Právě je pát lis 01, 2024 2:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv pro 28, 2006 2:58 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
Jak dát jeden objekt z .blend do jiného .blend vim že už to tu bylo a že padlo něco o shift+f1, ale mě to pořád nejde...vždycky když dám shift+f1 tak to chce načítat něaký knihovny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 28, 2006 6:43 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Skus nainstalovat python a preinstalovat blender ;).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 28, 2006 7:03 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
a co je to za funkci to FILE/append ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 28, 2006 7:32 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
dobře, tak jinak, já sem to nemyslel jako chybějící knihovny...moc to nechápu...jako by to chtělo něco votevřít, klasický otevírací blenderácký vokno
tohle bych chtěl vědět - jak nacpu jeden objekt z jednoho souboru do druhýho souboru, jakymkoliv způsobem!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 28, 2006 8:10 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
No tak to exportuj napriklad ako .obj a potom to v tom kde to potrebujes importuj.

Alebo si nastuduj api a sprav si na to skript :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv pro 28, 2006 8:18 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Aidam píše:
Jak dát jeden objekt z .blend do jiného .blend vim že už to tu bylo a že padlo něco o shift+f1, ale mě to pořád nejde...vždycky když dám shift+f1 tak to chce načítat něaký knihovny


Tou knižnicou (library) sa myslí súbor z ktorého sa bude objekt importovať. Takže Shift+F1, vyberieš súbor z ktorého chceš vybrať objekt a následne vyberieš koknrétny objekt ktorý chceš importovať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 28, 2006 9:02 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
To už mi došlo, a neni jinej způsob jak to udělat? Mě tohle furt nejde, když to udělam tak se nic nestane...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 28, 2006 9:34 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
Jak pise iIN,
- Shift+F1
- prejdes na soubor(abc.blend), ze ktereho chces importovat a stisknes enter
(funguje to jako adresar)
- objevi se dalsi "podadresare" Lamp, Camera, Mesh, Object, ..., vyberes Object
- zde uz mas seznam objektu a vyberes ten co chces importovat -> enter

Ted jen nevim jestli se objekty prenaseji do vrstvy, kterou mas otevrenou, nebo do stejne vrstvy, jako v puvodnim souboru. To uz vyzkousis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 28, 2006 10:29 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
Tak teda díky, skusim...
-------------------------------------
bezva de to, bože že mi to nedošlo, já sem ignorant...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 29, 2006 11:27 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
myslim že se přesouvá do stejný vrstvy jako byl v původním


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 29, 2006 3:18 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
KiWi: jj, už sem zjistil...taky myslim že je to tak...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 29, 2006 6:41 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, pokud by ti to za to stálo si dělat "databázi" objektů, materiálů apod., tak se dá stáhnout script Blender library, kam to můžeš sázet a zase si to vytahovat. :wink: 8)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz