Právě je stř lis 27, 2024 4:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 6:52 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
mad_eye píše:
jm píše:
hmm tak bude dalsi

aneb no ambition. To je fakt, proc delat neco vyjimecneho, kdyz muzeme udelat tuctovou kopacku ktera po mesici zapadne.


Anebo velký ambice, velký oči a pak nikdy nic nedodělat- což je případ spousty tzv. "ambiciózních " a "vyjímečných" her a nejenom her- jenom na tomhle serveru jsem viděl rozjíždět se 4 větší projekty a doteď se nedodělalo vůbec nic...

Právě proto, že se JM drží trochu při zemi tomu projektu dává šanci to dodělat- a něco dodělat je sám o sobě slušný úspěch:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 6:55 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
tol píše:
mad_eye píše:
jm píše:
hmm tak bude dalsi

aneb no ambition. To je fakt, proc delat neco vyjimecneho, kdyz muzeme udelat tuctovou kopacku ktera po mesici zapadne.


Anebo velký ambice, velký oči a pak nikdy nic nedodělat- což je případ spousty tzv. "ambiciózních " a "vyjímečných" her a nejenom her- jenom na tomhle serveru jsem viděl rozjíždět se 4 větší projekty a doteď se nedodělalo vůbec nic...

Právě proto, že se JM drží trochu při zemi tomu projektu dává šanci to dodělat- a něco dodělat je sám o sobě slušný úspěch:)

mno, ted do me sijes uplne zbytecne. :lol: Nemluvim o technicke propracovanosti ale o stylovem pojeti. A to celkovou praci nikterak nestizi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 7:11 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
tol píše:
mad_eye píše:
jm píše:
hmm tak bude dalsi

aneb no ambition. To je fakt, proc delat neco vyjimecneho, kdyz muzeme udelat tuctovou kopacku ktera po mesici zapadne.


Anebo velký ambice, velký oÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 7:21 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
To bude asi tím,že Tekken byla hra původně pro hrací automaty a teď pro playstešn...
Jo taky si ještě někdy zapařim Mortal Kombat (4)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 11:15 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
mad_eye píše:
mno, ted do me sijes uplne zbytecne. :lol: Nemluvim o technicke propracovanosti ale o stylovem pojeti. A to celkovou praci nikterak nestizi.


Já do Tebe přece nešiju, já jenom píšu, že tohle je projekt JM, který není žádnej zelenáč, má už nějaké hotové projekty za sebou, a proto předpokládám, že má představu, co dělat chce, co dělat nechce a hlavně co se mu technicky bude dělat líp- ono udělat dobrou grafiku nemusí být často tak těžký, jak naprogramovat logiku té hry a ty krvavé serepetičky apod. jsou zbytečná komplikace navíc (ta cákající krev se musí udělat, logika kdy bude cákat taky, nemluvě o tom, že odlišovat se brutalitou v mlátičkách není zase tak originální).

Plus mám dojem, že JM jasně řekl, že tam tyhle věci nechce a tipuju, že v tom bude i kus osobního přesvědčení, které v tomhle případě sdílím :)

Takže to neber jako šití do někoho, to mám ve zvyku až když mě k tomu někdo vyprovokuje, tohle jsem napsal jenom jako názor někoho, kdo už si nabil mockrát hubu, když si ukous větší sousto, než měl nebo se plácal na projektu, který se začal ubírat směrem, který jsem původně nechtěl :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 11:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
tol píše:
mad_eye píše:
mno, ted do me sijes uplne zbytecne. :lol: Nemluvim o technicke propracovanosti ale o stylovem pojeti. A to celkovou praci nikterak nestizi.


Já do Tebe přece nešiju, já jenom píšu, že tohle je projekt JM, který není žádnej zelenáč, má už nějaké hotové projekty za sebou, a proto předpokládám, že má představu, co dělat chce, co dělat nechce a hlavně co se mu technicky bude dělat líp- ono udělat dobrou grafiku nemusí být často tak těžký, jak naprogramovat logiku té hry a ty krvavé serepetičky apod. jsou zbytečná komplikace navíc (ta cákající krev se musí udělat, logika kdy bude cákat taky, nemluvě o tom, že odlišovat se brutalitou v mlátičkách není zase tak originální).

Plus mám dojem, že JM jasně řekl, že tam tyhle věci nechce a tipuju, že v tom bude i kus osobního přesvědčení, které v tomhle případě sdílím :)

Takže to neber jako šití do někoho, to mám ve zvyku až když mě k tomu někdo vyprovokuje, tohle jsem napsal jenom jako názor někoho, kdo už si nabil mockrát hubu, když si ukous větší sousto, než měl nebo se plácal na projektu, který se začal ubírat směrem, který jsem původně nechtěl :)

To presvedceni dost dobre nechapu. Ja si samozrejme nemyslim ze je nasili spravne, ale stejne jako v umeni tak behem tvorby her je v ramci zkoumani hranic mozne pouzit v podstate cokoliv vcetne hyperrealistickeho nasili. Ono se to take nemusi pojmout zpusobem: "Jee tamhle neco leti, to budou streva..SUPER!". Muze se to uchopit uplne jinak, zpusobem ze kteryho bude lidem behat mraz po zadech, ktery bude lidi sokovat, znepokojovat, odstrasovat od smrti. Muzeme ukazat ze smrt neni zadna prdel. Se vsim se da pracovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 11:35 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
KAr3l píše:
Teď si ale protiřečíš...


Kde? V tom svém postu nevidím nic, kde bych něco řekl a vzápětí prohlásil opak :). Řekl jsem, že přehnané ambice můžou a často taky zapříčiní pád projektu. Vzápětí jsem svůj názor doplnil tím, že JM se zatím drží relativně při zemi, proto si myslím, že ten projekt má šanci za dokončení a dokončení takového projektu osobně považuji za úspěch. Sorry, ale fakt v tom rozpor nevidím. Možná ho Ty vidíš v tom, že JM chce udělat graficky excelentní hru, ale to není můj výrok a tak si opět protiřečit logicky nemůžu.

Ale slovíčkaření stranou- v tomhle relativně malém projektu (není příběh, bude to předpokládám jedna lokace- možná se mýlím, ale zatím tu o tom nepadlo slovo) není pro grafika, který ví co dělá, nepřekonatelný problém tu grafiku vyšperkovat- bude to dřina, ale jsou to víceméně známé postupy a když na to bude mít tým dost času (což bývá jinak právě ten problém, že není), dá se to zvládnout:)

Větší problém budou animace a herní logika bude imho ta nejdrsnější část :)

KAr3l píše:
myslím že je snažší udělat hratelnější hru než super grafické prostředí.


Viz výše- ne není, zvláště když se pohybuješ v takovémhle žánru, který závicí na kvalitním vyvážení postav, sehrání bojových technik apod. a přitom nenabízí příliš prostoru k inovacím bez dalšího zvýšení technické náročnosti.

Možná se ale JM nebo někdo z týmu vytasí s nějakou geniální, lehce realizovatelnou inovací, držím palce, aby se to povedlo :) , ale tohle se bohužel moc často nestává, jinak bysme tu měli hromadu originálních a prudce hratelných her (které by skoro nikdo nehrál:( )

KAr3l píše:
Když si vzpomenu třeba na hru Tekken (nebo jak se to jmenovalo) užásná bojovka atd. no ael už o ni neni ani zmínka a Mortal se hraje furt (nebo se o něm aspoň furt mluví, a já ho i hraju)


Myslím, že v tomhle nemáš úplně pravdu- osobně znám člověka, který hraje národní i mezinárodní turnaje v Tekkenu (toho času šéfredaktor Doupěte) , tahle značka pořád táhne a nejenom v rodném Japonsku, dokonce byl podle něj nedávno natočen film (strašná srágora) :) Ale to jen tak mimo, ve vztahu k téhle diskuzi to nemá žádný přínos :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 11:45 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
k hratelnosti. Mozna je to trochu paradoxni ale i grafika podstatne ovlivnuje hratelnost, ne snad jeji spektakularnost ale spise to jak zapada do ostatnich aspektu hry, to jak s hrou "tece". Kdyz jedna postavicka jen prijde ke druhe kopne ji a te se nasledne ubere nekolik bodu zivota tak je to v celku nuda (i kdyby byl herni system revolucni a opravdu promakany), kdyz k tomu ale pridas nejaky svetelny efekt(trochu odletajici krve :lol: ) a nasledne jeste ve zpomalenem zaberu zrotujes kameru kolem leticiho hrace, tak je to uz jine kafe. Audiovizualni sladeni hry cini dle meho nazoru dost velkou cast hratelnosti. Zvlaste pak u her tohoto zanru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 11:52 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
mad_eye píše:
To presvedceni dost dobre nechapu. Ja si samozrejme nemyslim ze je nasili spravne, ale stejne jako v umeni tak behem tvorby her je v ramci zkoumani hranic mozne pouzit v podstate cokoliv vcetne hyperrealistickeho nasili. Ono se to take nemusi pojmout zpusobem: "Jee tamhle neco leti, to budou streva..SUPER!". Muze se to uchopit uplne jinak, zpusobem ze kteryho bude lidem behat mraz po zadech, ktery bude lidi sokovat, znepokojovat, odstrasovat od smrti. Muzeme ukazat ze smrt neni zadna prdel. Se vsim se da pracovat.


Hehe, tohle mi silně připomíná jeden projekt, na kterém jsem se podílel, resp. myšlenku, kterou jsem tehdy do něj chtěl protlačit- ukázat smrt a násilí takové, jako je. Taky mi připadlo, že lidi si smrt v boji moc idealizují vlivem filmů, her apod. a možná kdyby věděli, jak skutečně umírá člověk zasažený kulkou a že to není "au, jsem mrtvej) , tak by pak míň křičeli na demonstracích aby někdo někam posílal vojáky, resp. přistupovali by k tomu odpovědněji a tlačili by na vlády do poslední meze, kdy už se vojensky zasáhnout opravdu musí. No jo, byl jsem takovej idealista :D
Teď už mám ale dojem, když si vezmeš vývoj veřejného vnímání některých věcí (bývaly doby, kdy polibek ve filmu vzbuzoval pobouření, dneska s náma nehne ani skoroporno v jinak normálním filmu), že by realistické znázornění násilí ve filmech nebo hrách vedlo akorát k dalšímu otupění- ze začátku by to šokovalo, časem by si lidi zvykli a zakrátko by to mělo opačný efekt, než o kterém jsem výše psal:(

Ale to odbíhám- k tomu přesvědčení, já sám proti násilí ve hrách nic nemám, nepohoršuje mě, pokud se dostane do rukou správné věkové skupině, nemám s ním problém, násilné hry hraju, ale stavět hru na násilí jako prvku pro odlišení bych nechtěl- to je to přesvědčení(to poslední, tuším, v tom zbytku nevím, jak na to Honza pohlíží), které v tomhle s JM sdílím:)

JMho návrh ale chápu tak, že chce právě udělat něco jiného a zaměřit se na aspekt současných bojových umění, kde už se nebojuje abys přežil, ale abys zlepšoval sám sebe zápolením s někým druhým. Samozřejmě ho možná chápu blbě, ale to už se tak někdy stává, je to jeho projekt, ve snu by mě nenapadlo mu do toho kecat, na místě je maximálně dávat podněty a nápady k posouzení :)

Hmm, koukám, že píšu nějak delší a delší příspěvky, radši toho nechám a půjdu zase něco dělat :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2005 7:47 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
mad_eye píše:
......Muze se to uchopit uplne jinak, zpusobem ze kteryho bude lidem behat mraz po zadech, ktery bude lidi sokovat, znepokojovat, odstrasovat od smrti. Muzeme ukazat ze smrt neni zadna prdel. Se vsim se da pracovat.


... tak by mě zajímalo, jak chceš lidi odstrašovat od smrti, když s nimi už ani létající střeva nehnou ( maximálně pár mravokárců začne volat po omezení pro určité věkové kupiny )...většinu lidí vyděsí jen vlastní reálný prožitek ohrožení svého života, nebo někoho blízkého... na odporné záběry v televizi a na monitoru si už zvykli ... maximálně se ozve "...ježiši...fuj.. "...

ano ... můžeš to udělat realisticky a po jedinné povedené ráně předmětem do hlavy se protivník složí a nevstane ...pak bych se bál o hratelnost, protože jedinná hra, kde mi tato realističnot nevadila byla a je Operace Flashpoint....ikdyž jsem pár protřelých rváčů viděl ustát i hodně silné rány ...ona ta nervová soustava ve vlastním zájmu časem otupí a dohromady s alkoholem to udělá svoje...

podle mě je na smrti druhého nejhorší, když uděláš maximum, co jsi mohl pro jeho přežití a čekáš na sanitku ...a každá minuta se zdá nekonečná ... , ale to do hry moc nedotaneš...
...Smrt je strašná vždycky, ale ve hrách to už málokoho vzruší ..i menší dítě ti řekne ..."ale tati, to přece není doopravdy"

... v nejhorším jde přece udělat - LOAD - ... můžeš ho vynechat, ale tím tu hru rovnou sestřelíš, protože vyvážíš obtížnost jen pro úzkou skupinu lidí a vždycky bude spousta těch, pro které bude moc nízko, nebo vysoko...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2005 10:43 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tak zase trochu ja.

je to jak rikal tol. chtel bych udelat peknou hratelnou hru s tematem boje, kde jede o to ukazat boj v jeho krase, a ne v cili nekoho znicit, nebo zabit.
navic me to zajima z toho pohledu ze si na tom budu moct vic promejslet pohyby ktery potom muzu skouset fyzicky jinde. navic se mi libi ze se clovek najde vetsinou v nakym stylu a pak ho jde delat fyzicky.
coz je i problem, protoze ve chvili kdyz udelas hru kde litaj streva tak clovek kterej jde potom na trening ma vsobe tenhle pocit rvace kterej trha streva a drti lebky. a to neni rozhodne dobre.

. jestli z toho vznikne pekny demo, proc ne. kam to dojde tam to dojde. nikdo nerika ze v tom nemuze nekdo jinej pokracovat. proto o tom pisu tady, aby na tom mohl nekdo delat semnou nebo popripade pokracovat a doufejme zdilet stejnou fylosofii hry.

mimochodem zatim natom delam sam jak tak koukam, proc ne alespon si to ohlidam ;)

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2005 12:02 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
AD píše:
mad_eye píše:
......Muze se to uchopit uplne jinak, zpusobem ze kteryho bude lidem behat mraz po zadech, ktery bude lidi sokovat, znepokojovat, odstrasovat od smrti. Muzeme ukazat ze smrt neni zadna prdel. Se vsim se da pracovat.


... tak by mě zajímalo, jak chceš lidi odstrašovat od smrti, když s nimi už ani létající střeva nehnou ( maximálně pár mravokárců začne volat po omezení pro určité věkové kupiny )...většinu lidí vyděsí jen vlastní reálný prožitek ohrožení svého života, nebo někoho blízkého... na odporné záběry v televizi a na monitoru si už zvykli ... maximálně se ozve "...ježiši...fuj.. "...

ano ... můžeš to udělat realisticky a po jedinné povedené ráně předmětem do hlavy se protivník složí a nevstane ...pak bych se bál o hratelnost, protože jedinná hra, kde mi tato realističnot nevadila byla a je Operace Flashpoint....ikdyž jsem pár protřelých rváčů viděl ustát i hodně silné rány ...ona ta nervová soustava ve vlastním zájmu časem otupí a dohromady s alkoholem to udělá svoje...

podle mě je na smrti druhého nejhorší, když uděláš maximum, co jsi mohl pro jeho přežití a čekáš na sanitku ...a každá minuta se zdá nekonečná ... , ale to do hry moc nedotaneš...
...Smrt je strašná vždycky, ale ve hrách to už málokoho vzruší ..i menší dítě ti řekne ..."ale tati, to přece není doopravdy"

... v nejhorším jde přece udělat - LOAD - ... můžeš ho vynechat, ale tím tu hru rovnou sestřelíš, protože vyvážíš obtížnost jen pro úzkou skupinu lidí a vždycky bude spousta těch, pro které bude moc nízko, nebo vysoko...

clovek ktery umira trpi, a to vetsinou pomerne dlouho. To ve hrach temer neuvidis a to je to co dnes cloveka sokuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2005 12:44 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
ani bych neřekl ...byl jsem u těl která se rozkládala, byl jsem u pobodané, kde byl krví zacákaný celý byt a ona sýpala na gauči v chuchvalcích sražené krve ...byl jsem u důchodkyně, která když vyšla z koupelny jen v ručníku tak na chodbě uklouzla, zlomila si krček na kloubu a nedokázala už ulézt ani ty dva metry ke vchodovým dveřím, aby si boucháním přivolala pomoc a to měla štěstí, že nás po třech dnech zavolali sousedi....nebo co s člověkem udělá vlak...

a jediné co jsem na místě na lidech viděl nebyla šokovanost, ale touha po tom vidět to na vlastní oči, i kdyby se měli po... a to nemluvím o zástupcích médií, kteří se mnohdy chovají tak, že by potřebovali pořádně nakopat...

tu otupělost a součaně touhu to vidět v nás vypěstovaly právě sdělovací protředky a šokuje to jen slabší nátury, kterým se omlouvám, pokud si to co jsem napsal živě předtavili a udělalo se jim nevolno... :)

.....jedinné co se změnilo, tak že dnes už sousedé starých, nebo nemocných lidí volají dřív, než je začne obtěžovat zápach, neli něco horšího, takže těchto případů ubývá ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2005 6:45 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
AD:a co to děláš za práci,žes to viděl?Nebo jen náhoda?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2005 9:16 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
mám to v uživatelském profilu ... městská policie ... 13. rok ale posledních pět už v kanclu jako technik...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz