Právě je pát lis 01, 2024 8:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zaoblování-EDIT + "vyřezávání"
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 10:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Další lama dotaz-čím nejlíp zaoblit hrany objektu,popř. jakým způsobem to děláte vy.jde mi o to abych třeba zaoblil hrany karoserie,takže ne moc,jen trochu,aby to vypadalo realisticky.Dík

lz


Naposledy upravil lz dne sob zář 03, 2005 9:15 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 10:13 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
ja bych rek ze to zalezi hodne na tom jakou cast delas ja napriklad kdyz sem si zkousel uelat jen zaklad auta plasty a narazniky tak sem to zaobloval prez sub surf :lol: :lol: a vypadalo to docela dobre, ale mam co radit kdyz sem zacatecnik PS:udelam to znovu a pak ti poslu render :lol: :lol: aby si mi veril :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 10:18 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Já bych potřeboval zaoblit ohy karoserie-prostě aby tam nebyla hrana ale jemnej ohyb jako v reálu.Jinak sem mírně pokročilejk začátečník-viz www.webpark.cz/2D3D :) není tam všechno,zatím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 10:20 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
bud vyextrudujes hranu kterou chces mi upravenou a tu posunes, a upravis popripade velikost. nebo das "w" a boolean(v edit modu), a na to muzes nasadit jeste subsurf.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 10:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
AHA :!: díky.Ale ještě sem tu něco zaslechl o "bevel" :?: co to umí a kde to najdu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 10:29 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
bevel ti v pod urcitym uhlem a v urcitej vzdalenosti zkosi hrany a jinak w a bevel :wink: :wink: tohle uz vim :wink: jedna z mala veci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 10:56 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tady mas ten dernder ale je s chybou :lol: :lol: je to jan prah s palstovyma blatnikam (takovej set co se napriklad da koupit na favoryta) :lol: :lol:


Přílohy:
prah s chybou.jpg
prah s chybou.jpg [ 17.85 KiB | Zobrazeno 1073 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2005 2:17 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
jm píše:
bud vyextrudujes hranu kterou chces mi upravenou a tu posunes, a upravis popripade velikost. nebo das "w" a boolean(v edit modu), a na to muzes nasadit jeste subsurf.


Upřímně řečeno, v 2.37 pod w není žádné boolean, ale právě bevel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2005 8:16 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Kuju!To Bumpkin :todle že je na favorita :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2005 8:18 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Bevel je přesně to co sem potřeboval....ještě jednou díky :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2005 9:14 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Mám ještě jeden dotaz ale nechci zakládat novej thread-potřebuju "vyříznout" kulatou ďouru do planu-jde to nějakym nástrojem bez toho abych to musel subdividnout a pak ručně vytvarovat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2005 9:36 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
lz píše:
Mám ještě jeden dotaz ale nechci zakládat novej thread-potřebuju "vyříznout" kulatou ďouru do planu-jde to nějakym nástrojem bez toho abych to musel subdividnout a pak ručně vytvarovat?

Jj, dá se to udělat booleansama (nedoporučuju, blender je zatim nemá moc dobrý), vybereš ten kruh a plane, stiskneš w a trochu si s tím hraj (sám to moc nechápu :oops: )

Další způsob je, že vytvoříš bezier circle, stiskneš (musíš v editmodu vyselektovat všechny kontrolní body) V a uprav si na čtverec.Musíš mít uzavřenou oblast.pak vlož (do té samé, do editmodu) další bezierovo kolečko a pohybuj s ním přes ten plane.Předtím si vlez do solid mode zobrazení abys něco viděl.až umístíš kolečko, kam chceš, vyjeď z editmodu a převeď křivku pomocí ALT+C na mesh.Snad sem se vyjádřil srozumitelně...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2005 9:46 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Jj,vyjádřil ses,ale kdybych potřeboval takhle udělat blatník pude to ??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2005 10:06 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 18, 2005 8:54 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Brno/Pelhřimov
xixixao píše:
jm píše:
bud vyextrudujes hranu kterou chces mi upravenou a tu posunes, a upravis popripade velikost. nebo das "w" a boolean(v edit modu), a na to muzes nasadit jeste subsurf.


Upřímně řečeno, v 2.37 pod w není žádné boolean, ale právě bevel...


ale je... musíš být v object modu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2005 10:20 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Elbow píše:
lz píše:
Mám ještě jeden dotaz ale nechci zakládat novej thread-potřebuju "vyříznout" kulatou ďouru do planu-jde to nějakym nástrojem bez toho abych to musel subdividnout a pak ručně vytvarovat?

Jj, dá se to udělat booleansama (nedoporučuju, blender je zatim nemá moc dobrý)


O booleanse to uz velmi neplati. Na vyvojarskom fore sa da stiahnut jedna testovaca verzia. Funguje fakt velmi dobre :D ( uz to nehadze same nepotrebne facy ), ale zatial to strasne casto pada. :(

http://www.blender.org/forum/viewtopic.php?t=6872


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz