Právě je stř lis 27, 2024 8:38 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 9:06 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
mad_eye píše:
jm píše:
tak dneska uz mam dost, je tam vic nez ukazuje exe, ale to musim doladit.

ovladani:
5 - zmena pozice
4 - primej uder
7 - hak
9 - uder ze zadni ruky
kopy jsou pokud mate stlacenou 0
0+4- yokogeri
0+7 - martelo
0+5 je kadejra ale ta mi potom nesedi do prechodu k ostatnim. budu muset nejak vymyslet

pokud jste v jinym nez pravym postoji tak udery a kopy nefungujou

pak tam sou i posun vpred a vzad, ale ty vy nezapnete :P
musim vymyslet posun armatury vuci pohybu cele figury a nasledneho zarovnani...


http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/data/fighter2.zip


..mimochodem upravil sem trochu nasi armaturu...pak ji sem hodim.
jo mam asi logo:


Pekny, jenom mi ten mesh v par ohledech nesedi. Taky by to uz chtelo dat dohromady konecnou armaturu aby se mohl zakostit i zbytek postav. To logo, to je mysleno vazne?


v cem ti nesedi?
sorry ale linuxackou aplikaci uz dneska delat nebudu, mozn v nedeli.
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2005 10:27 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
diky, ja to vydrzim :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2005 9:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 31, 2005 11:35 am
Příspěvky: 271
ten bojovník co je v té verz Fighter2 má dobré pohyby,,, :) vychytané :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2005 10:53 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Pěkný, ty údery mi připomínaj Mafii, snad to je tou pěstí, vim já, no pěkný...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 30, 2005 9:03 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no ty udery sou z boxu....a kopy zatim delany podle capoeiry. vcetne prechodu kadejry a prelslap je je neco mezi boxem a jet kun do :P

je to hodne oo tm ze tam je pohyb v panvy u vsech uderu stejne jako ve skutecnosti a tomyslim dava animaci na krase.

chtelo by to spis pripominky nez chvalu, takhle to nezlepsim.
....no pesti tam nejsou jako pesti, predelal sem to ma normlalne ohejbajici dlan. takze v nekterejch chvilich muzete videt jak meni spusob drzeni zapesti..nebo jak to nazvat....jak prijedu do prahy tak vam sem dam blend, cimz vyresim i linux :) a ti co natom chtej trochu delat uzou kritizovat od zdroje..je to prece jenom free


trochu mam problem jak vyresit pohyb celyho tela v pred a vzad, dostran.
animace prechodu v pred a vzad sou delany tak ze sem prechod delal ovlivnenej animaci celeho pohybu armatury pomoci ipa vpred a vzad.jenze mi nenei jasny jak budu tenhle pohyb suplovat v enginu...nemuzu tam prece davat pohyb objektu ipem. ...pokud by to bylo 3d s pohybem vpred a vzat na jedne urovni, linii, tak by nebyl problem, ale chtel bych aby sem mohli tocit kolem sebe a to uz je dost problem, no a taky nevim kam jim vsude dovolit chodit, co udelat kdyz se dostanou na okraj moznosti pohybu, myslim po plose.
uz si nepamatuju tekkena, napamatujete si nekdo jak se tam pohybujou kolem sebe? ja myslim ze je ze stejneho duvodu nechali pohybovat vpred a vzad a jen nektere veci, jako finalni udery roztocili do 3d. pak sou tam takovy veci ze nekdo nekoho prehodi prez rameno, napr. a to si myslim ze je to cely fejkovany animacema a odfejkujou i navrat do zakladni pozice....????
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 30, 2005 11:16 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No 3d pohyb po ploše je většinou v miniaturních krůčcích, aby ses vrátil hned do základní pozice... Tak mě taky napadlo že by šlo to tělo rozdělit na dvý, sparentovat, pak by si mohl přehrávat dvě ipo animace najednou - v různých kombinacích (a pythnem by si ohlídal aby nemohl bouchat když by dobře nestál...).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 3:53 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
jo to me taky napadlo, ale rikam si ze kdyz jim dam moznost se posunovat v 2 smerech a ne jen naproti sobe, tak se do sebe taky nemusej trefit, takze jde o to aby stali porad proti sobe. jinak by to bylo ..mozna zajimavy.

no a co delat ve chvili kdy si stoupnou ne proti sobe ale vedle sebe a prejdou se, takze kazdej bude cumet na jinou stranu...mozna ze to neni spatny, lae to jim clovek musi dat moznost se obratit, nebo je obracet automaticky, coz by treba vzdycky nechteli. mozna bude lepsi je nechat na jedny lajne a maximalne jim menit pozice leva-prava. cimz tam dam jedno ipo na pohyb kazdemu a bud mit pokoj...neni to o tom mit pokoj ale najit reseni..
potreboval bych si zahrat nejakou podobnou hru abych se podival na jejich reseni...nevite mimo tekkena o necem?

tady je blend:
http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/da ... r_2.blend1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 4:38 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
jm píše:
jo to me taky napadlo, ale rikam si ze kdyz jim dam moznost se posunovat v 2 smerech a ne jen naproti sobe, tak se do sebe taky nemusej trefit, takze jde o to aby stali porad proti sobe. jinak by to bylo ..mozna zajimavy.

no a co delat ve chvili kdy si stoupnou ne proti sobe ale vedle sebe a prejdou se, takze kazdej bude cumet na jinou stranu...mozna ze to neni spatny, lae to jim clovek musi dat moznost se obratit, nebo je obracet automaticky, coz by treba vzdycky nechteli. mozna bude lepsi je nechat na jedny lajne a maximalne jim menit pozice leva-prava. cimz tam dam jedno ipo na pohyb kazdemu a bud mit pokoj...neni to o tom mit pokoj ale najit reseni..
potreboval bych si zahrat nejakou podobnou hru abych se podival na jejich reseni...nevite mimo tekkena o necem?

tady je blend:
http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/da ... r_2.blend1

MK4?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 6:17 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
jak je videt na mk4 vetsina hracu stejne resi situace v bocnim pohledu na hrace protoze to him da vetsi prehled o tom co delaj.

diky tomu ze tam je spousta kouzel nemusej kolikrat resit vizuelni kolize pri prekryti uderu do tvaru druheho hrace, naopak vsechno je jakoby bez kontaktu, navic je dobry ze resej stin stejne jako v blendru, fejkem.

mimochodem mk4 je dost hnusna hra.
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 8:44 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hmmm tak sem se rozhod to udelat pomoci fyziky.
momentalni pokus je ten, ze si kontroluju na kterem frejmu je dana animace pri prehravani a podle toho posunuju objekt pomoci motion actuatoru. bude treba dovychytat animaci aby neplaval po podlaze. Hlavne vyresim pohyb kolizni obalky s pohybem animace. je to trochu tezko odanimovatelny, ale na to nejak prijdu.
myslim ze jde o to najit umernou rychlost a suplovat ji animaci ipa.
pokud se to vsechno dobre odanimuje vzhledem k fyzice tak budu moct rotovat s hracema a delat jiny veci. doufejme. zatim se to zda jako reseni.

jak odzkousim vic dam example.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 9:45 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No já nevim, ale mě přijde přirozený aby se normálně hejbali po ploše, s tim že sou vždycky na točený čelama k sobě (doufám že to je srozumitelný) a když k sobě třeba dojdou tak buď se odstrčej do vzdálenosti bojový pozice, nebo se třeba nějakym pohybem prohoděj... Myslim že sem posledně hrál nějakou mlátičku na PS2, ale nevim jakou :D...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 01, 2005 9:29 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no jasne, jenze kdyz je nacha plnej prostor, tak ti muzou teoreticky chodit po cely scene. nekde to resej tim ze je hodej do ringu(tekken), a nekde to resej stena versus propast(mk4).
no a to ze by se meli natacet celama k sobe by bylo dobry, a slo by to udelat prez track nasebe navzajem. ale tim ji i ubiras moznost toho druhyho napadat napr, zadnim kopem.
jo spousta her je delana tak ze v krizove situaci jako je tahle co resime to proste udelaj nejakym fejkem jako popisujes, lae toho bych se zatim pokud to jen pujde chtel vyhnout.
chtel bych aby lidi museli premejslet, a nejen kopat a ty figurky se budou nastavovat sami do spravny pozice a voni budou jen mackat kick.
meli by si ten boj uzit, ve smyslu ze budou premejslet jak uderit a druhej jak se vykryt...coz se vetsine her nedeje...za tyhle veci budou totiz nejvetsi body.`....proto ta hra bude i myslim trochu pomalejsi...aby mohli reagovat...tak si rikam ze to je vsechno dle meho usudku a nenechavam vas do toho moc mluvit :oops:

h


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 01, 2005 4:56 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
jm píše:
...tak si rikam ze to je vsechno dle meho usudku a nenechavam vas do toho moc mluvit :oops: ...


A to nám vyhovuje :D:D:D

No mě napadlo, v souvislosti s tim že se mi dorukou dostala skvělá hra Pirates! že by mohli být úder rozdělený na nápřah a úder, během nápřahu by se pak ten druhej nastavil do správný vykrývací polohy, tim se to mohlo zrychlit a obtížnosti by se zvyšovala s rychlostí nápřahů...
Ten pohyb si jen dost dobře nedokážu představit, ty chceš aby se nejen hýbali po ploše ale aby taky hráči těma postavama rotovali? (to je jen projev mýho pomalejšího vedení...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 01, 2005 5:31 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Vypadá to zatím moc dobře, akorát ty direkty mi připadají trochu jako nepovedené zvedáky, ta dráha zkrátka není úplně ideální. Ale na free bojovku to asi stačí:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 12, 2005 5:35 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Co sa stalo s tymto projektom???
V uzadi sa na nom pracuje, alebo to stroskotalo? To by bola skoda. :cry:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz