Právě je sob lis 02, 2024 4:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: fotbalovy mic
PříspěvekNapsal: stř bře 22, 2006 2:47 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
potrebuju vymodelovat co nejpresnejsi fotbalovej mic, to znamena koule- a na ni prostorove cerny petiuhelniky a bily sestiuhelniky. je to slozity a zajimalo by me jestli nevite nekdo jak to udelat jednodusse aby to nezbralo pul dne prace :))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 22, 2006 7:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 30, 2005 8:38 pm
Příspěvky: 401
Bydliště: Rakovník
zkus textury


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 22, 2006 9:43 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
můžeš to taky udělat tak, že vložíš Icosphere a přiřadíš rozdílný materiál pětiúhelníkům ( černý) a šestiúhelníkům ( bílý ) ...pětiúhelníky jsou vidět pouhým pohledem....kdyby blender už umožňoval beveling vyselektovaných hran, snadno by jsi přidal prohlubně v místě spojení jednotlivých prvků, ale tak to musíš udělat ručně třeba přes knife ..... na tento míč jsem použil Icosphere s parametrem 5, ale asi by to chtělo větší, aby byly pětiůhelníky a šestiúhelníky velikostně podobnější ...pak už asi ani nebudeš muset řezat...bude stačit jen vyselektovat všechny hrany pěti a šestiúhelníků a zmenšit je přes klávesu S ve všech osách součsně .... a je uděláno.... :D


Přílohy:
kopačák.jpg
kopačák.jpg [ 31.07 KiB | Zobrazeno 751 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 23, 2006 5:31 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
AD: moc diky, to je presne to co sem chtel. potrebuju detaily, takze texturama by to nebylo to pravy ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 9:39 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
http://www.youtube.com/watch?v=FiFfx-aynPQ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2009 2:52 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
xeonikx píše:
http://www.youtube.com/watch?v=FiFfx-aynPQ

Hmm az ze zto bude takhle pekne jsem necekal...jinak dobry tutor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2009 4:02 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
AD píše:
pětiúhelníky jsou vidět pouhým pohledem....kdyby blender už umožňoval beveling vyselektovaných hran...


to funguje W-Bevel funguje aspon v 2.48 pro vyselektovane hrany


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz