Právě je stř lis 27, 2024 6:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 9:40 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 31, 2005 6:53 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prostějovsko
Majkl píše:
nebudu psat takovy romany jako vy........

to je pravda nikde nejsou tak dlouhy příspěvky jako tady, už by jste toho měli nechat nebo zaplacate disk :) (ikdyž tomu pomáhám teď i já :D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 9:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
myslim ze datova velikost i takhle rozsahleho threadu zdaleka nedosahuje datove velikosti nekterych obrazku...doufam ze diskuze bude i nadale pokracovat. neb, alespon tak to vidim ja, pomaha vyvoji hry.


jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 10:06 pm 
Offline
666
666
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 27, 2004 5:34 pm
Příspěvky: 968
Bydliště: Prostějov
ded_obed píše:
to je pravda nikde nejsou tak dlouhy příspěvky jako tady, už by jste toho měli nechat nebo zaplacate disk :) (ikdyž tomu pomáhám teď i já :D )


Prosím už přestaň zaplácávávat thredy svými nesmyslnými poznámkami, nikoho to nezajímá. Doufám, že to pochopíš a už nebudu muset zasahovat. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 10:11 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
jm: možná když tedy nebudeš trestat zásah protivníka, ale tu pasivitu (ale nenapadá mě, jak to otestovat), tak by to mohlo splnit účel- odměna za úhyb nebo blok a triky, ale nutnost zároveň připravovat šanci na získání bodů spoluhráči ? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 11:18 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
myslim ze datova velikost i takhle rozsahleho threadu zdaleka nedosahuje datove velikosti nekterych obrazku...doufam ze diskuze bude i nadale pokracovat. neb, alespon tak to vidim ja, pomaha vyvoji hry.

asi sem prisel na zopusob bodovani
Obrázek

dle tohodle bodovani je videt ze se sice urcitym zpusobem vyplati busit do soupere ale daleko vyhodnejsi je s nim spolupracovat, a co je dulezitejsi udrzet spolupraci, protoze pak se body nasobi. zadne ubirani bodu, to by vedlo k tomu co rikal tol.

tohle bodovani je zatim jen pro jeden druh "uderu" pro slozitejsi manevry by se bodovani patricne prispusobylo.
mozna tam mam chybu, kdyztak me opravte.

parkrat sem ten obrazek updejtoval, ..jak se na to divam tak bodovani potrebuje trochu vic zesmysluplnit, ale koncept je z toho jasnej.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 13, 2006 1:16 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Promin, ale tohle je blbost. Pokud chces zalozit hru na spolupraci tak to nemuze byt souboj se separatnim bodovym ohodnocenim obou hracu. Osobne se mi zda realny jen model kooperativni hry s jednotnym skore a prekonavanim limitu danych pro aktualni level. (popr. uploadovani nejlepsich skore na net) V tomhle jedinnem bych videl smysl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 13, 2006 2:28 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
to prece neni separatni bodovy ohodnoceni, oba sou na tom stejne jen ta tabulka ukazuje pohled co se stane kdyz 2 hrac udela neco vuci 1. tahle tabulka nejde udelat oboustrane abys videl krizeny vysledky.

nebo sem te blbe pochopil.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 13, 2006 7:33 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
separovany hodnboceni = kazdy hrac ma vlastni body
spolecny hodnoceni = oba maji spolecne body


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 13, 2006 8:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
oba maji spolecne body-ohodnoceni

jak je v tabulce napsano, tabulka je delana pro hrace 2.
stejna bud pro hrace 1. ale nemuzes to oboje videt porovnavanim sloupcu aradku.

je totiz rozdil mezi tim kdyz hrac 2 uderi a spoluhrac 1 uhne
a mezi tim kdyz spoluhrac 1 uhne a hrac 2 uderi.

protoze hrac 2 za uder kterej je opetovanej uhybem dostane 10 bodu zatimco hrac 1 dostane 15 neb byl pohotovej(cimz splnuje logiku hry, bejt co nejmin agresivni)... este jednou doplnuju ta tabulka ukazuje body hrace 2, ale nerika nic o tom kolik bodu dostane hrac 1!

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 13, 2006 10:05 pm 
Offline
666
666
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 27, 2004 5:34 pm
Příspěvky: 968
Bydliště: Prostějov
JM -> mě se to celé tak jak je to postaveno zdá jemně řečeno jako ptákovina. A podle toho jak to sleduji se mi zdá, že pokud budeš pokračovat touto cestou tak to dotáhneš do naprosté absurdity. Zatím se mi to jeví asi tak:

1 buď budou tak složitá pravidla, že se v tom nikdo nevyzná
2 nebo to nebude to zábava

:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 13, 2006 11:39 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
vono to v ty tabulce vypada jako blbost, ale technicky to pomaha. ve vysledku to bude daleko vic srozumitelny.
Bodovani je jednoduchy cim vic navazujicich pohybu clovek udela tim vic ma bodu.

btw. timhle bodovanim sem se pripravil o dodatek kterej sem chtel mit v licenci. s timhle bodovanim by ta hra tu licenci urcite nesplnovala.

pokud to bude :lol:

ok mam cas tak jdu na tom zase neco udelat.


jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2006 12:09 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Ta tabulka na první pohled moc srozumitelná, pravda, není, nicméně samotného hráče nejspíš nebude nezajímat, protože do vnitřní logiky hry vidět nemusí.

Osobně se mi ten nápad jako blbost nezdá, i když mi zpočátku připadal divnej, hlavně teda kvůli té "filosofii" kolem, z čistě herního hlediska mu už ale začínám věřit-bude to úplně jiná strategie boje, než v běžné bojovce, člověk bude na pozoru nejenom aby nedostal, ale aby pokud možno útokem nedal šanci soupeři nasbírat příliš mnoho bodů.

Pořád mám ale obavu, že to hráče bude svým způsobem tlačit k určité pasivitě, protože bude spíše vyčkávat na útok protivníka...

To celkově ubere na dynamice- a ta hráče bojovek právě táhne (pokud je teda máš v úmyslu oslovit). Chtělo by to ještě nějaký prvek nutící hráče k aktivitě, nejsem si jist, jestli postačí klasický časový limit , možná přidat ještě "rozhodčího" (třeba jenom formou textových zpráv), tedy něco jako je v pravidlech boxu,kde se napomíná za pasivitu (= body dolů) ? :)

Ale zase by to bylo možná lepší moc nekomplikovat, aby se to vůbec dodělalo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2006 2:21 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tesko tedka rict, od pasivity by je melo odvist zabavnost hry.


uvidime, ja ted makam na jednom charakteru a snad mi pomuze odanimovat druhou stranu prehozeni animaci z leva na pravojak sem se na o uz ptal.
kazdopadne je o cim dal vic prace. je to jen odanimovany "narychlo'samozrejme bez skousky, to se bude ladit az budou 2 hraci.
zatim mam 17 animaci....uz toho zacina bejt pomalu moc, a tak uvidimjak pokracovat dal. dost mi zabira i texturovani, postavy(porad mam jen jednu) :(
skouseli ste nekdo ten plug-in z na editaci textur s gimpem? ten nastroj co pribyl do blendru na textury, neco jako razitko je dost hustej, ale pak to vzdycky nejak podelam, tak radsi zustavam u postupu photoshop>blender a mezi tim nekolik sejvnuti a uploadu a to stresne zbrzduje..potrebuju doladit sesazeni textur....atd atd.
--------------------
update:
Obrázek

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2006 3:11 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
jm píše:
oba maji spolecne body-ohodnoceni

jak je v tabulce napsano, tabulka je delana pro hrace 2.
stejna bud pro hrace 1. ale nemuzes to oboje videt porovnavanim sloupcu aradku.

je totiz rozdil mezi tim kdyz hrac 2 uderi a spoluhrac 1 uhne
a mezi tim kdyz spoluhrac 1 uhne a hrac 2 uderi.

protoze hrac 2 za uder kterej je opetovanej uhybem dostane 10 bodu zatimco hrac 1 dostane 15 neb byl pohotovej(cimz splnuje logiku hry, bejt co nejmin agresivni)... este jednou doplnuju ta tabulka ukazuje body hrace 2, ale nerika nic o tom kolik bodu dostane hrac 1!

jm

porad si nerozumime. Mluvil jsem o spolecnym hodnoceni, hraci by uz nezapasili jeden proti druhemu, ale spolupraci by hrabali body na jedno spolecne konto. Kdyz by se jim podarilo v casovem limitu udelat dostatecne slozita komba a dosahli tak stanoveneho poctu bodu tak by postoupili do dalsiho kola. Nejlepsi vysledky by se potom mohli uploadovat do nejake online tabulky. Pokud by to bylo takhle tak v tom vidim smysl. A vic nez to, byl by to docela revolucni model kooperativni hry. Souboj by se tak premenil spise na komplikovany tanec, kde cesta k vitezstvi vede skrz dokonalou souhru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2006 6:13 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
mad_eye píše:
porad si nerozumime. Mluvil jsem o spolecnym hodnoceni, hraci by uz nezapasili jeden proti druhemu, ale spolupraci by hrabali body na jedno spolecne konto. Kdyz by se jim podarilo v casovem limitu udelat dostatecne slozita komba a dosahli tak stanoveneho poctu bodu tak by postoupili do dalsiho kola. Nejlepsi vysledky by se potom mohli uploadovat do nejake online tabulky. Pokud by to bylo takhle tak v tom vidim smysl. A vic nez to, byl by to docela revolucni model kooperativni hry. Souboj by se tak premenil spise na komplikovany tanec, kde cesta k vitezstvi vede skrz dokonalou souhru.


ha


dobrej napad, ted sem to konecne pochopil.


mam takovej dotaz....
protoze snim o tech vzdusnejch zamcich, kopil sem domenu a hosting pro tenhele projekt.
jelikoz predpokladam ze na tom bude snad chtit delat vic lidi a bude potreba uploadovat na sit nove verze a ruzne navody a chat a tak...jo ja vim sem se zblaznil, ale chci co udelat poradne, pokud to jen pujde( to sem si nemel vybrat bleneder game engine :wink: )
premejslim o tom postavikt web na hotovem systemu.
jen jse o to na cem. jde mi o to co si myslite o tehle sytemech a popripade jestli s tim mate skusenosti a jake.

wiki..jednoduche krasne, ale myslim ze tam neni sprava dat, jako je upload filu, nebo jestli je tak ne moc pokrocile, opravte mne jestli kecam.
http://openwiki.com/ow.asp?OpenWiki

mocnejsi wordpress
http://wordpress.org/

zatim muj favorit drupal
http://drupal.org/

phpbb
http://www.phpbb.com/

alternativne jabber
http://www.jabber.org/

b2volution
http://b2evolution.net/

s9y
http://www.s9y.org/4.html

http://wiki.case.edu

bblog
http://www.bblog.com/

atd..

treba znate dalsi lepsi......

sice mi to zabere nejkej cas to dat dohromady, ale ne tak dlouho jako to stavet odzacatku...nehlede na to ze pokud si nebudu hrat nejak silene s designem tak to bude fungovat "hned".


btw: psal sem tonovi co si o tom mysli, a rikal ze je smozrejme zaneprazdnenej na ntou ale ze je rad ze nekdo chce delat na vetsim projektu v enginu kterymu to muze pomoct atd.. odkazal me na http://www.blendernation.com
http://www.blenderartist.org

dik jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz