no ty udery sou z boxu....a kopy zatim delany podle capoeiry. vcetne prechodu kadejry a prelslap je je neco mezi boxem a jet kun do
je to hodne oo tm ze tam je pohyb v panvy u vsech uderu stejne jako ve skutecnosti a tomyslim dava animaci na krase.
chtelo by to spis pripominky nez chvalu, takhle to nezlepsim.
....no pesti tam nejsou jako pesti, predelal sem to ma normlalne ohejbajici dlan. takze v nekterejch chvilich muzete videt jak meni spusob drzeni zapesti..nebo jak to nazvat....jak prijedu do prahy tak vam sem dam blend, cimz vyresim i linux
a ti co natom chtej trochu delat uzou kritizovat od zdroje..je to prece jenom free
trochu mam problem jak vyresit pohyb celyho tela v pred a vzad, dostran.
animace prechodu v pred a vzad sou delany tak ze sem prechod delal ovlivnenej animaci celeho pohybu armatury pomoci ipa vpred a vzad.jenze mi nenei jasny jak budu tenhle pohyb suplovat v enginu...nemuzu tam prece davat pohyb objektu ipem. ...pokud by to bylo 3d s pohybem vpred a vzat na jedne urovni, linii, tak by nebyl problem, ale chtel bych aby sem mohli tocit kolem sebe a to uz je dost problem, no a taky nevim kam jim vsude dovolit chodit, co udelat kdyz se dostanou na okraj moznosti pohybu, myslim po plose.
uz si nepamatuju tekkena, napamatujete si nekdo jak se tam pohybujou kolem sebe? ja myslim ze je ze stejneho duvodu nechali pohybovat vpred a vzad a jen nektere veci, jako finalni udery roztocili do 3d. pak sou tam takovy veci ze nekdo nekoho prehodi prez rameno, napr. a to si myslim ze je to cely fejkovany animacema a odfejkujou i navrat do zakladni pozice....????
jm