Právě je úte lis 26, 2024 5:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 25, 2006 10:21 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Příště se vyvaruj sprostým slovům natožpak v názvu threadu a snaž se používat označení threadu, které by korespondovalo s jeho obsahem. Pro příště tyto thready nebudu přejmenovávat a budu rovnou mazat. :evil:

Ke scéně nevím co jsi myslel s tou alfou, ten černý objekt nemá materiál, tudíž nemůže používat alfa kanál z textury. Poslal jsi scénu bez textur, takže se můžu jenom dohadovat, jestli jsi se snažil otexturovat objekt přes uv editor a nepřiřadit mu skutečně materiál s tou samou texturou, nebo či něco jiného.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Alfa bitmapy
PříspěvekNapsal: pon čer 26, 2006 8:42 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Posielam pre poučenie - treba urobiť viac vecí - od zapnutia alfy v texture Image, cez zafarbenie materiálu na Black & Alfa=0, Map to v textúre... Zmeniť z Mix na Add.

Tiež ZTransp.

Všetko sa dá vidieť v priloženom Blende.


Přílohy:
testALFA.zip [25.73 KiB]
33 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz