Právě je pon lis 25, 2024 5:02 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 10, 2006 3:10 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
HaniSS(cz) píše:
při letadle s 1500 poly asi jo, ale na velkém bombardéru s 6-8000, který je navíc složený z různých variant to dost dobře není možné....

stále nechápem prečo nie je výhodné ten model spojit do jedneho objektu :D

Potom po namapovaní môžeš tie časti veľmi jednoducho oddelit tak, že ich všetky vyberieš >> stlacis (p) All loose parts.

Jedine sa môže stať že ti rozpojí model na drobnejšie kúsky, ale to podľa mňa nie je až taký problém spojiť ich (Ctrl+j)..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 10, 2006 4:05 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
A ja si stale myslim, ze sa to da v pohode otexturovat bez toho, aby si musel vidiet to kde si mal pradtym namapovany iny objekt. Inak k tym navazovaniam dielov: pokial mas urobenu niektoru cast osobitne, je to zrejme aj technicky individualna cast lietadla, takze textura dla mna nemusi navazovat. Skus sa s tym pohrat, je to mozno skor otazka skusenosti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 10, 2006 8:55 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
[quote="Yellowzelo"]
stále nechápem preÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 11, 2006 7:56 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Ja som nehovoril ze textura je zla a ze mas pouzit viac textur. Nu rob ako chces a najlepsie vies.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 11, 2006 2:36 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
HaniSS(cz) píše:
nemůžu je jednoduše spojit, protože pak by se to překrylo a já bych těžce lovil který face patří které motorové gondole

Ako chceš :D

Ja stále keď robím modely do hry s čo najmenšou textúrou, tak to na seba nahádžem a mám po probléme :D
Čuduj sa svete, vobec mi nerobí problém do toho kresliť :D


Přílohy:
uv mapa.jpg
uv mapa.jpg [ 45.64 KiB | Zobrazeno 387 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 11, 2006 4:47 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
hej chlapi, já vám nechci nějak oponovat, každý máme svůj styl....já jsem zjistil, co jsem potřeboval - prostě to nejde a hotovo a poperu se s tím po svém...díky za reakce :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2006 6:23 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
HaniSS(cz) píše:
hej chlapi, já vám nechci nějak oponovat, každý máme svůj styl....já jsem zjistil, co jsem potřeboval - prostě to nejde a hotovo a poperu se s tím po svém...díky za reakce :)

Veď jasne, v pohode...

Rád som pomohol (ak som pomohol) :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2006 8:03 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Ja by som len este doplnil: ked mas velky objekt mozes si ho v edit mode 'rozdelit' pomocou 'Ctrl+e'mark stream. Potom v uv face mode ked sa ti prekryvaju, stlacis 'L' a oznacia sa ti len tie facy nad ktorymi mas kurzor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 13, 2006 2:27 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
jj, to už jsem zkoušel - třeba kruhový motorový kryt jsem tak rozdělil a unwrapnul přeš cylinder na několik pásů...

hÅ¡i, až budu mít Ä


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz