Právě je ned zář 29, 2024 9:24 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Armaturní kůstka...
PříspěvekNapsal: ned srp 28, 2005 9:32 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
Mám takový problém... při pohybu mi vyhřezne kůstka :cry: a kůže zůstane tam kde je... :) Kde mám hledat problém??? :?:
V pojmenování skupiny vertexů nebo v menu související se sdružením armatury a vertexu?? :?: :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 12:52 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
A spárentoval si kosti s tim objektem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 8:22 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
To právě nevím...
dává mí to ještě jednu nabídku a já nevím co mám vybrat....
Ctrl+p ->Use armature a potom ještě crature... nebo groups ... atd.
Takže nevím...
A s těma kostěma mám manipulovat v Pose modu že jo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 9:18 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Prosimtě, předpokládám že si pracoval podle tutoriálu, ve kterém je to skvěle vysvětlené, takže si asi nepřiředil jednotlivé vertexy k jednotlivým kostem. Je na to více spůsobů, ale vždy platí že kost musí být stejně pojmenovaná jako skupina vertexů, kterou má ovlivňovat. To platí i pokud si vertexy přiřadíš z nejbližších vertexů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 9:57 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
xixixao píše:
Prosimtě, předpokládám že si pracoval podle tutoriálu, ve kterém je to skvěle vysvětlené, takže si asi nepřiředil jednotlivé vertexy k jednotlivým kostem. Je na to více spůsobů, ale vždy platí že kost musí být stejně pojmenovaná jako skupina vertexů, kterou má ovlivňovat. To platí i pokud si vertexy přiřadíš z nejbližších vertexů.


V tom tutoriálu není vysvětlený to další menu... a ktěm vertexům...
jak je mám oznaÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 10:07 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
Bezva už to de... chvilku jsem si hrál... 8)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz