Právě je sob lis 30, 2024 2:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: LSCM a zdvojene hrany
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 7:39 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Existuje nejaky efektivni zpusob vybirani zdvojenych hran pro zahusteni site pri vytvareni švů pro LSCM u slozitejsich modelů?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 8:38 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
co myslíš termínem "zdvojené hrany" ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 9:25 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
tol:jsem zvykly pri modelovani zahustovat sit pres nastroj loopcut, pod pojmem zdvojena hrana myslim 2 hrany na teze miste vznikle pro ostre hrany pri modelovani pro subsurf


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 9:34 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Tak teď jsem zmatený ještě více- Ty máš 2 hramy (edges) přes sebe, abys měl v rámci SubSurf ostrý okraj? Proč nepoužiješ edge crease nebo je nedáš kousek vedle sebe, pro sice oblejší, ale ve výsledku reálnější tvar?

Asi by to chtělo poslat nějaký vysvětlující wire :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 9:40 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
no mam 2 hrany pres sebe, napr tady v tom poslednim obrazku

Obrázek

, kdybych pouzij edge creases tak mi to z toho tvaru udela krychloid. proc je nedam kousek vedle sebe protoze uz jsem proste si navykl takove zdvojene hrany vytvaret, mozna je to zlozvyk. samozrejme jak kde nekde je davam o ten kousek zpatky. ale u te me hlavy tam par takovych zdvojenych hran je.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 9:48 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
To je docela nestandardní postup, opravdu spíš zlozvyk, jak říkáš.

No v takovém případě holt jedině ručně (resp. přes kruhový borderselect s šikovným natáčením úhlu pohledu) - loopselect Ti vybere jenom jednu "vrstvu" té hrany (já jinak při dělání švů pro LSCM hojně využívám právě ten select přes Alt+RMB, kterej vybere celou smyčku).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 9:53 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
V 2.37a jsem pro víběr hran používal ctrl+alt+LTM,kterym sem kliknul na požadovanej vertex,hranu...

V 2.4 už to tak neni,ale funguje tady něco obdobnýho ctrl+alt+shift+M s tim rozdílem,že vybere i protilehlou stranu,která se pak musí odznačit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 10:00 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Dobre, toho zlozvyku se snad zbavim.

to Ctrl+alt+rmb je mi novinou, porad jsem byl zvyklej prepinat do face modu a tam alt+rmb... jasne alt+rmb pouzivam pro hrany, ale s tou hlavou mi to nepomuze mam tam dost zmrsenou sit, i kdyz to mozna neni na prvni pohled videt. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz