Jak už jsem naznačil jsem s blenderem začátečník a tak mám přirozeně spoustu otázek tak doufám, že mi pomůžete.
Chtěl bych se zepat:
1. Jak se rozřezávají facy? Zkoušel jsem ctrl + r ale to bylo moc pravidelné a nedá se to moc využít při přesnějším modelování. Myslel jsem to asi nějak tak, že bych rozříznul pouze jeden face a to pod jakymkoliv úlem prostě jak bych chtěl.
2. Jak vložim blueprint?
3. Něni nějaký tutoriál kteý mi ukazuje co všechno můžu dělat s materiálama, protože já ještě ani nepřišel na to co která funkce umí.
A teď k animaci:
4. Můžu nějak využít graf při animaci? Nebo to musim dělat jenom tak že ohýbám jednolivou "kost" zvlášť?
5. Přiřazovat kosti k vertexům můžu dělat přes weight paint? Nebo to musím dělat přes edit mode a označovat si jednotlivé vertexy?
6. Když už si udělám kosti a přiřadim k nim vertexy, jak udělám aby když pohnu např.: šlapkou nohy tak aby se mi pohlo i stehno a lejtko??
7. Na co jsou latice? Viděl jsem to často používat, ale nevim proč tam nedaj kosti?
Game engine:
8. Mám takovej nápad na jednu hru představte si panáčka který má v obou rukách zbraň (pistoli) ale střílí oběma zbraněma jenom do předu, mě napdalo že kdy by se zmáčklo např. RMB tak by se otočil o 90° doleva nebo doprava to je jedno a pak by jednu ruku dal na levo od sebe a tu druhou napravo od sebe prostě že by měl jednu v zadnu a druhou ve předu a pak by si zase mohl v klidu střílet, ale výhoda by byla že kdyby se někdo ukázal za tebou tak by si jenom podržel RMB a zmáčknul LMB vystřelilo by to na obě strany a jak ten za tebou tak kdyby byl někdo vepředu tak by umreli.
Děkuji za odpovědi.