Právě je stř lis 27, 2024 6:45 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 18, 2005 1:17 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
neboj zase se do toho pustim, lae ted sem resil jeden kseft, jeste budu a pak jak bude cas tak zas budu delat dal.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 12, 2005 4:40 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 06, 2005 5:51 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Přerov
toz co to tu tak vazne, sem se tady tesil na kazdej update a uz skoro mesic nic :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: go go go
PříspěvekNapsal: pon pro 12, 2005 6:04 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 08, 2005 7:16 pm
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
jo taky se pÅ™idávám. Byla by Å¡koda to nedodÄ›lat. to by totiž byl asi nejvÄ›tší a nejlepší projekt co se týÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 12, 2005 6:11 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
No, nejak to chciplo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 12, 2005 7:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
neboj, zase na tom maknu, ted musim resit skratka jiny veci, jakmile privitam noveho kamarada preinstaluju mu system, tak bych mel mit o vanocich cas na to s tim zase hnout :)

btw: je to open project, a muzes na tom delat klidne taky, jestli ti to prijde chcipli :wink:

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 28, 2005 7:35 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Zdravim. Ja sa chcem len opytat ako sa budu riesit kolizie napr: pest tvar... Ja som to riesil v mojom boxe ze som priparentoval objekt na kost. Ale to sa mi zda dost pomale. Ten objekt sa pohyboval nieco za kostou...
A este nieco. Kostru si mam spravit sam alebo si ju tu mam stiahnut. a ked hej tak ktoru? myslim ze tu naky traja ludia dali vlastnu.... :D To je vsetko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 28, 2005 10:51 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ted si nejsem uz jistej ale mel by to bejt tenhle
http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/da ... r_2.blend1

co se tyce kolize pest oblicej a jine... bude to delany jednoduse.

a. zjisti se jak daleko je souper
b. pokud je souper dostatene blizko, zjisti se co prave tvuj bojovnik dela
c. zjistime co dela souper.
d. priradime dane animace, atd.. oboum hracum
..tzn. pokud je souper dostatecne bliko, neni v krytu ktery by mohl vykryt uder pesti, bereme to jako uspesny uder a provedeme akce)


jeto trochu natvrdo, ale asi nejjednodussi a nejfunkcnejsi. resit to nejak parentovanim objektu a jejich kolize s materialem nebo necim jinym je daleko vypocetne narocnejsi a slozitejsi.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 29, 2005 1:38 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 18, 2005 8:54 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Brno/Pelhřimov
to jsem rád že se tenhle projekt zase trochu hýbe...byla by škoda kdyby se tohle nedokončilo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 30, 2006 12:42 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
cpt.Hollister píše:
to jsem rád že se tenhle projekt zase trochu hýbe...byla by škoda kdyby se tohle nedokončilo...



tak se zase hejbe.
upraveno(hodne na rychlo) pro 241
a delam na uv mappingu 1 fightra
tady je obrazek z procesu
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 30, 2006 1:14 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 08, 2005 7:16 pm
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
huráá už to zase jede :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2006 7:38 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 06, 2005 5:51 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Přerov
jupiiii :woot:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 04, 2006 9:56 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Videli ste na novom pixeli to video s tymi bojovnikmi? je to nadupane. Ja len ze ten pohlad prvej osoby je fakt :thumbsup:
A teraz ked ma GE SplitScreen :D ...
Len taky tip na vylepsenie... Nemusel by byt pohlad s prvej, moze byt aj tak mierne za a nad...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 05, 2006 6:18 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tu vec v pixlu sem nevidel a asi neuvidim....

no kazdopadne pohled planuju rozhodne na oba hrazce a pri nejaky povedeny akci trochu tu kameru zbrzdit a udelat jakoby filmovy strihy, aby opakovacky z ruznejch uhlu a trochu si pohrat s multiview...ale to vsechno je straaaaasne daleko.
zase sem videl jeden dokument o conter striku, nebo jak se to pise a zase sem prestal mit chut neco delat.
nevim, musim nejak vymyslet, aby to nebylo o boji jako o boji, ale nejak inteligentnejsi.

coz mi zabere dost casu...momentalne se ucim, v unrealu, a navic mam sposutu uceni a tak na tom delam, ale neni to 12h denne. nekdy ani tejdne :(

musim se nejak vyrovnat s celou tou teorii boje a treningu a chapani boje a hry.atd atd.....

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 10, 2006 8:10 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
mam takovej napad.

mozna to prehanim, mozna ne.
chtel bych udelat z tohohle projektu neco jako projekt Orange.
Free source otevrenou editovatelnou hru(otevrena do te doby dokud bude splanovat pravidla(pravidla pozdeji)), ktera by predevsim byla hrou ktera by ukazovala moznosti blendru, jak animacni, modelacni tak engine.
Mohla by pomoct pri vyvoji blendru, a to tak ze pri velkejch projektech se teprv ukazuje co by se dalo udelat dal, jinak u malejch veci se nikdy nedosahne krajnich moznosti.

Vec se ma tak, jak jsem uz sem psal, nepujde o mlaceni a nic takoveho, zadne ublizovani, naopak.
Pujde o to pokusit se vytvorit hru kde body budou pri dobrej uhybech, nebo bojovejch prvcich.
Pujde o zrucnost jak hracskou tak o to jak kdo bude schopnej ovladat, reagovat a v idealnim pripade participovat na hre se "souperem".

uvitam jakoukoli pomoc.
Oslovim co nejvic lidi, vytvorim special stranky, kde se bude dat uploadovat posledni verze, s vnitrnim diskuznim forem, mailing listem, atd. coz je pro projekt dulezity. komunikace mezi lidma co na tom budou delat....jestli jen ja tak si do toho blogu budu psat sam :)

Skusim oslovit Tona, jestli by to neslo dat nejak dohromady se strankama blendru. Uvidime.
Jazyk pro kominikaci bude universalni anglictina.

pravidla ktere sem uz zminil, budou neco spadat pod stejne GNU s pridanym pravidlem ze hra je free do te doby dokud pujde o hru bez nasili. uz me stve ta celej herni svet s nasilim. je treba ukazat jinou cestu.

jm

(co vy nato?)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 10, 2006 11:22 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Vzdusny zamky brachu, vzdusny zamky. 8) Ale na nich rostem. Pokud ses odhodlanej do toho vlozit elan a cas (hodne casu) tak by byl pomalu zlocin ti v tom branit. :D Takze moji podporu jednoznacne mas.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz