Právě je sob lis 23, 2024 6:52 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 10, 2006 9:37 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
jm-díky za příspěvek popřemýšlím nad tím :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 10, 2006 2:22 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned zář 04, 2005 2:03 pm
Příspěvky: 134
Blitz : diky :wink: sice tomu moc nerozumim ... ale nak na to zkusim prijit..........na latic uz sem prisel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 10, 2006 6:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
K4sp4rov píše:
Blitz : diky :wink: sice tomu moc nerozumim ... ale nak na to zkusim prijit..........na latic uz sem prisel


no vytvoříš si nějakou tu hadici a pak na křivku naparentuješ ten model hadice jako "curve deform" no a mesh se ti pak bude dofermovat jak budeš upravovat křivku, nic složitého::)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 10, 2006 6:38 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned zář 04, 2005 2:03 pm
Příspěvky: 134
jo jasny diky ..... uz si vzpominam :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 10, 2006 11:50 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 02, 2006 3:46 am
Příspěvky: 71
Někdo by měl Blitze lečit...ne že by byl nemocnej, ale je nakažlivej jak zívání...tak zahanim dlouhou chvíly a najednou: http://mujweb.cz/www/N-s-G/C.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 11, 2006 12:07 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
Ngrr-sug-Gadr píše:
Někdo by měl Blitze lečit...ne že by byl nemocnej, ale je nakažlivej jak zívání...tak zahanim dlouhou chvíly a najednou: http://mujweb.cz/www/N-s-G/C.jpg


no vidis, tak to zkus někam dotáhnout a model promakat, rozjetý to máš dobře :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 11, 2006 5:35 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Ta minulá projekce mi připadala víc jako projekce. Jinak je to fakt špičková práce, jako vždy dechberoucí...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 20, 2006 11:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
test render pro rozvržení scény kterou jsem měl spíš tak nějak jen v hlavě..původně jsem to chtěl stihnout do uzavěrky pro Siggraph Demoreel ale to už je za necelých desed dní což si moc nevěřím, je to spíš takové zobání nemohu se k tomu pořádně dostat, navíc budu muset dodělávat i tu oblast pánve čemuž jsem se chtěl vyhnout:/

příště už snad final

komplet scéna pro rozvržení bez detailů a textur http://blitz.blender3d.cz/blender_obrazky/as-test3.jpg


Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 21, 2006 8:37 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
uzasny, takhle modelovat bzch chtel taky umet :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 21, 2006 11:39 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Myslim Blitzi že si se dávno dostal kvalitou za hranice tohohle převážně "amaterského" fóra :D. Každopádně díky za obrázky, je krásný sledovat jak něco takového vzniká. Můžu se jenom zeptat na render time? (toho posledního obrázku).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 22, 2006 8:22 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
To nasvícení se mi dost líbí, nemůžeš nám prozradit aspoň rámcově tvůj světelný setup scény až to bude final?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 22, 2006 4:04 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
xixixao-rád podpořím tohle forum a pořád je tady dost informací pro mne co můžu nabrat, viz třeba příspěvky od JM které bych ještě rád zapracoval, vážím si každého kunstruktivního názoru a připomínky :)

rendertime cca 15 minut, ale to jen proto že se mi tak nějak chtělo čekat, tohle je z internalu a je tam jeden pass čistě světla a druhý AO, kompozitnuté pak v PS.

tu AO vrstvu pro takovéto jednoduché scény jen pro rozvržení používám jako pouze jedno ambinetní světlo(hemi)+ AO jako subtract....výhoda je ta že render je rychlý protože výpočet AO zaberou jen ty stíny co ztmavují(narozdíl od full AO) a taky světelný rozsah je vyšší než pří pouhé kombinaci světel a AO v jedné vrstvě..ale ono je to dost omezené protože ta ztmavující vrstva AO se chová dost nevypočitatelně a vytváří často absolutní stíny což je pak na pytel, na toto to ale stačí

no a ten layer světel je spočítaný rychle

G_Taurus-no toto je jen rychlovka u finalu se rád podělím není problém :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 22, 2006 4:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
JE to fakt dost mazec, proste neda se nic rict jak je to perfect...
ale mam otazecku - Budes mu dodelavat nohy? nebo to ve final renderu posunes trochu nahoru a by nebylo videt ze je chudera bez noh? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 22, 2006 6:33 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Blitz: Nebudu Te chvalit - to by bylo na dlouho ;) Me se to moc libi, ale mam takove drobne dotazy - pripominky.
1) To pozadi... Jaky mas zamer s tou scenou? Nejak mi unika "pribeh"... Na strese hotelu? Jaky to ma smysl?
2) Zkusil jsem si predstavit, jak sundava tu zbran. Dejme tomu, ze je pravak. Zbran sunda tak, ze prehodi pravou ruku na leve rameno (to je v pohode), ale prvni nahmatne ty kabelove chranicky (ci co to je), pokud ne, chytne rovnou hlaven te zbrane (zbran se chyta za pazbu), tak ji sejme a kabely ma pres levou ruku. Navic pak jeste musi otocit celou zbran hlavni od sebe (pokud ji shazoval pres rameno vrchem, ne bokem). Pokud je levak je situace podobna. Levou rukou si taha zbran krkolomne pres leve rameno a pak ji musi stejne otocit.
Navrhuji: Otocit zbran o 180st pazbou nahoru a odstranit ty kabely (prave ty kabel na me pusobi jako z lacineho sci-fi. Kosmicke lodi se pohybuji nadsvetelnou rychlosti a uvnitr to vypada jak v kotelne kuturniho domu - z prasklych trubek syci para).
Myslim, ze design robota je spickovy! A rozhodne tam nejake trcici kabely nemaji co delat.
Ale abych jen nekritizoval, veta ktera rekne snad vse... "Kurnik, takhle chcu jednou blendit taky!!!" :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 22, 2006 7:46 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
No treba vyda "povel" a popruh se odepne a schopva do pazby :) A pak naopak se mu vysplha po hrudniku a spoji s vrchni casti :)

Jinak se mi zda trosku divne jeho leva ruka. Takova jakoby ruka figuriny (snad sou i/y spravne).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz