no parada, akorat je tam zatim problem v tom ze von se nesmi prevratit , tim myslim ze se musi drzet svoji spodni stranou(podvozkem) na stene, jinak by se nam ty litacjici objekty.... vis jak(tohle sem prave taky z toho dostal, jenze , jak sem psal, po strese se mi jezdit nechce
...hele to je sranda ty si nazval ten tvuje example jako ja svoji posledni hru pro alieny. sice sem hodil screen do galerie, ale dam ho i sem, rikal sem si ze tahle vizualita by se nam mohla hodit.
tim jak by ta hra bezela na 2 kompech po jednom usrovi tak by to mohlo bejt graficky nadupany, a predstavuju si ze by to melo pri ruznejch rychlostech efekty, a hlaven sem chtel v dalsich kolech udelat teba to ze se bude trasa (trubka ) rozdelovat na 2 jako ze skratka, taze kdy tu drahu budes znat, tak streba spomalis, nebo naopak a sikovne do ni vlitnes, no a kdy ne tak se samozrejme rozsekas na nejakej skvelej efekt, tedka si hodne hraju s pouzivanim vice vrstev, dela to trochu bordel v pruhlednostech, ktery mam ze vseho nejradsi, ale stejne se z toho da dost vymackat.
no nic dneska jdu domu, a zejtra zase makat, ale jestli rozchodime tu fyziku, tak se z toho podelam , neb bude prace a az.az.
jo netusis jak posouvat objekty v hyerarchii? vono totiz v pruhlednostech zalezi kde ten objekt v hyerarchii je, podle toho se kreslej pred sebe, a kdyz to mas spatne, tak mas rozbouranej prostor.(samozrejme jde vyrobit objekt co ches videt na vrchu jako posledni, ale to je trochu nesikovny)
ha tak jeste uprava...sem si ted vsim jak se ten objekt pekne vznasi nad povrchem a tak hezky levituje...to se mi liiibiiii
jm...jo dosla zasilka?