Právě je pát lis 01, 2024 2:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: import z Vrml do blenderu
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 2:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Poraďte mi prosím, jak dostat formát vrml do blenderu, blender má sice vestavěnej import, ale importuje se celej soubor do jednoho oběktu a neimportujou se textury... Nemáte někdo nějaký lepší řešení?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2006 7:19 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 03, 2006 4:12 pm
Příspěvky: 50
na http://mediawiki.blender.org/index.php/Tutorials/Links je v sekcii "Using other Programs with Blender" link na Tutorial: Importing VRML :
http://www.blender3d.org/Education/inde ... torialVrml

a co by ti tiez mohlo pomoct, na: http://en.wikibooks.org/wiki/Blender
je v tomto tutoriale: http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D ... orks_Model
rieseny aj import modelov cez vrml. Najskor treba exportovat model (vytvorit vrml) tak, aby kazdy dielec (objekt) bol v samostatnom subore a nie jeden subor pre celu zostavu (popisovany je konkretne SolidWorks)
Citace:
uncheck "save all components of the assembly into a single file"

Because SolidWorks appears to be making a mess out of large assemblies (randomly combining several parts into one mesh), we'll export the assembly as separate files into one directory. To be able to load these files easily, you need to create a new directory for this export first. Later on, we'll import all the files in this directory at once (time saver), so make sure there's no other files in this directory!

a potom to vsetko naimportovat pomocou skriptu
Citace:
First you need a script to import all the .wrl files in your export directory at once. Because there wasn't one, I wrote one. You can download it from my site: http://www.extrapuur.nl/blender/vrmlbatch.py (right-click "Save As...").
Place the script inside your blender scripts folder (probably something like C:\Program Files\Blender Foundation\Blender\.blender\scripts). After you have done this, the script will always be easily accessible from the import menu!
Start Blender (if you had already started it before installing the script, you need to restart Blender)
Go to "File > Import > VRML batch loader". Select a file in your export dir (any file), and press "Open files in this dir".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2006 7:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Jj díky, mrknu se na to :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 08, 2006 1:24 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
nechci zakládat nový topic (no, možná budu muset, když sem nikdo nepřijde)

mám opaÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 08, 2006 2:48 am 
Offline
..
..

Registrován: čtv lis 02, 2006 12:35 pm
Příspěvky: 42
zkus tenhle exporter, ma taky par chyb, ale prijde mi lepsi nez ten co je v blendru standar http://www.bitmanagement.de/developer/c ... rexporter/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 09, 2006 1:05 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
dík, testnu...ale musím přijít na to, jak se s těma PYthon věcma robi :)

už vím...

ale taky jsem objevil co dÄ›lalo problém...i když je to pro mÄ› nepochopitelné, ale neÅ¡ly exportovat multimateriály - pÅ™itom na jiných Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 09, 2006 1:48 am 
Offline
..
..

Registrován: čtv lis 02, 2006 12:35 pm
Příspěvky: 42
Ten exporter od Bitmanagmentu multimaterialy umi, ale jak rikam tak taky neni bez chyb :( Obcas se stane ze vyexportuje jen hlavicku a dal nic a je potreba uplatnit strategii vystoupeni a nastoupeni :) Tzv. vypnout blender, spustit a exportovat, ejhle a ono to funguje :)

Ps. Pred vystoupenim nezapomen ulozit :)

Lze nejak nastavit aby Blender ukladal automaticky zalohu pri zavreni ? :)
O automatickem ukladani behem prace vim ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 12, 2006 1:18 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 03, 2006 4:12 pm
Příspěvky: 50
Citace:
Lze nejak nastavit aby Blender ukladal automaticky zalohu pri zavreni ?

Skus pozriet do TEMPu (TMP) a pohladat quit.blend


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz