Právě je stř lis 27, 2024 6:56 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 10, 2006 11:35 am 
Offline
666
666
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 27, 2004 5:34 pm
Příspěvky: 968
Bydliště: Prostějov
jm píše:
pravidla ktere sem uz zminil, budou neco spadat pod stejne GNU s pridanym pravidlem ze hra je free do te doby dokud pujde o hru bez nasili. uz me stve ta celej herni svet s nasilim. je treba ukazat jinou cestu.

jm

(co vy nato?)


Vidíš to moc černo-bíle, rozhodně si nemyslím, že je celej herní svět s násilím, je hodně her které nejsou o násilí. Je pravdou, že hry s jistou větší či menší dávkou násilí dominujou, ale zase tak černě bych to neviděl. Osobně ti držím palce, aby se ti tento projekt povedl. Takovejch není nikdy dost. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2006 11:42 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Projekt je zajímavej nápad, ale stále tu omíláš jednu myšlenku a já sem ten rejpal co se prostě musí zeptat ;). Když body budeš dostávat za úhyby, kdo bude mlátit??? Evidentně za úspěšnej úder body dát nechceš, takže proč by někdo mlátil, když by tim jen dával šanci soupeři? Další věc že u projektu s provizornim názvem B.FIGHT pochybuju že si někdo neudělá normální mláticí verzi... Takže třeba to máš vymyšlený, ale zeptat se prostě musim...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 12:09 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
myslim ze naopak to vidim celkem strizlive.

Nejpopularnejsi hra counter strike, neni zrovna o zbyrani dimantu na zahrade, a o unrealu, quaku atd nemluve.
Aby to nebylo malo, americka armada(opredevsim) si vsimla(nejsou tak blby) ze hry tohohle typu sou idealni nastroj jak zjistit kdo by byl pro ne idealnim vojak. tak se rozhodi vytvorit hru http://www.americasarmy.com/downloads/
kterou muzete stahnout zadarmo. je to dost high-end hra. Tahle hra slouzi k zdatabazovani hracu, jejich chovani pri valecnych situacih, a nauceni je taktickym postupum boje a prispusobeni lidskych reakci.

vse je zdatabazovane lezou z toho vysledky a kdyz k nim nekdo nastupuje do armady tak jedna z nemala podstatnych otazek je jestli hraje valecne hry a jak dlouho a ktere.
samozrejme pokud hraje zrovna zminenou hru, maj jeho zaznamy a vedi dost dobre jak se v danym situacich chova a co od nej muzou, ocekavat.
sice mi namitnete ze v realy clovek neni stejne fyzicky zdatnej jako ve hre. ale ve hre se snadno naucite taktice boje a spoluprace pri reseni bojovich situaci....cimz jste svejma znalostma na mile daleko od nehrace(novacka).

nechci tady psat eleborat ale vetsina her tohohle typu slouzi k vytvareni potencionalnich bojovniku,a hlavne vam vytvari podminene rekce ktere vam vylezou na povrch ve "spravnou"chvili.

sam si dobre pamatuju kdyz sem hral vice city a vlez na ulici a bylo mi divny ze tam nejsou ty lidi ze hry a ze bych si vlastne tohle auto moh vzit...ale neudal.
ve chvili kdy bych se dostal do kryzove situace bych ale vedel presne na to jak si to auto obstarat, protoze chovani entit v tehle hrach je na dost vysoke urovni v zhledem k realnemu svetu.

proc sem teda zvolil hru typu, boje?
to proto ze je treba prave na tomhle priklade ukazat cestu, ze jede vytvorit hru nejoblibenejsiho typu boje s jinym cilem nez je znicit protivnika.
Lidi co hrajou bojovky asi nepujdou hrat packmana.
Ja myslim ze je to dobre promyslena strategie.
jde o to oslovit hrace bojoveho typu(coz jsme do urcite miry vsichni) a dat jim hru typu boje kde se ale ucej uhybnym manevrum ktere se jim vrejou do hlavy. Nauci je jynym reflexum.
Verte tomu nebo ne ale kdyz se naucite dobre uhejbat, tak prvni co udelate kdyz vas nekdo napadne, tak je to ze uhnete. pokud budute nauceni odpovidat jinak, at uz jen mentalne, predevsim jde o mentalni stav tak odpovite na utok, jinak..atd.
Ve skutecnosti se to muze lehce obratit priti cele moji fylozofii, ale to jen v jednitlivych pripadech kterym se clovek nevyhne.


To ze ta hra muze ve vysledku bezet multiplatforme jen nahrava memu zameru. A to ze to muze bezet i na Linuxu, je dost dulezity protoze lidi co delaj na linuxu sou vetsinou(me se zda) jineho chrakteru nez ostatni uzivatele. maji vic socialni sklony.
Kdyz tak pozoruju celou situaci systemu, zda se mi ze diky mobilum ktere cim dal vic bezi na linuxu a budou v tom pokracovat, ve vysledku vyhraje jakysi druh linuxu pro osobni pocitace, neb mobil ma daleko vic lidi nez pocitac a samozrejme chteji plnou kompatibilitu s jejich zarizenim. ,...nehlede na to ze mobil se stava malym pocitacm kter muze nahradit momentalni krabice...coz je trochu jina pisnicka ale hraje v tom urcitou nepodstnou roli;)

Konkretne ke strategii hry:

Pokud nekoho uderis tak stracis body, v podstte to znamena ze nespolupracujes se spoluhracem dostatecne dobre, tudis jdes proti smyslu hry.
dalo by se to popsat nasledovne.
pokud uhnes nejakym fakt fykanym zpusobem dostanes maximalni bod a zrovna tak souper.
pokud uhnes jen tak tak dostanes min a souper jeste min, a pokud se do tebe nekdo trefi tak dostanete oba kulovi. cim driv znicis soupere tim kratsi dobu budes hrat. jako ve skutecnosti, samozrejme muzes hrat novou hru, ale bodu nebudes mit moc, a o to jde.
(to se musi poradne domyslet)
je to o tom jenom zmenit strategi hry.

tak trochu se obracim na fylozofii bojoveho umeni capoeira(tak jak sem ho pochopil ja) ze oba hraci hrajou protoze je to bavi a snazi se udelat co nejlepsi figl jak uhnout, napadnout ale zaroven toho druhyho neznicit, protoze by si pak nezahrali.
Citace:
Další věc že u projektu s provizornim názvem B.FIGHT pochybuju že si někdo neudělá normální mláticí verzi..

neudela, protoze ten projekt bude spadat pod licenci, kterou musim samozrejme nejak promyslet a zjistit potrebne informace kolem, ze hra je fre do ty doby dokud splunujes pravidla GNU a pravidlo ze hra nesmi byt nasilneho typu.
ja vim je to krehka hranice prave u tohohle typu hry. ale myslim ze ta cele balancovani na hranici je na tom zajimavi.

asi tak jm
jak sem rikal pokud by s vam to nekomu libylo, cela tahle vec rad bud s vama na tom spolupracovat.

kdyby vas tohle zajimalo, kouknete sem(najdete tady zajimavy linky, nechci je vypisovat jednotlive a delat ze sem to vsechn nasel ja osobne)
http://alexmunn.com/html/gamestudies_main.htm
http://www.killology.com/chicagotribune.htm
http://www.newsreview.com/sacramento/Pr ... id%3A31755

sorry je to v anglicine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 12:40 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
jm píše:
myslim ze naopak to vidim celkem strizlive................atd.


1. Americas Army: Opravdu nevím ne kolik si s touto hrou obeznámen, ale věř mi že já ji hrál, a ne jen pár hodin na nějakym 10 honoru... Jednoduše bych řekl že většina z toho co si napsal je pro mně nesmysl. Tahle hra samozřejmě propaguje US Army, a bez pochyby je koncipovaná co nejreálněji... Ale promiň, kdyby si mě strčil do prostřed bridge s třema granátama spíš bych se po... než s nima trefil přesně hodem přes věž post za autem, atd. atd. O tom využití nic nevim, ale silně pochybuju :D.

2. Opravdu mi to zřejmě nezapaluje. Capuera je něco jako tanec využívající bojových prvků... Normálně se při ní může (jasně že nemusí) pouštět hudba. Vyděl jsem ji na vlastní o oči a dotyčný mi o ni něco řekl (a byl toho jihoameričan :D). A pokud to bereš takhle, dostáváš se k něčemu nad čim sem přemýšlel hned na začátku. Pravděpodobně si nehrál hru Pirates!, jedna z miniher, neuvěřitelně návykových je zde tanec... Prostě místo úhybů kroky... Ale slečna je ovládána počítačem, takže ona je vlastně bojovník. Když neuděláš správný krok klopítneš, když klopítneš mockrát, po tanci ti slečna řekne že seš levej jak šavle. A nevylepšíš si to u ní... A úplně stejnym stylem (ovládání myslim) je zde řešen boj s kapitány. Akorát že tady následuje smrt (tedy spíše pád do moře, takové humánní :D). Takže, stále nevím k čemu by někomu ve tvé hře bylo mlátit... Nebouchne si ani jeden, remíza, bouchne jeden, druhej ne a ten druhej to vyhraje... takže???????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 12:44 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
3. Nejsem právník. Přesto, logická úvaha - nědko stáhne free source, upraví ho, a hodí někam na internet. On to bude prohlašovat opět za free... vážně si nedokáži představit jak to nějakou licencí ošetříš (nehledě na to že dneska je dost lidí co na licence kašle...).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 2:54 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
do tvyho nazoru ti kecat nebudu.
skus si o tom tematu neco precist, nebo jen vic zapremejslet, tohle tema neni zas tak jednoduchy.
co se tyce granatu na moste, tak pokud clovek ma skusenost ze hry jako je napr CS tak kdyz by se neco takovyho stalo, tak diky realisticnosti ty hry, budes vedet jak ten granat dlouho vydrzi nez bouchne, jak daleko s nim muzes dohodit, jakej ma asi dosah, tudis vis kde se schovat, za co, ..... a to diky treningu ze hry..popripade kam strcit zasobnik, do nalezeneho samopalu, daneho typu atak dale atak dale...to proste normalni clovek kterej tyhle hry nevi, a tudis nemuze tyhle schopnosti okamzite pouzit.

proc americka armada vytvari hru do ktery narvala 10 000 000$....a da ji lidem zadarmo na hrani....

ja osobne sem delal se softwarem(a ne jednim) a delam ktery pouziva americka armada pro vycvik, na co jim ten vyrtualni vycvik asi je...aby meli co hrat nejspis ve volnym case.
pro info:
http://www.bostondynamics.com/content/s ... tion=diguy
http://www.multigen-paradigm.com/products/index.shtml
....

.ve chvili a nebude to dlouho trvat, kdy bude herni zabava mit k dispozici motion trecking system(napr) tak uz budes maximalne vytrenovanej, uz dneska mam psp2 jednoduchej motion trecking pro deti....a pokud bude trend pokracovat v tomhle duchu.....

co se tyce vyvoje hry pod licenci GNU nebo neceho podobnyho.
jednoduse nemuzes vzit hru a prerdelat ji k obrazu svemu, a pak ji komercne pouzit(stejne jako si nikdo netroufne predelat blender na komercni aplikaci, komercni ve smyslu ze ji bude prodavat).. muzes, ale v tu chvili kdyz se to nekdo dovi a bude chtit prudit a mit dostatek dukazu tak ma soudne vyhrano.
neverim tomu ze si nekdo troufne predelat takovouhle hru. to spis vytvori svoji verzi ktera bude nejaky spusobem usurpovat na tomhle nebo jinym projektu)nehlede na obtiznst zasahovat a pochopit logiku rozjeteho projektu, ale fyzicky to mozny urcite je. proto to chci mit rozjety jako vetsi projekt aby to melo vetsi zazemi i v tyhle oblasti.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 11:20 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
jm: jak máš vlastně vymyšlené to, aby hráč nezvítězil tím, že bude úmyslně inkasovat rány, za které bude protivník sankciován? Ve hře, kde je úder trestán a úhyb odměněn mi tohle připadne jako jedna z nejsnadnějších cest k vítězství (že to není zábava je druhá věc).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 12:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
jm píše:
do tvyho nazoru ti kecat nebudu.
skus si o tom tematu neco precist, nebo jen vic zapremejslet, tohle tema neni zas tak jednoduchy.
co se tyce granatu na moste, tak pokud clovek ma skusenost ze hry jako je napr CS tak kdyz by se neco takovyho stalo, tak diky realisticnosti ty hry, budes vedet jak ten granat dlouho vydrzi nez bouchne, jak daleko s nim muzes dohodit, jakej ma asi dosah, tudis vis kde se schovat, za co, ..... a to diky treningu ze hry..popripade kam strcit zasobnik, do nalezeneho samopalu, daneho typu atak dale atak dale...to proste normalni clovek kterej tyhle hry nevi, a tudis nemuze tyhle schopnosti okamzite pouzit.

proc americka armada vytvari hru do ktery narvala 10 000 000$....a da ji lidem zadarmo na hrani....

ja osobne sem delal se softwarem(a ne jednim) a delam ktery pouziva americka armada pro vycvik, na co jim ten vyrtualni vycvik asi je...aby meli co hrat nejspis ve volnym case.
pro info:
http://www.bostondynamics.com/content/s ... tion=diguy
http://www.multigen-paradigm.com/products/index.shtml
....

.ve chvili a nebude to dlouho trvat, kdy bude herni zabava mit k dispozici motion trecking system(napr) tak uz budes maximalne vytrenovanej, uz dneska mam psp2 jednoduchej motion trecking pro deti....a pokud bude trend pokracovat v tomhle duchu.....

co se tyce vyvoje hry pod licenci GNU nebo neceho podobnyho.
jednoduse nemuzes vzit hru a prerdelat ji k obrazu svemu, a pak ji komercne pouzit(stejne jako si nikdo netroufne predelat blender na komercni aplikaci, komercni ve smyslu ze ji bude prodavat).. muzes, ale v tu chvili kdyz se to nekdo dovi a bude chtit prudit a mit dostatek dukazu tak ma soudne vyhrano.
neverim tomu ze si nekdo troufne predelat takovouhle hru. to spis vytvori svoji verzi ktera bude nejaky spusobem usurpovat na tomhle nebo jinym projektu)nehlede na obtiznst zasahovat a pochopit logiku rozjeteho projektu, ale fyzicky to mozny urcite je. proto to chci mit rozjety jako vetsi projekt aby to melo vetsi zazemi i v tyhle oblasti.

jm


Jm, promiň, ale většina lidí by to AKčko ani neudržela, natož aby do něj správně narvala zásobník... (když okolo tebe šlehaj výstřeli). To je prostě ohromně naivní. Co se týče toho softwaru, taky znám několik výcvikovejch pro US Army, ale to se nedá srovnávat s AA :D, to je hra! Pro americkou armádu je podle mě 10 000 000 dolárů flus, když jim Bush (oprávněně) scháválí 80 miliard za rok... (a že by ta AA stála deset mil. dolarů? fakt? jestli jo tak to teda přehnali :D).
A pokud mi odpovídáš přečti si co píšu (ne promiň, zas tak sem to nemyslel :D). Já nepsal nic o komerčnim využití.

A myslim že tol slovy dospělýho člověka jasně vysvětlil to, co se ti tu já, malej fracek, snažim vysvětlit celou dobu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 12:35 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
jm píše:
neverim tomu ze si nekdo troufne predelat takovouhle hru. to spis vytvori svoji verzi ktera bude nejaky spusobem usurpovat na tomhle nebo jinym projektu) nehlede na obtiznst zasahovat a pochopit logiku rozjeteho projektu, ale fyzicky to mozny urcite je. proto to chci mit rozjety jako vetsi projekt aby to melo vetsi zazemi i v tyhle oblasti.

jm


Nepotápíš si touhle větou svůj open project ;). Třeba si to jen špatně formuloval, ale někdo si tuhle hru bude předělávat bude mít stejný podmínky a jako všichni ostatní kteří se budou chtít do takového projektu zapojit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 12:42 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
xixixao píše:
A myslim že tol slovy dospělýho člověka jasně vysvětlil to, co se ti tu já, malej fracek, snažim vysvětlit celou dobu.


Já se tou otázkou nesnažil něco vysvětlit nebo říct, mě to opravdu zajímá z hlediska gamedesignu, jak to má JM vymyšlený :)

O těch ostatních věcech (že je hráč her téměř vycvičen pro bojový konflikt apod.) si sice myslím svoje, ale nerozvádím to, protože by taková debata nikam nevedla...

Btw sice jsem hlavně adventurista, ale těch válečných her typu Call of Duty, Quake, CounterStrike apod. jsem odehrál taky docela hodně, nicméně popravdě- kdyby mi někdo strčil do ruky kalašnikov nebo i obyčejnou pistoli, nevěděl bych ani jak bych ten kvér odjistil, ne tak ještě jak se vyměňuje zásobník, protože jsem v životě střelnou zbraň (kromě dědovy vzduchovky) nedržel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 2:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Tohle mi nejde do hlavy. Pokud to ma byt zapas dvou hracu tak je treba udelovat body jen za protichudne cinnosti. Pokud budes udelovat body za vzajemnou spolupraci tak faktor soupereni uplne mizi a stava se z toho kooperativni multiplayer bez protivnika, neboli opravdu divna hra. Nevim co jsem nepochopil ale zatim mi pripada logika hry naprosto nesmyslna.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 8:01 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
mad_eye píše:
Tohle mi nejde do hlavy. Pokud to ma byt zapas dvou hracu tak je treba udelovat body jen za protichudne cinnosti. Pokud budes udelovat body za vzajemnou spolupraci tak faktor soupereni uplne mizi a stava se z toho kooperativni multiplayer bez protivnika, neboli opravdu divna hra. Nevim co jsem nepochopil ale zatim mi pripada logika hry naprosto nesmyslna.


no zda se ze si to zatim jedinej pochopil, az na malej detail.

re tol:
jde o to ze jak popsal tady mad_eye body budou za spolupraci, a ne za to ze se nekdo necha uderit.

proste kdyz nekdo vykopne a ten druhej stihne nejakym figlem uhnout, cim lepsi figl tim vic bodu,a kdyz to bude dobrej unik a do urcity kratky doby udelaj dalsi trik dostnou dasli body, vetsi. to znamena ze musis znat taktiku.
pokus budou dva dobry hraci hrat spolu budou vedet kdyz udelam tenhle kop o uhne sem s timhle protikopem a ja muzu zase pokracovet timhle smerem a on timhle, a pak jedes jak zdesenej...je to samozrejme daleko slozitejsi na programovani ale co se da delat....myslim ze je to supr hra , proste se snazis odpovidat tomu druhymu na jeho pohyby. uz vdim jak hrajou proti sobe a nadavaj si proc neudal tohle kdyz to bylo naprosto jasny a takhle zbytecne stratili nasobici se body za spoluhru :D

samozrejme ze je nejednodussi ziskvat informace jako v normani hre za to ze se nekam trefis.

spetne k teorii her a jejich ucinku na hrace. uz ste cetli neco z tech linku co sem poslal? treba od chlapka kterej se zivi tim ze trenuje vojaky v usarmy, rikaj mu killolog. je to machr na to jak resit zneskodneni soupere.


jo diky za pripominky, tim ze vam na ne odpovidam si porad ujasnuju vic a vic strukturu hry.

jm

http://www.killology.com/books.htm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 8:36 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
jm: ale já Tě pochopil, už jsem podobnou hru i viděl -něco s capoierou, byl to shareware, v základní verzi byly jenom 2 postavy a když sis to koupil, měl jsi celou škálu jako v jiných bojovkách (to už jsem ale neviděl). Bylo to právě o tom, že jsi získával body za to, že jsi uhnul, blokoval a následně provedl nějaký ten akrobatický trik, nejlépe slide kolem protivníka. Mělo to pěknou 2D animaci a byla to docela sranda :)

Ale mě zajímalo něco jiného- je fajn, že budeš dostávat body za úhyb apod., ale zajímá mě, jestli budeš trestán za to, když protivníka zasáhneš. Tedy tím, že se necháš praštit sice nezískáš body, jak píšeš, ale ubereš body protivníkovi, když sám nezaútočíš, neumožníš protivníkovi provést efektní únik a i to je jedna z cest k vítězství, postačí Ti na začátku získat pár bodů a pak už jen vyčkat časového limitu. V normální bojovce to udělat nemůžeš, protože protivník útočí a tím Tě ohrožuje, zde Ti dává možnost nasbírat body (uhneš) nebo sám o body přijít (necháš se praštit)- tímhle právě trpěla výše zmíněná hra :)

Jasně, namítneš, že si ty lidi budou chtít zahrát a tak se gentlemansky dohodnou, že nebudou zneužívat systém, ale to není imho z hlediska gamedesingu moc optimální... Proto mě zajímalo, jestli máš tohle nějak ošetřené
Možná nějaký trest za pasivitu, spíš než za zasáhnutí protivníka? Nebo trestné body vůbec neplánuješ? (pak ovšem zase stačí nasbírat nějaké body a počkat na časový limit)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 9:35 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 06, 2005 5:51 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Přerov
nebudu psat takovy romany jako vy, ale co kdyby se proste stridalo to, ze jeden musi zautocit a druhej uhnout, kdyz potihrac nestaci uhnout dostanes body ty, kdyz uhne, dostane body on, cim lip uhne, tim vic bodu dostane, cim lip uderi, tim vic bodu dostane :) .. ale to neresi problem s nenasilnou formou hry a vytratila by se ta kooperace hracu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 9:36 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no myslim ze by tam melo bejt treningovej level, kde by si odzkouseli jak to funguje(coz sem teda nepredpokladal, ale asi bude muset bejt).
"zautocit" muzes pomalou otockou, nebo jinak. neco na co muze ten dotycnej reagovat aniz by byl profik.
zda se ze pravidlo napr: 10 zasahu a hra konci by v tomhle pripade nefungovalo, neb by se hra dala pouzit normalnim spusobem.

jo tu hru na netu sem asi hral, ale ta co sem hral byla prave o tom ze musis co nejdriv vyradit hrace klasickym zpusobem.
http://www.addictinggames.com/capoeirafighter3.html

Citace:
, ale zajímá mě, jestli budeš trestán za to, když protivníka zasáhneš. Tedy tím, že se necháš praštit sice nezískáš body, jak píšeš, ale ubereš body protivníkovi

zajimava uvaha.......nad tim budu muset trochu dyl premejslet.


ok takze prvni petiminutova uvaha me dostala do tyhle pozice:
kteru sem zase smazal.
dalsich par minut, a sem tady:


zatim nemam presnou odpoved.

budu nad tim premejslet, myslel sem ze tohle obejdu nejakym figlem, nejspis jo, ale je treba ten figl vymyslet ted a ne potom.
dik za poznamku.
jdu premejslet.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz