Právě je sob lis 30, 2024 1:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: import do datového souboru(!)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2005 7:09 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Ahojte, prosím, jak importovat nějaké 3d objekty do datového souboru? Chci, abych měl nějaké 3d objekty, dále třeba 3d krajinu,... v datovém souboru, a aby se s ním dalo jinak pracovat. (Třeba v nějakém programovacím jazyku mu přiřadit fyzické vlastnosti, atd. Díky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2005 7:24 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
V rámci přehlednosti fóra, jsem ti ty 2 thready se stejnou tématikou srazil do tohoto. Tady je obsah druhého....
Racek píše:
Ahojte, prosím, jak importovat nějaký 3d objekt z Blenderu do datového souboru? (př.: Chci udělat hru. Grafický nástroj jsem si vybral blender, programovací jazyk C++. Potřebuju získat datové soubory 3d objektů tak, aby se dala měnit v C++ třeba Fyzika objektů. Jak? Jak se má třeba nastavit kamera a jiná nastavení Blenderu?) Díky :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Promiň
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2005 7:44 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Promiň, ale my máme strašně pomalý internet, takže kžyž jsem to dal odeslat, načítalo to strašně dlouho a pak to vykázalo chybu. Když jsem najel zase do fóra, tak to tam nebylo. Pak to tam zrazu bylo 2x. Takže se omlouvam!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2005 7:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
V tomhle pripade to IMHO zalezi hlavne na enginu v kterem to chces zpracovat. nektere jsou delaty tak, aby nacitaly nejake bezne formaty pro grafiku, nebo si muzes udelat vlastni engine vyuzivajici vlastnich specifikaci souboru. Nejjednodussi je asi pouzit export do directX (pokud to bude pro win) a ten zpracovat v C vpodstate jenom jako include (ovsem je potreba balast pro provoz directX okolo). Nevim jestli je to presne to co potrebujes :wink: ale snaha byla :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2005 7:55 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
V pohodě. ;) Mě se dnes stalo něco obdobného takže to chápu...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz