Právě je stř lis 27, 2024 6:41 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
btw. proc ma pata samostatnou kost? takhle je to chapave chodidlo. :lol:


Naposledy upravil mad_eye dne sob říj 08, 2005 11:29 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:29 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Zrovna to taky zkoušim :D Ale počkám si na tvůj výsledek, teď sem zakostil koleno a de to jak po másle...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
xixixao píše:
Zrovna to taky zkoušim :D Ale počkám si na tvůj výsledek, teď sem zakostil koleno a de to jak po másle...

to rad slysim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:30 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
mad_eye píše:
btw. proc ma pata samostatnou kost? takhle je to chapave chodidlo. :lol:


Proto aby sis mohl stoupnout na špičky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:37 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
xixixao píše:
mad_eye píše:
btw. proc ma pata samostatnou kost? takhle je to chapave chodidlo. :lol:


Proto aby sis mohl stoupnout na špičky...

tak to staci spicka a chodidlo ne?

btw. ono se to fakt hejbe :shock: Bude to chtit sice nejake upravy v siti ale nic hrozneho. Dnseka v noci by to mohlo byt zakosteny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:46 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Nezapomeň postovat... Já se na to dneska vykašlu a počkám si přeci jenom na tvůj výsledek, chtěl jsem sem si jen osahat weight na dobrym modelu :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:55 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
kosteni vubec neovladam, umim maximalne priradit konkretni vertexy ke konkretni kosti. Takze spoleham spis na tebe, prvni problem se mi vyskytl v oblasti kolene, pri velkem ohybu se mi tam zarezava litko do stehna, da se to spravit tim ze posunu kolenni koub vic do zadu ale to potom zase zlobi koleno. :evil:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:57 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
To zařezávání mi dělalo taky, hele když tak poď na ICQ ať to tady zbytečně neprzníme příspěvkama....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
xixixao píše:
To zařezávání mi dělalo taky, hele když tak poď na ICQ ať to tady zbytečně neprzníme příspěvkama....

ok, tak mi napis. 268036962


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 09, 2005 10:46 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
sorry ale ta armatura je sice supr na animaci, ale nemuzem si dovolit mit tolik kosti v modelu na realtime. jestli neco zatezuje procesor tak je to prepocitavani armatury a nasledne vertexu na ne.

tady je link na blend file, s armaturou.
http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/armature.zip
je tam armatura ePolice. kde je originalni armatura s blender kitu.
a B.Fight, a to je nase armatura.(skoda ze na to neni tolik casu, jak jedete rychle tak nemam cas nad tim poradne premejslet, ale vcera vecer sem nad tim premejslel a dospel sek k nasledujici variante.(navic se hodne blizila originalu ePolice))

jak vidite neni tam zadna pomocna kost. a to proto ze ji tam proste nemuzem nechat z jasnych duvodu.

zakladni veci:

stred armatury je mezi nohama tak aby kolizni objekt mohl behat po podlaze!
pokud udelate nekdo novou armaturu je potreba pred parentovanim charakteru vymazat rotace z kosti a to kazde zvlast(a to pro pripad ze by jste napozicovali kosti v pose modu a zustala tam nejaka rotace. ve chvili kdy se omylem zanechana rotace secte s rotaci pro animaci a presahne 360 stupnu bude to delat bordel.). zrovna tak je treba mit vynulovane zarovnani a rotaci a velikost artmatury a charakteru, jinak se vam to pri prirazeni rozhodi. a vsem ostatnim co pujdou po vas.
ruka(dlan) ma 2 kosti, jedna ovlada pohyb cele dlane, a druha ohyba prsty bez palce. tak muzem udelat otevrenou a zavrenou ruku.

rozdil mezi EPolice a B.Fight je predevsim pridani ramennich kosti. ktery nam budou slouzit pro pohyb ramen pri boji(original to nepotreboval neb drzel porad zbran a nemel pohyb v ramenou coz mi budem)
dalsi rozdil je v natoceni kosti pelvis a spine a to proto ze jak hejbnete ramenama tak se potom spatne dostava do nulte pozice ramen vuci trupu v rotaci. takhle vidite porad smer kam se rotuje trup a muzete si srovnat ramena, na misteh ohybu se nic nemeni. Vertikalni korekci trupu vidite z pozice trupu. stejne jako na hlave(krk neni potreba, zatim)

tohle je prozatim referencni armatura. pokud me nekdo nepresvedci o jine lepsi variante.

jen sem si uvedomil ze sem nekde videl mec. tak ten bych tam videl nerad.
a: kdyz nekdo nekoho sekne mecem je po boji, takze by si lidi moc nezahrali
b: ve chvili kdy se nekomu podari mec vyrazit, jak se to bude logicky resit?

-------------------
v souboru armature.zip bude mozna bug a to ten ze kdyz to otevrete primo klikem na armature.blend samo to naskoci do game modu.
je treba otefvrit blender a nacist soubor armature.blend
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 09, 2005 11:38 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 08, 2005 7:16 pm
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
zdar zatim tady tiše sleduju jak se vám daří dělat tu hru.Doufám že to dotáhnete do zdárného konce protože to zatim vypadá super.Chci se jenom zeptat máte někdo Blender game kit??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 09, 2005 12:07 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No souhlasim s tebou, ale upřímě třeba chci vidět jak s timhle nastavením uděláš chůzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 09, 2005 1:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
jm píše:
sorry ale ta armatura je sice supr na animaci, ale nemuzem si dovolit mit tolik kosti v modelu na realtime. jestli neco zatezuje procesor tak je to prepocitavani armatury a nasledne vertexu na ne.

tady je link na blend file, s armaturou.
http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/armature.zip
je tam armatura ePolice. kde je originalni armatura s blender kitu.
a B.Fight, a to je nase armatura.(skoda ze na to neni tolik casu, jak jedete rychle tak nemam cas nad tim poradne premejslet, ale vcera vecer sem nad tim premejslel a dospel sek k nasledujici variante.(navic se hodne blizila originalu ePolice))

jak vidite neni tam zadna pomocna kost. a to proto ze ji tam proste nemuzem nechat z jasnych duvodu.

zakladni veci:

stred armatury je mezi nohama tak aby kolizni objekt mohl behat po podlaze!
pokud udelate nekdo novou armaturu je potreba pred parentovanim charakteru vymazat rotace z kosti a to kazde zvlast(a to pro pripad ze by jste napozicovali kosti v pose modu a zustala tam nejaka rotace. ve chvili kdy se omylem zanechana rotace secte s rotaci pro animaci a presahne 360 stupnu bude to delat bordel.). zrovna tak je treba mit vynulovane zarovnani a rotaci a velikost artmatury a charakteru, jinak se vam to pri prirazeni rozhodi. a vsem ostatnim co pujdou po vas.
ruka(dlan) ma 2 kosti, jedna ovlada pohyb cele dlane, a druha ohyba prsty bez palce. tak muzem udelat otevrenou a zavrenou ruku.

rozdil mezi EPolice a B.Fight je predevsim pridani ramennich kosti. ktery nam budou slouzit pro pohyb ramen pri boji(original to nepotreboval neb drzel porad zbran a nemel pohyb v ramenou coz mi budem)
dalsi rozdil je v natoceni kosti pelvis a spine a to proto ze jak hejbnete ramenama tak se potom spatne dostava do nulte pozice ramen vuci trupu v rotaci. takhle vidite porad smer kam se rotuje trup a muzete si srovnat ramena, na misteh ohybu se nic nemeni. Vertikalni korekci trupu vidite z pozice trupu. stejne jako na hlave(krk neni potreba, zatim)

tohle je prozatim referencni armatura. pokud me nekdo nepresvedci o jine lepsi variante.

jen sem si uvedomil ze sem nekde videl mec. tak ten bych tam videl nerad.
a: kdyz nekdo nekoho sekne mecem je po boji, takze by si lidi moc nezahrali
b: ve chvili kdy se nekomu podari mec vyrazit, jak se to bude logicky resit?

-------------------
v souboru armature.zip bude mozna bug a to ten ze kdyz to otevrete primo klikem na armature.blend samo to naskoci do game modu.
je treba otefvrit blender a nacist soubor armature.blend
jm

ty chces hyperrealisticky boj? V realu by clovek po zasahu mece skoncil, ale to i po zasahu fireballem. Hra proste neni real.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 09, 2005 1:57 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no bude to pruda, ale to se neda nic delat.

kdyz tak si clovek muze pomoct constrainama, ale to si nejsem jistej jak se potom zapise pozice dane kosti. jestli presne nebo jestli vstazne ke constrainu.
jestli presne tak je to v pohode, jestli vstazne tak budem muset holt nejak maknout.
...no ja sem hlavne zvedavej jak se sladi chuze k posunu objektu :dontgetit:

co se tyce game kitu, ja ho mam....z toho je vybrana armatura ePolice.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 09, 2005 2:00 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
uz na zacatku sem psal ze by tam nemeli bejt zbrane.
kouzla proc ne, ale mec je proste ocel. a dost kvalitni :tellme:

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz