Právě je stř lis 27, 2024 9:56 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 26, 2006 7:32 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Nie, myslel som to tak, že pri vrhu švihneš myšou fyzicky dopredu (teda hýbať ňou po stole, nie švihnúť o stenu) a z tej rýchlosti a smeru pohybu myši sa vyráta rýchlosť a smer pohybu gule. Ak myšou urobíš oblúkový pohyb, pridá sa ešte falš (rotácia gule). Tým dosiahneš oveľa väčšiu variabilitu, pretože každý švih myšou bude odlišný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 26, 2006 7:47 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Super...to by bolo fajn... :D
Ibaze netusim ako by som to spravil. :cry:
Zeby sa porovnali udaje na zaciatku pohybu a an konci? No ale kedy by bol zaciatok? Jasnee.. po kliknuti, alebo pohyb by sa ratal pokymbude tlacitko stlacene... :idea:
Asi sa pokusim... Aj tak to mam akesi cele divn, opravovane strasne vela krat... bude


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 26, 2006 7:53 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Dá sa zaznamenať seria pozícií myši a aktuálneho času od stlačenia tlačidla myši po jeho pustenie. Z toho určíš trasu, ako sa myš pohybovala, z času určíš rýchlosť pohybu a z odchýlky smeru pohybu na začiatku a na konci určíš falš. A máš sadu hodnôt, ktoré stanovil hráč svojím pohybom a ktoré sa dajú len ťažko presne zopakovať (záleží od pevnej ruky hráča - ako pri skutočnom bowlingu).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 26, 2006 8:33 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Myslis ze mi bude stacit zaciatocna a konecna poloha?
Pretoze ak by som mal kazdu zmenu pozicie tak si nedokazem predstavit vypocty... :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 10:59 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Počiatočná a koncová poloha myši spolu s časom stačí na určenie smeru a sily (na falš už nie, ale to je taký bonus navyše). A pred vrhom by malo byť možné nastaviť pozíciu, odkiaľ sa vrhá - ja síce nie som profík, ale štandardne vrhám guľu z pravej strany asi v jednej štvrtine šírky dráhy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 5:21 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ten cas bude musiet byt nejak obmedzeny, pretoze by si mohol drzat tlacitko aj hodinu a potom strelit... to by bol fukot :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 5:36 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Čte to po sobě? Vy do hry z Blenderu zakomponováváte špičkový ovládání z Black and White, no neni to super? Až to budete mít hotový, pošlete to Petrovi... :D:D:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 5:43 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Zgerbiak,

Zdá sa mi, že sa stále držíš konceptu ovládania trvaním stlačenia tlačidiel (ako je štandardom v konzolových a mobilových hrách).

Ale môj návrh je práve opačný - nezáleží na čase stlačenia tlačidiel, ale na pohybe myši. Stlačenie je určuje, ktorá časť pohybu myši je platná pre vrh gule. Teda: rýchlosť = dráha / čas - za čím kratší čas prejde danú dráhu, tým väčšiu dosiahne rýchlosť. Rýchlosť myši treba vynásobiť vhodne zvolenou konštantou a dostaneš rýchlosť gule.

Ak by hráč držal tlačidlo hodinu, tak by výsledná rýchlosť gule nebola nič moc.

Xixixao,

to ovládanie pohybmi myšou nie je veľký problém, treba len pozbierať data a mať nástroj, ktorý ich prežuje, vyhodnotí a vypľuje výsledky v podobnom tvare, ako pri čistom stláčaní klávesov.


Naposledy upravil Ash dne pát led 27, 2006 5:46 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 5:46 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
:idea: Uz mi svitlo :) Vdaka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 5:48 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
xixixao píše:
Čte to po sobě? Vy do hry z Blenderu zakomponováváte špičkový ovládání z Black and White, no neni to super? Až to budete mít hotový, pošlete to Petrovi... :D:D:D

Co je Black and White???
Kto je Peter? A bude sa za to hnevat? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 5:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
Black and White je pc hra a jeji hlavni vyvojar se jmenuje Peter Molyneux (nebo jak se to pise) :biggrin:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 5:56 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Pravda pravdoucí. Taková krapet hard-core RTSka... Ale skvělá! A hraješ v ní za boha a úplně vše ovládáš rukou kterou vidíš před sebou na obrazovce... A můžeš třeba házet šutry ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 5:59 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Z boha?... :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 6:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
Tady mas neco o B&W2. tady a tamhle taky :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 31, 2006 8:12 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
No tak som sa pustil do realizacie verzie s mysou.(dal som mensiu pauzu)...
Ale potrebujem odtestovat spravanie mysi. Mne pri pohybe v oboch osiech stale na zaciatku divne zmeni polohu, a zase len v jednej osi to ma akosi velku vôlu. ved uvidite.
Len chcem vediet ci to robi aj druhym alebo mam blbu mys.


Přílohy:
mys.blend.zip [37.57 KiB]
191 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz