Právě je úte lis 26, 2024 1:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 16, 2005 5:17 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Tedka jsem si uvedomil ze v tom spociva subsurf, ze zahustovanim site se tvori ostre hrany, proto kdyz to nekde zahustit, tak se ti to deformuje.

Offtopic:
AD napsal"to je asi nejlepší, pokud modeluješ podle vzoru, není tak těžké možným potížím předcházet ... ": na tvorbu podle vzorů se opravdu lechce zvyká :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 16, 2005 6:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
vklidu- pokud porovnáváš modelování blender-modo. Modo daleko líp pracuje s mnohaúhelníky, takže si můžeš dovolit menší počet poly bez nepatřičné deformace meshe(no ono to pak taky vždycky neplatí a je nutné zvlášť u organiky zpětně mesh optimalizovat na 4 úhelníky ale to je věc druhá)

více méně jde o to že tohle blender momentálně neumí(což je jen otázka času protože lepší bevel nástroj už celkem hoří a při něm se lepší práce právě s mnohaúhleníky nedá dost dobře realizovat, tudíž předpokládám že se na to bude dost dělat)

momentálně je tenhle nedostatek nutný obcházet větším početem vertexu, těmi pár vertexy jak to máš ty se to prostě nedá(jak už bylo zmíněno)

ale ono je to spíš o zkušenostech, který se spíš v tomhle naberou až časem, pak člověk spíš příjde co je moc a co málo a kde přídat....tvůj model je prostě příliš low a ten bordel v mesh tam bude vždycky..to by jsi musel jedině řešit nurbusy...ty ale osobně v blenderu moc nedoporučuju


co se týká te skleničky-takhle se ti to bude chovat vždy, to je prostě stavbou sítě, když si to hodíš do jiného softwaru tak to bude dělat neplechu taky...řešení by bylo jedině tam dát jinou síť řešenu právě přes ty mnooaúhelníky pokud to chceš mít hodně low(pořád si myslím že to ale není nejlepší cesta)
nicméně v blenderu to budeš muset řešit jinak(víc vertexu) viz jak jsem psál výše...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 16, 2005 8:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Nezbyva nez rici DIKY za konzultaci :)

Bylo to ode mne spise postesknuti nad soucasnym stavem nastroje.
A jak bych rad aby to jelo :)
Nebo jestli nekdo nezaslechl, ze se chystaji zmeny :)

(sklenicku bych asi resil (jak bylo zmineno vice vertexi) pravdepodobne zakladem vyextrudovanym z osmiuhelniku (treba). Byla to jen demonstrace o cem je rec :)

jeste jednou DIKY

p.s.: apropo s importem vzhledu "theme" pro blender asi nic, ze?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 16, 2005 9:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 14, 2005 7:43 pm
Příspěvky: 305
Bydliště: Nitra
Neviem Ä


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz