Právě je pát lis 01, 2024 12:40 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Alpha
PříspěvekNapsal: pát bře 03, 2006 1:08 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2005 3:00 pm
Příspěvky: 39
Budu asi za kreténa, ale asi bych potÅ™eboval vysvÄ›tlit princip alpha kanálů. ZkouÅ¡el jsem to podle tutoriálu (postaviÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 05, 2006 12:11 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
No tak co ja vim tak abys rozchodil alphu tak musis mit:
1 a) obrazek s alphou (png -RGBA), nebo tga...
1 b) nebo jakykoliv obrazek - pak je treba zapnout CalcAlpha u textury a bila se bude brat jako nepruhledna, cerna jako pruhledna a seda neco mezi
2) Zapnout u dane textury mapovani do alpha kanalu (Map To > Alpha)
3) V zalozce Mirror Transp zapnout ZTransp
4) U barvy materialu nastavit alphu na 0 (nebo na vic pokud nechces mit obekt uplne pruhledny i tam kde je textura pruhledna)
A jeste poznamka.. z me zkusenosti yafray nema dobrou podoporu PNG ani TGA a proto je tam vyhodnejsi pouzivat vyse zminene pocitani alphy z cernobileho obrazku)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz