Právě je pát lis 01, 2024 2:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Častice a Uvmap
PříspěvekNapsal: čtv srp 31, 2006 12:31 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 26, 2006 10:36 am
Příspěvky: 36
Bydliště: Topoľčany-Veľké Dvorany
Ahojte,
neviem či je to možné,ale dá sa na častice nauvmapovať textúra?
Ďakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 01, 2006 11:22 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 26, 2006 10:36 am
Příspěvky: 36
Bydliště: Topoľčany-Veľké Dvorany
....ľudia.....no tak ........čakám na odpoveď :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 01, 2006 11:52 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
1) Rekl bych, ze je trochy nesluzne obcersvovat dotaz, co horsiho - neni to dotaz ani den stary.
2)Mohl bys prosim popsat, co myslis tim namapovat texturu na castici? Castice je bod. Na nej se neda prece nic mapovat. Mapovat se neda ani na edge. Musi to byt plocha. ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 10:38 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Inak, časticami sá dá urobiť DupliVert, potom lietajúce objekty už nie sú bodové.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 10:58 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
pedu píše:
Inak, časticami sá dá urobiť DupliVert, potom lietajúce objekty už nie sú bodové.

Jiste, ale to pak mapujes na jeden dcerinny objekt, ktery kopiruje body. Ale to se bavime o "namapovat texturu na mesh".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 10:59 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
3dman píše:
....ľudia.....no tak ........čakám na odpoveď :cry:
Vypadalo to, ze na to spechas....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 2:07 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Pitris píše:
Jiste, ale to pak mapujes na jeden dcerinny objekt, ktery kopiruje body. Ale to se bavime o "namapovat texturu na mesh".


Neviem presne o čom sa bavíme. Z otázky bolo jasné iba to, že v 16-tich to má človek ťažké :-)

Možno chcel práve niečo ako lietajúce dcérske objekty s UV mapovaním.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 07, 2006 12:52 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Blasphemer píše:
To jestli se da na castici mapovat UV sice nevim, ale snad neni problem to zkust a pak by mohl byt dotaz konkretnejsi v tom ohledu, co si zkousel a co nejde. Ted sem zrovna vcera prochazel naky ukazkovy soubory na castice a byl tam i hezkej ohen a kour. Castice byly typy HALO o urcity velikosti a na ne pak byly aplikovany naky alpha a color textury. Castice teda vubec nemusi byt jen bod a muze to byt i plocha a na ni textura.
UV mapovani bych si ale tipnul, ze s tim delat nepude, protoze nechapu, jak by se to dalo rozbalit (unwrap), protoze je to ve 3D okne i pres svou plochu zobrazovany jako bod.
Muze to ale nekdo zkusit. Duplivert je ale opravdu neco jinyho, to se mapuje normalne mesh.

To je dobry postrech, ale spatna uvaha. Halo je porad bod-castice. Ten material, ktery je prirazen v prikladu, ktery uvadis, je proceduralni textura. UV mapovani je neco jako jako rozstrihat papirovou krabicku (mesh) a nalepit na ni tapetu (texturu). Proceduralni textury jsu uplne neco jineho. To je neco jako vyrezat nejaky tvar (objekt) z poc. materialu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 8:47 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Duplivert sa dá napojiť aj na particles - tieto vychádzajú z roviny a na ne je duplikovaná kocka s UV


Přílohy:
DupliUV.jpg
DupliUV.jpg [ 38.68 KiB | Zobrazeno 369 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 9:22 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Ale to je precne to, o cem tady porad dokola uz v nekolika prispevcich mluvim! Oba mluvime o jednom a tom samem. Nechapu, co se mi snazis vysvetlit. Ja jsem pouze poukazal na to, ze dotaz, tak jak je polozen, nedava smysl. Pokud bych na nej mel odpovedet presne tak jak byl napsan, tak odpovedi jsou dve.
1)Nelze
2)Stejne jako ma mesh (za predpokladu, objekt pak bude potomkem duplivets)

Tak jeste jednou a polopaticky. UV mapovani zasadne jen na mesh - mech je soucasti objektu - object muze byt "namnozen" dupliverts. Ale porad to mapuji na mesh a ne na castice. Ty castice totiz reprezentuji polohu objektu dupliverts.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 9:57 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Sorry, to patrilo Blasfemrovi, ktorý písal, že dupli nejde z častíc, ale z mesha.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 12:44 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Take sorry :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2006 3:47 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 26, 2006 10:36 am
Příspěvky: 36
Bydliště: Topoľčany-Veľké Dvorany
Ahojte,

Pitris napísa:
----------------------------------------------------------
3dman napsal:
....ľudia.....no tak ........čakám na odpoveď Crying or Very sad
Vypadalo to, ze na to spechas....
----------------------------------------------------------
Som študent,na internáte,mám aj iné povinnosti ako drepeť doma za počítačom.
Ale k veci.
Pomocou lattice a častíc som si spravil akésiho "Aladina".Našiel som si na neho dobrú textúru,a potreboval by som ju na tie častice,NaUVmapovať.AK by to bolo potrebné frkol by som sem nejaké obrázky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2006 4:54 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
3dman píše:
Som študent,na internáte,mám aj iné povinnosti ako drepeť doma za počítačom.

Aha! Tim se to vysvetluje. :roll:
3dman píše:
Ale k veci.
Pomocou lattice a častíc som si spravil akésiho "Aladina".Našiel som si na neho dobrú textúru,a potreboval by som ju na tie častice,NaUVmapovať.AK by to bolo potrebné frkol by som sem nejaké obrázky.

Frkni. Mozna rovnou blend file. Nevim, jestli dnes nejsem nejak pomalu chapavy, ale porad mi neni jasne, co vlastne tvoris. Chapu, ze delas jakehosi ducha (Aladin? Hmm) a ze jsi je udela z castic.... Proc? Udelej ho s meshe a nastav pruhlednost materialu. A pripadnou auru udelej na nekolika casticich okolo halo efektem.
Kazdopadne pokud jsem to takto pochopil spravne, tak jiz jsem odpovedel v jednom ze svych predchozich prispevku, stejne tak pedu, kter zde vlozil jeste realnou ukazku. [/quote]


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz