Právě je ned lis 24, 2024 9:02 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 30, 2006 9:26 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
pěkné, jen budu mít zas nějaké připomínky :)

zapracuj na překrytu kabiny - on sice zasahoval téměř do poloviny trupu, le nebyl v tom místě průhledný..

koukej:

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 30, 2006 11:10 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Och..fakt! :shock: teraz som pozrel mudru knihu a je to tak...ja som bol uplne v tom ze tam je sklo :? ... mm..asi som to niekde zahliadol...
Vdaka :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 5:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Tak zde také posílám svůj model. Jedná se o Hawker Hurricane Mk1. Vím, že z printscreenu se toho nedá moc vyčíst, ale čekám kritiku, kde co dodělat apod. :)


admin edit: obrázek smazán pro přílišnou velikost- viz http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2647

>>to admin>>Omlouvám se, vůbec jsem si to neuvědomil!!!

A zde je link na toho hurricana:

Obrázek[/img]


Naposledy upravil Racek dne úte kvě 02, 2006 10:23 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 5:10 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
moc hezké....

jsem detailista, tak mi chybějí třeba podvozkové šachty, ale no..
a v Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 5:22 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
no, ja som robil kabinu s nevidielnimi face-mi. ram su len 3 facy. Ono mi to robilo bordel ked som tam mal priesvitnost cez alfa kanal, pretoze mi potom z kazdeho uhla pohladu bolo vidiet to sklo, presvitalo to nejako.

Mas zatlacene vo face modu namiesto Opaque Alpha?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 5:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
to HaniSS(cz)>>podvozkové šachty jsem tam nedělal, protože přece jenom je to model do HRY, ne pro RENDER, takže si myslím, že podvozkové šachty by byly jen nevhodně přidané vertexy, kterých už je tam beztak dost. A tu svislou ocas. plochu jsem si nevymyslel, dělal jsem ji přesně podle blueprintu(ale klidně se můžu vykašlat na blueprint a ztenčit ji, asi to tak udělám). Na kabinu se ještě podívám, stejně ještě nějak musím vyřešit interiér, protože se přes tu alphu nezobrazuje příliš nejlíp. Děkuji za kritiku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 6:19 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
poÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 6:52 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Neviditelne facey: jednoducho im nastavis 'invisible', akurat neviem preco to riesi zgerbia invis.faceama nez ziadnyma, ale to asi nema vplyv, iba ak pre ne chce pocitat kolizie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 8:06 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
jj..presne tak, kolizie, nejake to rozbitie skla a tak... mmm asi len to rozbitie :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 8:08 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
no jo, ale proc rozbijet sklo, kdyz neni videt?
rackovo vypada verohodneji...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 8:13 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
ale ked sa rozbije tak kuski skla budu vidiet... a dam tam trochu bielej farby nech to trochu vidiet...to sa este vsetko spravi, taketo drobnosti sa doladia ked bude uz vsetko hotove :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 11:03 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
>>to HaniSS(cz)>>tak zde je ten edit. mód:

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 03, 2006 4:42 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
to Racek: heh ty tam mas tie vertexy ale naplacane. Viem si prestavit o 50% menej vertexou so zmenou, ktoru nezpozorujes.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 03, 2006 12:39 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
NO celkem MOOOC vertexu a strasne je jich trojuhelnikovych. A co treba skusit na konci te vrtule dat MERGE na jeden vertex mas ten konec spicky strasne hustej, skus to trochu ochudit o vertexy. Taky newim proc delas na kridle ten vystupek,kdyz tam bude textura nepude to stejne poznat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 03, 2006 12:47 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
freekill: ono facy z troch vertexov su pre GB ovela vyhodnejsie a to z dovodu rychlejsieho vypoctu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz