Moc dik za zajem o novacky. Tady je dalsi zaplava otazek. Kdyz se vam bude chtit odpovidat budu jen rad.
Dik
1) Klavesou H (hide?) muzu schovat oznacene vertexy (facy, edge atd.). Jak ale docilim toho aby byli opet videt?
2) Mel sem ve scene nekolik ruznych objektu (hruska,jabko misa...fakt.nekecam
), ale kdyz sem prepnul edit mod na object mod nemohl sem oznacit jeden objekt. Vzdy to oznacilo vsechny. Neni to tim, ze jsem nemel objekty ruzne pojmenovane?
3) Porad nechapu prirazeni textury. Jaky je rozdil mezi materialem a texturou? Muzu nastavit stejnou texturu najednou pro vice objektu?
4) Pry si v Blenderu muzu rozdelit 3D okno na nekolik casti. Kdyz se vsak snazim levou stranu posunout doprostred nic se nestane. Jak na to?
5) Kde najdu S-Mesh?
6) Mam pomalej internet a vadi mi stahovat nove verze i kdyz maji jen 5 MB. Neexistuji treba patche ktere by jen pridavali nove soubory a ty stare upravili?
7) Daji se nejak spojit 2 objekty v jeden? Napr. pulka ICOSphere a Tube? Abych mel trubku najednom konci zakulacenou? Daji se spojit dva vertexy?
Existuje klavesova zkratka pro prepinani mezi rezimy Wireframe, Solid, Texture, Shade atd.?
Tak zatim vse, ale to je jen zacatek. Vzdyt sem se ani nedostal k samotnemu modelovani. Takze jestli nebudete mit co delat a chcete mit cisty svedomi, ze ste nenechali zacatecnika napospas anglickym tutorialum poradte.