Citace:
Pripada mi to zbytecne prekomplikovane aby se velikost a natoceni textury ridilo jinym objektem....Kdyz sem zacal s mapovanim v Blenderu pripadlo mi pomerne intuitivni a jednoduche ale postupne narazim na rekl bych "zakladni" veci ktere jsou (oproti jinym programum) nedotazene nebo spis pretazene...Nebo je to jen muj dojem?
Blender ma pouze jinou logiku, nez byva u programu jinych vyrobcu obvykle.
Tim netvrdim, ze je to spatne - proste jine. Je to jen o zvyku.
K prvni otazce: G_Taurus to napsal vyborne. Nevim, co bych k tomu napsal vice. Mozna to trochu uporadat.
-mas objekt s texturou a vytvor empty objekt (kdekoli.)
-pokud budes chtit hybat s objektem, tak radeji s nim empty sparentuj (empty jako zavisly)
-v nastaveni textur dej mapovani na Object a za nej napis jmeno empty objektu (Empty nebo Empty.001...)
- natacenim a posouvanim empty menis orientaci a polohu textury
To je vse