Skriptom som vytvoril novy empty objekt, ktoremu zadavam poziciu, a ked je potreba, tak ho treba aj prenasledovat. Vsetko je v poriadku, ale ked zadam actuatoru "edit object > trac to" tak mi neberie meno toho objektu, ako keby v scene nieje, ale on tam je. skript je v skratke takito:
Kód:
import Blender
GL = GameLogic
cont = GL.getCurrentController()
own - cont.getOwner()
tracto = cont.getActuator('atracto')
name = own.getName() + 'tracobj'
ob = Blender.Object.New('Empty', name)
scene = Blender.Scene.getCurrent()
ob.setLocation(0.0,0.0,0.0)
scene.link(ob)
GL.tracobj = ob
Blender.Redraw()
tracobj = GL.tracobj
tracobj.setPosition(1.0,1.0,1.0)
tracto.setObject(tracobj.getName())
GL.addActiveActuator(tracto, 1)
skusal som aj sposob ktory je tu v clankoch, ale tam sa mi nepodarilo ziskat ani len meno, a ani poziciu.
Mozno na to idem zle. neviete prosim poradit?