sorry ale ta armatura je sice supr na animaci, ale nemuzem si dovolit mit tolik kosti v modelu na realtime. jestli neco zatezuje procesor tak je to prepocitavani armatury a nasledne vertexu na ne.
tady je link na blend file, s armaturou.
http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/armature.zip
je tam armatura ePolice. kde je originalni armatura s blender kitu.
a B.Fight, a to je nase armatura.(skoda ze na to neni tolik casu, jak jedete rychle tak nemam cas nad tim poradne premejslet, ale vcera vecer sem nad tim premejslel a dospel sek k nasledujici variante.(navic se hodne blizila originalu ePolice))
jak vidite neni tam zadna pomocna kost. a to proto ze ji tam proste nemuzem nechat z jasnych duvodu.
zakladni veci:
stred armatury je mezi nohama tak aby kolizni objekt mohl behat po podlaze!
pokud udelate nekdo novou armaturu je potreba pred parentovanim charakteru vymazat rotace z kosti a to kazde zvlast(a to pro pripad ze by jste napozicovali kosti v pose modu a zustala tam nejaka rotace. ve chvili kdy se omylem zanechana rotace secte s rotaci pro animaci a presahne 360 stupnu bude to delat bordel.). zrovna tak je treba mit vynulovane zarovnani a rotaci a velikost artmatury a charakteru, jinak se vam to pri prirazeni rozhodi. a vsem ostatnim co pujdou po vas.
ruka(dlan) ma 2 kosti, jedna ovlada pohyb cele dlane, a druha ohyba prsty bez palce. tak muzem udelat otevrenou a zavrenou ruku.
rozdil mezi EPolice a B.Fight je predevsim pridani ramennich kosti. ktery nam budou slouzit pro pohyb ramen pri boji(original to nepotreboval neb drzel porad zbran a nemel pohyb v ramenou coz mi budem)
dalsi rozdil je v
natoceni kosti pelvis a spine a to proto ze jak hejbnete ramenama tak se potom spatne dostava do nulte pozice ramen vuci trupu v rotaci. takhle vidite porad smer kam se rotuje trup a muzete si srovnat ramena, na misteh ohybu se nic nemeni. Vertikalni korekci trupu vidite z pozice trupu. stejne jako na hlave(krk neni potreba, zatim)
tohle je prozatim referencni armatura. pokud me nekdo nepresvedci o jine lepsi variante.
jen sem si uvedomil ze sem nekde videl mec. tak ten bych tam videl nerad.
a: kdyz nekdo nekoho sekne mecem je po boji, takze by si lidi moc nezahrali
b: ve chvili kdy se nekomu podari mec vyrazit, jak se to bude logicky resit?
-------------------
v souboru armature.zip bude mozna
bug a to ten ze kdyz to otevrete primo klikem na armature.blend samo to naskoci do game modu.
je treba otefvrit blender a nacist soubor armature.blend
jm