Cau,
presne tak backtrace je vlastne takove posledni zachropteni aplikace nez se odebere do vecnych lovist. Takto zachropti jen aplikace, ktere jsou patricne zkompilovane. Jeji zachropteni se ulozi do core souboru, coz je v podstate obraz pameti aplikace tesne pred tim nez spadla (uzivatel musi mit patricne nastavene systemove limity ... normalne vam padajici aplikace asi nevytvareji 10-100MB soubory, ze
). Tento core soubor si potom gcc nacte a pak lze provest backtrace ... debuger vypise kde to spadlo, uzivatel si muze vytisknout nejake ty promenne, atd. Pokud pouzivas gcc, tak musis aplikaci kompilovat s volbou -g nebo -ggdb. V podstate je to jediny zpusob jak zjisti, kde to pada.
-> Tim nechci rici, ze by informace o padech blenderu od "obycejnych" uzivatelu (bez vypisu z debugeru) nebyly pouzitelne. Jsou a hodne!!! Ale programator, ktery se pokousi o opraveni nejake te chyby musi byt schopny tu chybu reprodukovat (on sam si potom provede backtrace) a to v tomto pripade to bohuzel nejde.
Jirka