeba se tomu duplikování v edit modu pokud možno vyhnout,jinak ti zajistí to,že budeš mít objekt složenej z několika meshů,který se právě blbě editujou...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz