Udelal jsem si skakajici kouli podle jednoho tutorialu. Zacalo me to bavit takze sem si u toho dost vyhral, takze to nemam uplne stejny jako v tom tutoru. Problem je v tom ze kdyz zmacknu tlacitko ANIM tak se vyrenderuje jen prvni frame sekvence a dal se nic nedeje (jako bych mackal RENDER). Netusim v cem je problem, protoze animace jinak normalne probiha v nahledu (alt+A). Format mam nastaveny na AVI jpeg, spravne mam nastaveny i prvni a posledni frame (pod tim tlacitkem ANIME). Kamera jede po krivce.
Porad ale nemuzu najit zadnou chybu. Zkusil sem teda udelat uplne jednoduchouckou animaci o 100 framech kde jen pred kamerou posunu plane. Ani ta nejde vyrenderovat. Nevim jestli neco nastavuju spatne, tak posilam *.blend file (zabaleno v zipu). Snad tam nekdo chybu objevi. Doufam ze to neni mou verzi Blenderu. (2.40 fr)
Jeste jeden souvisejici dotaz. Ve stejne animaci jsem chtel v prubehu ovlivnit rychlost kamery. Oznacil jsem krivku, prepnul jsem se do IPO editoru, tam zmacknul Path a pak vytvoril krivku znazornujici rychlost v case. S kamerou to sice nak pohlo ale opravdu zvlastne. Zajimalo by me co je v IPO editoru vynaseno na svisle ose, protoze rychlost, at uz jakakoliv to neni. Pokud jsem tam totiz dal krivku, ktera se vlnila podobne jako sinuoida, mela by se kamera pohybovat jednim smerem a brzdit a zase zrychlovat. Ale misto toho kamera litala ze strany na stranu jako silena a uprostred animace se zastavila uplne. Co s tim?
Diky moc tem co si to precetli a pokusi se pomoct.