Právě je úte lis 26, 2024 5:21 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Subsurf - ostre hrany - chyby v meshi
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2006 12:22 am 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Ahoj.. PotÅ™eboval bych poradit.. Modeluji case a mám takový drobný problém. KonkrétnÄ› u LCD displeye nebo u FDD mechaniky, kde je potÅ™eba dosáhnout hranatého tvaru se mi na meshi objevují takové "neÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2006 11:25 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2004 2:55 pm
Příspěvky: 23
Bydliště: Brno
Nemáš tam někde skrytý vertex, který by dělal neplechu? Nebo hranu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2006 12:30 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 05, 2005 8:51 pm
Příspěvky: 26
Bydliště: UniÄ
To se obcas stava. Zkus funkci remove doubles a nebo koukni jestli nemas nejkou face navic nebo si pohrej s Crease W v Transform properties (zkus jeje dat na vic okraju kolem te hrany). A nebo pokud budes z toho na prasky tak hod blend nekam na ftp a nekdo si ho stahne a poradi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2006 4:58 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Žádný vertex ani hrana tam navíc není.. :cry:

A vůbec to nejde.. snažil jsem se hejbat s těma Crease.. a nic.. :cry: prostě je to docela provar dostat ostré hrany v subsurfu :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2006 9:02 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
pokud máš v pořádku mesh, tak tam žádný provar nemůže nastat....něco máš špatně ...jenom to není vidět ...hledej.... nebo sem postni objekt a kolektivně budem chybu hledat :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2006 10:43 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
skus remove doubles, klasika.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2006 10:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
jm píše:
skus remove doubles


+ recalculate normals


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 28, 2006 9:06 am 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Rem doubles ee.. ale nÄ›co Å¡patnÄ› by tam bejt mohlo paÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 28, 2006 11:22 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Aquarius píše:
Rem doubles ee.. ale něco špatně by tam bejt mohlo pač když dám normaly přepočítat tak to udělá černý skvrny.. juknu na to ještě..

tak to sem hod ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 28, 2006 12:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
Aquarius píše:
Rem doubles ee.. ale něco špatně by tam bejt mohlo pač když dám normaly přepočítat tak to udělá černý skvrny.. juknu na to ještě..


Neni ten objekt non-manfoid ? - tzn. ze je tam alespon jeden edge, ktery je spolecny pro 3 nebo vice facu ?
Zkus si Ctrl+Alt+Shift+M (select non manfoid edges)
Jestli to je non-manfiod, tak je logicky, ze Blender neumi prepocitat normaly smerem ven ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz