Právě je úte lis 26, 2024 3:44 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pneumatika
PříspěvekNapsal: pát pro 09, 2005 2:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
ahojte, chtel bych vas poprosit, jestlil nekdo nevite, jak udelat vzorek pneumatiky, nemuzu na to nejak prijit, dekuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 09, 2005 2:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
No vzorek se vetsinou dela pres bumpmapu - mrkni se na http://roysorenson.com/3D_FREE_Textures.html.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 09, 2005 3:04 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
nebo, kdybys to chtel udelat jako model tak by to slo pres Noise, ale to moc nedoporucuju, protoze bys tam mel vertexu jak na**ano ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: diky
PříspěvekNapsal: pát pro 09, 2005 3:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
diky za rady, to noise me napadlo, ale jeste jsem to nezkousel. uvidim, nejdrive prostuduji ten odkaz, jeste jednou dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: diky
PříspěvekNapsal: pát pro 09, 2005 3:18 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
Keram píše:
diky za rady, to noise me napadlo, ale jeste jsem to nezkousel. uvidim, nejdrive prostuduji ten odkaz, jeste jednou dik


ale ten bump (jak psal postolka) je fakt lepsi a jednodussi reseni :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 09, 2005 3:47 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Jistou moznosti je i displacement maping, protoze noise tusim pracuje jenom v jedne ose coz by ti u te pneumatiky bylo celkem na nic coz je jenom muj odhad.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 09, 2005 4:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
nebo vymodelovat: http://www.blender.pl/content/view/87/47/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: diky
PříspěvekNapsal: pon pro 12, 2005 7:54 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
diky za vsechny rady, kiwi, to je to, co jsem presne hledal. s displacement maping a bumpmapou jeste neumim pracovat. musim se to naucit a najit na to nejaky tutorial. hort zacatky jsou tezke :-). jeste jednou moc dik


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz