Právě je pát lis 01, 2024 6:25 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rozmazana textura s alfou
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2005 9:59 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Nevite nahodou jak mam udelat to aby mi textura s alphou nebyla rozmazana antialiasingem?

mam stromek ve scene 3d a ten jsem vyrenderoval zvlast s alpha kanalem a pouzil kvuli narocnosti na plane, takze vypada uplne stejne jako puvodni ale je rozmazany osou, kdyz ji vypnu tak je o.k. ale okoli ma hrbolate hrany. podotykam full osu nemam aktivovanou. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2005 10:23 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Zkus parametr Filter v texture buttons-mělo by se jím dát regulovat ostrost/rozmazanost image textury :) A taky je tam v týchž buttonech parametr Anti (antialiasing)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2005 10:42 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Filter jsem zkousel, ale nepomohl. A to tlacitko v Image Anti taky bohuzel ne. Nejlip proste ten stromek vypada bez antialiasingu az na zbytek sceny. diky za snahu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz