Právě je sob lis 23, 2024 9:45 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2004 11:16 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Mate v scene nejaky zdroj svetla? Totizto prve dva mesiace co som robil s blendrom som mal podobny problem :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2004 11:27 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Obávám se, že není moc horších sestav pro Blender a 3d grafiku obecně než ty s kombinací integrované grafiky a Via chipsetem- sám jsem ho kdysi měl a byly s tím neustálé problémy:(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2004 11:43 pm 
Offline
___
___
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 09, 2004 6:57 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Cau,
na DirectX vubec nezalezi, protoze Blender ho nepouziva, ale je dobre ze jsi to uvedl, protoze je lepsi nadbytek informaci nez jeho nedostatek!

I kdyby ve scene nebylo svetlo, tak by to nemelo padat. Me to napada. Sice pouzivam jiny OS, ale stejne verze programu. Bohuzel ti asi neporadim.

Chtit po tobe backtrace z debugeru je asi trochu zcestne, ze.

Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2004 12:00 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
jiri píše:
Cau,
na DirectX vubec nezalezi, protoze Blender ho nepouziva, ale je dobre ze jsi to uvedl, protoze je lepsi nadbytek informaci nez jeho nedostatek!

I kdyby ve scene nebylo svetlo, tak by to nemelo padat. Me to napada. Sice pouzivam jiny OS, ale stejne verze programu. Bohuzel ti asi neporadim.

Chtit po tobe backtrace z debugeru je asi trochu zcestne, ze.

Jirka


Btw. jak se provádí backtrace z debugeru a co to ve zkratce znamená? Nepletu se v tom že to vypíše seznam funkcí, kterou aplikace provedla před shroucením?
Zajímalo by mě to rámci vzdělání.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2004 12:18 am 
Offline
___
___
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 09, 2004 6:57 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Cau,
presne tak backtrace je vlastne takove posledni zachropteni aplikace nez se odebere do vecnych lovist. Takto zachropti jen aplikace, ktere jsou patricne zkompilovane. Jeji zachropteni se ulozi do core souboru, coz je v podstate obraz pameti aplikace tesne pred tim nez spadla (uzivatel musi mit patricne nastavene systemove limity ... normalne vam padajici aplikace asi nevytvareji 10-100MB soubory, ze ;-)). Tento core soubor si potom gcc nacte a pak lze provest backtrace ... debuger vypise kde to spadlo, uzivatel si muze vytisknout nejake ty promenne, atd. Pokud pouzivas gcc, tak musis aplikaci kompilovat s volbou -g nebo -ggdb. V podstate je to jediny zpusob jak zjisti, kde to pada.

-> Tim nechci rici, ze by informace o padech blenderu od "obycejnych" uzivatelu (bez vypisu z debugeru) nebyly pouzitelne. Jsou a hodne!!! Ale programator, ktery se pokousi o opraveni nejake te chyby musi byt schopny tu chybu reprodukovat (on sam si potom provede backtrace) a to v tomto pripade to bohuzel nejde.

Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2004 12:24 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Díky za informace. Já jsem si říkal proč mi to občas v tom Linuxu vytváří core soubory, ale to už semka nepatří. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2004 12:38 am 
Offline
___
___
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 09, 2004 6:57 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Tohle se da nastavit pomoci

ulimit -c <max_velikost_core_souboru>

pomoci ulimit se daji nastavit i jiny veci doporucuji "man ulimit". ulimit -a vypisuje vsechno nastaveni. Existuji soft a hard limity! Pozor nekdy je zmena systemovych limitu zakazana nekde v /etc

P. S. Pavel nas asi pretrhne :-)

Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2004 12:45 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
jiri píše:
Tohle se da nastavit pomoci

ulimit -c <max_velikost_core_souboru>

pomoci ulimit se daji nastavit i jiny veci doporucuji "man ulimit". ulimit -a vypisuje vsechno nastaveni. Existuji soft a hard limity! Pozor nekdy je zmena systemovych limitu zakazana nekde v /etc

P. S. Pavel nas asi pretrhne :-)

Jirka


Každopádně se na ten man zběžně juknu, ale moc se v tom zatím hrabat nebudu. Zatím mi ten Debiánek běží ze všech linuxků nejsvižněji a nejstabilněji . :D

btw.Chtěl jsem to přesunout do toho mého nového tématu, ale neuvědomil jsem si že na to zrovna tady nemám práva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyřešeno!!!
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2004 10:56 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
commar píše:
Už jsem to asi vyřešil, přepnul jsem "DOS" okno, (nevím jak se mu říká, takže mě nekamenujte) z CELÉ obrazovky na OKNO, a už jde Render normálně. Zvláštní. :stupid:



Tak to hledím, o tomhle jsem ještě neslyšel :shock: Ale hlavně že to běží a my jsme tady zase o něco chytřejší :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz