Právě je pon lis 18, 2024 10:24 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SKLO
PříspěvekNapsal: ned zář 10, 2006 11:20 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
Tak tohle je moje zkouska skla :D Prosim bych vas o rady a názory....Diky


Přílohy:
sklo.jpg
sklo.jpg [ 11.49 KiB | Zobrazeno 1236 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 10, 2006 12:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Pokud to ma vypadat realisticky tak bych ti doporucoval:
1. zvysit rayMir (asi ne moc) - povrch skla mi pripada nevyrazny
2. vytvorit nejake okoli aby se ti melo co odrazet (nebo pouzit enviroment mapu - nejlip nejaky hdri obrazek)
3. na render pouzivat Yafray s photonama, ktery umi simulovat caustic efekt (prasatka ve stinu - http://img33.exs.cx/img33/5002/Image409.jpg), pak nebudou ty stiny pod sklem vypadat tak blbe (cerny flek pod cirym sklem)
...ale pokud budes pouzivat yafray tak si asi budes muset celkove vice pohrat s nastavenim stinu i materialu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2006 9:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
nemuzu si ted vzpomenout na nejaky pekny tut na sklo, ale pred nedavnem tu byl dotaz na sklo. Ukazka i material je tu viewtopic.php?t=3215 Render je pres interni render blenderu, nerendruje tedy "prasatka" ve stinu skla, ale i tak je vysledek docela slusny (a mnohem rychlejsi. Zalezi na potrebach. U tveho materialu skla bych rekl, ze by mozna potreboval trochu vyssi IOR (index lomu) a pro stin je potreba v materialu podkladove plochy na kterou stin dopada zapnout TraShadow

edit: preci jeden http://feeblemind.tuxfamily.org/dotclea ... refraction


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 26, 2006 6:48 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Inak – yafray je niekedy rýchlejší, ako blender so zapnutým Ray. Neviem, či aj v tomto prípade. Ale mne posledne robil asi 2x rýchlejšie, ako internal render. A výsledok bol krajší.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz