Právě je sob kvě 03, 2025 9:43 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2004 3:01 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Musis si vytvorit aj alpha mapu. To znamena ze si vytvoris obrazok stromu a ciernobiely obrazok na ktorom budes mat nakreslene iba to co ma byt viditelne a to co nema byt. Dufam, ze som to nenapisal prilis zlozito :D . Pozri sa na tento link a pochopis to: http://www.got3d.com/non-member/casual-people-texture-2/index.html
Ak budes mat tieto obrazky hotove uz iba stlac v nastaveniach textury alpha a zmensi alpha na minimum alebo zmensi nastavenie Dvar.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2004 3:11 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
V nastavení textury zapni CalcAlpha, případně pak ještě NegAlpha. V materiálových nastaveních zapni Alpha a slider Alpha u nastavení barevnosti posuň na nulu. Ještě pak musíš zapnout Ztransp.

Takhle je to dost stručně, ale na 3D scéně jsem o tom kdysi napsal tutoriál, tlačítka jsou teď občas někde jinde, ale jmenují se stejně, určitě je najdeš:)
http://www.grafika.cz/art/3d/clanek1261927699.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2004 3:42 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
neni jednodussi tam dat uv mapovani a zmacknout tlacitko alfa?

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2004 3:51 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
jm píše:
neni jednodussi tam dat uv mapovani a zmacknout tlacitko alfa?

jm


eee a v čem je to jednodušší oproti klasickému mapování s Alpha? :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2004 3:57 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
Citace:
To znamena ze si vytvoris obrazok stromu a ciernobiely obrazok

v tom ze pouzivas jen jeden obrazek.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2004 5:47 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
jm píše:
Citace:
To znamena ze si vytvoris obrazok stromu a ciernobiely obrazok

v tom ze pouzivas jen jeden obrazek.

jm


No ale u normálního mapování jeden obrázek používáš přece taky- buď má alfa kanál (TGA nebo PNG) nebo ho necháš spočítat Blender z bílé nebo černé barvy (NegAlfa), ale pořád je to jeden obrázek :)

Edit: Jo takhle, já jsem přehlíd Slangeho příspěvek:) Ale i tak- UV maping a Normal maping v tomhle nehrají rozdílnou roli :)

Ale je fakt, že já už taky používám UV skoro všude, teď už je to tak snadný :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2004 6:19 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ja sem to jen tak napich, v klasickym ne Uv mapovani se zas tak moc nevyznam.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz