Právě je stř lis 27, 2024 6:56 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 8:26 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ted sem se na to poradne kouknul. bude problem s kolenama a potazmo vsema kloubama. podrozdel to v mistech ohybu. jinak se nam bude lamat v puli kosti.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 2:07 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Chtel jsem si chvili odpoconout od texturovani firemonka, tak jsem se pustil do novyho charu. Je to samurai. Dodelam jeste vlasy a klasicke samuraiske drevene sandaly.

edit: pod tim kimonem je schovane skoro cele telo takze pocet poly bude opravdu privetive cislo.


Přílohy:
samurai2.jpg
samurai2.jpg [ 23.46 KiB | Zobrazeno 1700 krát ]
samurai.jpg
samurai.jpg [ 27.46 KiB | Zobrazeno 1700 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:28 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
nejak zapominas na ohyby rukou a nohou. kde se mu budou lamat?

jinak z me strany. dneska musim maknout na necem jinym, ale mam nafoceno. nejdriv dodelam scenu a pak se teprv pustim do modelace figury... abych v tom nemel bordel.


jo abych nezapomel ..cilem neni mit figuru s nejmin polygonama, ale dostat do tech 500-1000 maximum, at to mame pekne podrobny. az tam budou zabery z blizka tak bych tam chtel mit peknou figuru. zadnej low-end.
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:42 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
jm píše:
nejak zapominas na ohyby rukou a nohou. kde se mu budou lamat?

jinak z me strany. dneska musim maknout na necem jinym, ale mam nafoceno. nejdriv dodelam scenu a pak se teprv pustim do modelace figury... abych v tom nemel bordel.


jo abych nezapomel ..cilem neni mit figuru s nejmin polygonama, ale dostat do tech 500-1000 maximum, at to mame pekne podrobny. az tam budou zabery z blizka tak bych tam chtel mit peknou figuru. zadnej low-end.
jm

ohyby dodelam az podle kostry.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 1:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ok ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 3:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
btw. na model s UVckama ve wievportu je shadeless vite jak se sd tim vyporadat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 5:46 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Armatura by mohla vypadat nějak takhle? (je bez IKček a pomocnejch kostí...) Ale řikal jsem si jestli tam nebude chtít jm nakonec prsty na rukou...


Přílohy:
armatura.jpg
armatura.jpg [ 77.22 KiB | Zobrazeno 1636 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 6:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
to jm:k tomu svýmu pickupu připravuju scénu americké benzínky/motelu na samotě z konce 40.let z am. jihozápadu-Texas nebo tam někde :). Skici-něco sem čmáral,ale nemám ani skener ani digitál (momentálně) ale snad do tejdne bych to zvládl nafotit a postnout,pokud by se vám to do B.Fightu hodilo,tak až to (snad :) ) udělám rád poskytnu .blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 9:14 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Tak sem to nějak spachtil na tu mad_eyeovu postavu, ale model neni zakostěnej, jen sem si ho vzal jako vzor...


Přílohy:
low-armaturaIK.rar [35.03 KiB]
72 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 9:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
vypada to fajn, jenom s nohou se podle me trochu blbe pracuje. Btw. co takhle toho panaka i zakostit kdyz ses toho tak dobre ujal? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 10:15 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
o rukach premejslim. ale to se da dodelat potom, neni problem. stejnak tak si rikam ze by to mohlo mit mimiku. taky klidne pozdejc.

ale co je potreba udelat ted je mit klouby od panve k prvni kosti nohou a v ramenech to samy. ten posun neni dobrej(podle me). protoze az se bude delat treba uder, je dobry natocit ramena, a posunovanim pozice se to dela blbe, lepsi je pouzit rotaci. takze bych tam pridal kosti. jo a na zadek si dej nejaky falesny kosti, az si bude klekat, tak ti to pomuze pri deformaci zadku.

jo a posun stred kliub u hlavy vejs, at se ti nelame v ramenou.

idelani by bylo mit jednu kostru a to potom pouzivat na vsechny, nebo na co nejvic chrakteru. to je asi nemozny, protoze kazdej charakter ma svoji topologii, a nesedelo by to.

kazdopadne az budes animovat, udelej kazdou animaci jako separatni. tzn, nedavej jednu animaci treba kroku a uderu do jedny animace s casovym posunem. a to proto ze kazdou animaci pojmenujes, a ostatnim se s tim bude lip pracovat a premejslet na propojovani animaci.

problem bude taky s casovanim, aby nam vychazeli stejne udery a kryty druheho chrakteru. to se bude ladit az bude druhej charakter.

jedete dost rychle. aby sme to neuspechali.

kdyz udelate 2 charaktery driv nez ja jeden tak je muzete skouset sladit. ja pak udelam dalsi a muzu se skusit pripojit.

stejne myslim ze prvni faze bude skusebni a tam zjistime kolik polygonu si muzem dovolit.


co se tyce benzinky. urcite sem pro.
diky tomu tak budem mit spoustu kol a lidi si budou moct vybrat. nebo pokracovat. prinejmensim.

moje scena bude mit tak 5 textur 1024*1024. zatim to je jednopohledove, a to me vadi, co se stane kdyz se kamera otoci ?

mozna budu muset udelat scenu i na druhou stranu. no uvidime.


btw:
co se tyce interfacu, do konce roku by mel mit eyesweb(freeware) 3D motion trecking(momentalne 2D) a pak by se dalo pomoci kamer trackovat telo. eyesweb ma v sobe knihovnu ktera najde klouby v postave a mohli by jsme tyhle pohyby prenaset na klouby nasich postav. takze pomoci 2 kamer by jme meli setup, a mohli bojovat fyzicky, cimz by jsme si usetrili praci s animaci a pridali zase jinou :P ale jestli to pujde mozna bych to odskousel, proc ne ?...protoze netusim jak se da posilat informace do kosti armatury v enginu...netusite nahodou nekdo?
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 10:56 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
mad_eye píše:
vypada to fajn, jenom s nohou se podle me trochu blbe pracuje. Btw. co takhle toho panaka i zakostit kdyz ses toho tak dobre ujal? :D


No nohou hejbeš pomocí IK_Chodidla a doděláváš rotací HorníNohy, spíš ta ruka mi vadí, jak psal jm, ale nevim jak to přesně udělat, buď tam dám ten IK nebo ne, ale jen rotace je taky strašně blbá... To zakostění klidně zkusim, ale musim vědět že ten model je pro to hotovej (já totiž přesně neumim vymodelovat ten "dvojitej kloub"), no nic podivám se na to...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:02 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
xixixao píše:
mad_eye píše:
vypada to fajn, jenom s nohou se podle me trochu blbe pracuje. Btw. co takhle toho panaka i zakostit kdyz ses toho tak dobre ujal? :D


No nohou hejbeš pomocí IK_Chodidla a doděláváš rotací HorníNohy, spíš ta ruka mi vadí, jak psal jm, ale nevim jak to přesně udělat, buď tam dám ten IK nebo ne, ale jen rotace je taky strašně blbá... To zakostění klidně zkusim, ale musim vědět že ten model je pro to hotovej (já totiž přesně neumim vymodelovat ten "dvojitej kloub"), no nic podivám se na to...

predstavoval bych si jeste jednu pomocnou kost v koleni kterou bych ho snadno dostal do patricnych mist.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:17 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No tak tady jsou ty kolena, ikdyž myslim že ta rotace je jednodušší...


Přílohy:
low-armaturaIK2.rar [35.7 KiB]
99 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2005 11:23 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
xixixao píše:
No tak tady jsou ty kolena, ikdyž myslim že ta rotace je jednodušší...

Diky, to je lepsi. :thumbsup: Ted uz na to jenom natahnout ten muj model.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz