Právě je ned lis 24, 2024 4:05 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hacky - hooks?
PříspěvekNapsal: ned črc 30, 2006 5:48 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 31, 2006 12:45 pm
Příspěvky: 31
Mam asi dost blbou otazku ale k cemu konkretnimu jsou vhodne v blenderu hacky (hooks)?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 7:27 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Napríklad ťahanie balónu. Jeden vertex ICOsféry je hooknutý na lano.


Přílohy:
hook.zip [28.66 KiB]
62 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 12:36 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 31, 2006 12:45 pm
Příspěvky: 31
super, diky, pro predstavu mi to snad staci:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 2:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
dobre se s tim animuji krivky-ruzne hadice, kabely na robotech, lana a pod.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 2:30 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 31, 2006 12:45 pm
Příspěvky: 31
To jsem zkousel pres parent.....deformace s krivkou....To by melo jit take,ne? Nebo jsou "hacky" vyhodnejsi?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 2:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
to jsem nemyslel

mas treba jednoduchou hadici tvorenou dvema body krivky-na koncich. Na kazdy konec das hack, hack pak naparentujes na obejkty/kosti a krivka uz se doformuje/ohyba/nataci podle toho jak deformujes ty ostatni objekty

je to jednodussi nez parentovat tyhle veci na kosti primo treba

tady mas blend na ukazku, na te kotve je IK


Přílohy:
ukazka.zip [207.31 KiB]
53 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 3:00 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 31, 2006 12:45 pm
Příspěvky: 31
Aha..takhle....tak ted uz mi to snad doslo. O neco podobneho sem se driv snazil..ale mel sem prave problem s deformaci te "hadice". Diky moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 09, 2006 10:15 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Prosim vas, ako sa robia tie "hooks" :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 09, 2006 10:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
http://www.blender.org/cms/Object_Hooks.391.0.html :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 09, 2006 10:38 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
:D Vdak.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz