díky za příspěvky
Bumpkin - nejdřiv si vytvořím poloprůhledný objekt požadovaného tvaru(třeba ten válec, mezikruží) nic zvláštního, jen tedy používám radši raytrace na takovéto jedndouché objekty to není problém rychle renderovat a líp to vypadá...no a pak si přidám na něj nějaký materiál(třeba fialová) + blend texturu u které v colorbandu upravím přechod a dám nějký odstín(světle modá) a v mapování už si hraju s koordináty x-y-z a způsobem mapování(nor) aby se ten blend zobrazil jen na určitých místech(většinou tam kde je nižší průhlendnost) +samozřejmě záleží na poloze světel, je to trochu o experimentávní, navíc je to jen polotovar pro potřeby statického renderu už to víc neřeším a v postpru si hraju s rozmlžením kontrastem glow, atd...snad je to pochopitelné kdyby ne tak můžu postnout nějaké exmaple blend
lukas diky...jo tam nějak sahá inspirace, ne k matrixu a chobotničkám jak bylo zmiňováno ale spíš k jejich předloze:)
jm jo všechno to mají být oči....to s tím díváním trochu nechápu mohl by jsi se trochu rozepsat? jako že to působí hůře když se dívá na něco(ten projektor) než kdyby čučel do prázdna?
s tim hrudnikem máš pravdu, sam zastavam názor že aby to oku "lahodilo" tak to musí být funkční a k tomu by to ještě mělo něco připomínat(něco realného) což je nadruhou stranu dost těžké pak udělat...no nevim tohle taky tedy není moc funkční ale plánoval jsem spíš že z toho hrudníku toho moc vidět nebude navíc tady to napodobení svalů není až tak důležité, ten stroj to k pohybu nepotřebuje(jako člověk)...jak říkáš jde jen o ten estetický dojem který asi dostává trochu na....ještě nad tím teda popřemýšlím
Ngrr-sug-Gadr- jo i nad tím jsem uvažoval, hlavně teda v původním konceptu..jenže jde o to pak nějak vytvořit ten výsílaný paprsek z oka na poměrně dlouho vzdálenost a ještě to musí vypadat dobře což není zrovna lehké, zatím jsem to zkoušel a bez použitelných výsledků:/
jinak tady ještě jeden páteční update, bez tedy těch uprav jen lepší render(pro potřeby ukázky modelu) a prakticky finální podoba až bude čas tak jen sem tam nějaká případná korekce a pustím do texturek