Právě je stř lis 27, 2024 4:30 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Global Merge?
PříspěvekNapsal: pát lis 24, 2006 6:18 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
caute lidi :)
existuje enco jako global merge? proste opak subdivide :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 24, 2006 8:07 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Decimate.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 24, 2006 8:10 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
a to najdu kde?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 24, 2006 8:50 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Tam, kde subdivide :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 24, 2006 8:53 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Hmm, ee tam to nejni... je to v modifiers a kdyz to puziju ma to hrznou topologii :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 24, 2006 8:59 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Jasný, spletl jsem si "subdivide" a "subsurf". 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 25, 2006 9:33 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
freekill píše:
Hmm, ee tam to nejni... je to v modifiers a kdyz to puziju ma to hrznou topologii :?


S topológiou je to naozaj horšie. Tiež to zruší smooth. Treba dať apply a znova smooth, aby to bolo v norme.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 25, 2006 6:52 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
takze do GE to je na nic....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 26, 2006 11:29 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
freekill píše:
takze do GE to je na nic....

neviem ci to chces za behu hry menit, ale ak nie, tak das apply a mas vyhrane ;).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 27, 2006 11:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Mám podobnu otazku:
Ak som cylinder prerezal priečne nožom (loop subdivide), dá sa to nejako vratit do pôvodneho stavu? (okrem funkcie undo, a ručného spajania vertexov)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 28, 2006 8:03 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Hm, to závisí na tom, jak jsi to řezal a co jsi s tím dělal následovně. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 28, 2006 8:58 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Yellowzelo píše:
Mám podobnu otazku:
Ak som cylinder prerezal priečne nožom (loop subdivide), dá sa to nejako vratit do pôvodneho stavu? (okrem funkcie undo, a ručného spajania vertexov)


označíš si tu smyčku Alt+RMB, potom dáš delete-loop cosi. mrknu se doma na blender a tady to upřesním. Tímto deletem se dájí odstraňovat celé smyčky bez toho aby jsi to musel spájet.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 28, 2006 9:22 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
G_Taurus píše:
Yellowzelo píše:
Mám podobnu otazku:
Ak som cylinder prerezal priečne nožom (loop subdivide), dá sa to nejako vratit do pôvodneho stavu? (okrem funkcie undo, a ručného spajania vertexov)


označíš si tu smyčku Alt+RMB, potom dáš delete-loop cosi. mrknu se doma na blender a tady to upřesním. Tímto deletem se dájí odstraňovat celé smyčky bez toho aby jsi to musel spájet.


je topod X .... edge loop


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 29, 2006 5:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
vďaka, znovu som o nieco mudrejsí :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz