o rukach premejslim. ale to se da dodelat potom, neni problem. stejnak tak si rikam ze by to mohlo mit mimiku. taky klidne pozdejc.
ale c
o je potreba udelat ted je mit klouby od panve k prvni kosti nohou a v ramenech to samy. ten posun neni dobrej(podle me). protoze az se bude delat treba uder, je dobry natocit ramena, a posunovanim pozice se to dela blbe, lepsi je pouzit rotaci. takze bych tam pridal kosti. jo a na zadek si dej nejaky falesny kosti, az si bude klekat, tak ti to pomuze pri deformaci zadku.
jo a posun stred kliub u hlavy vejs, at se ti nelame v ramenou.
idelani by bylo mit jednu kostru a to potom pouzivat na vsechny, nebo na co nejvic chrakteru. to je asi nemozny, protoze kazdej charakter ma svoji topologii, a nesedelo by to.
kazdopadne az budes animovat, udelej kazdou animaci jako separatni. tzn, nedavej jednu animaci treba kroku a uderu do jedny animace s casovym posunem. a to proto ze kazdou animaci pojmenujes, a ostatnim se s tim bude lip pracovat a premejslet na propojovani animaci.
problem bude taky s casovanim, aby nam vychazeli stejne udery a kryty druheho chrakteru. to se bude ladit az bude druhej charakter.
jedete dost rychle. aby sme to neuspechali.
kdyz udelate 2 charaktery driv nez ja jeden tak je muzete skouset sladit. ja pak udelam dalsi a muzu se skusit pripojit.
stejne myslim ze prvni faze bude skusebni a tam zjistime kolik polygonu si muzem dovolit.
co se tyce benzinky. urcite sem pro.
diky tomu tak budem mit spoustu kol a lidi si budou moct vybrat. nebo pokracovat. prinejmensim.
moje scena bude mit tak 5 textur 1024*1024. zatim to je jednopohledove, a to me vadi, co se stane kdyz se kamera otoci ?
mozna budu muset udelat scenu i na druhou stranu. no uvidime.
btw:
co se tyce interfacu, do konce roku by mel mit eyesweb(freeware) 3D motion trecking(momentalne 2D) a pak by se dalo pomoci kamer trackovat telo. eyesweb ma v sobe knihovnu ktera najde klouby v postave a mohli by jsme tyhle pohyby prenaset na klouby nasich postav. takze pomoci 2 kamer by jme meli setup, a mohli bojovat fyzicky, cimz by jsme si usetrili praci s animaci a pridali zase jinou
ale jestli to pujde mozna bych to odskousel, proc ne ?...protoze netusim jak se da posilat informace do kosti armatury v enginu...netusite nahodou nekdo?
jm