Právě je ned lis 24, 2024 2:51 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 11:45 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
pedu píše:
Neupravuje sa vnútorná reprezentácia geometrie.
Ale geometria výstupu sa upraví, čo môže každý jasne vidieť :wink:

Jde prave o to ze geometrie zustava nezmenena i ve vystupu (renderu), viz prilozeny obrazek (jedna se o dva zcela totozne modely, na ten levy je pouzity setsmooth).
Jak je videt pri pohledu ze predu vypada plocha zakrivene a zcela hladce, pri pohledu ze strany je ovsem jasne videt ze je mesh kostrbaty.


Přílohy:
setsmooth.jpg
setsmooth.jpg [ 2.62 KiB | Zobrazeno 152 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 11:51 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Pre našu diskusiu je podstatné, že to sveteľné "prasiatko" vyzerá inak.

A ešte dôležitejšie sú ti eobrázky z Indiga - keď je obraz odrazu inú pre smooth, ako pre solid, je jasné, že Indigo nahradzuje rovné plochy zakrivenými.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 12:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Tak ono to funguje asi takto:

Obrázek

Je tam malá chyba, lebo normály v modeli Smooth nevedú od svetlomodrej krivky ktorú chceme zobraziť, ale od samotného čierneho objektu. Ako som však písal, je to zanedbateľné pre uhly menšie ako 5-10° v závislosti na veľkosti výsledného rendra (tu je to 45°). Svetlo sa tam teda správa, ako by tam ten zakrivený povrch bol.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 1:16 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Len tak mimochodom ma napadlo, že v Indigu musí smooth fungovať inak, ako v blenderi/yafrayi, keď to robí iné obrazy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 4:14 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
Ale je možné, že by tam byl takový rozdíl?

Schválně to ti, kteří máte Indigo zkuste, je možné, že mám třeba špatný model.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz